Pipedija - tautosaka, gandai, kliedesiai ir jokios tiesos! Durniausia durnapedija! Nusišnekėjimų šventovė!

Ingress

Iš Pipedijos - durniausios enciklopedijos.
Peršokti į: navigaciją, paiešką
Maždaug taip junginėdami taškus žemėlapyje, Ingress žaidėjai užgrobinėja teritorijas ir žaidžia kažką. Išties tai paišo tokias figūras, kurios, kaip matome iš iliustracijos, yra ne kas kita, kaip pasaulinis masonerijos sąmokslas.

Ingress - toksai ufonautų geimas, kuris buvo tais laikais, kai nebuvo Pokemon Go. O paskui atsirado Pokemon Go ir Ingress nebeliko. Oj, ne, liko dar Ingress, tik kad jį dabar žaidžia tik seni perdylos, kurie turėjo išmaniakus jau tais laikais, kai eilinis išmaniakas kainavo daugiau, negu eilinio pacuko mašina (taip, realiai buvo tokios kainos!)

Upd. toliau jau galit gal ir nebeskaityti, nes dabar išėjo Ingress Prime ir Ingress Redacted, taip kad senas Ingress užsidarė ir jau jo daugiau nebėra!

Dar be to, visi žino, kad žaidėjai Ingress būna dviejų spalvų - mėlyni (išties tai žydri), kurie vadinami oficialiai Resistance, o realiai - smurfais ir dar žali, kurie vadinami oficialiai Enlightened, o realiai - varlės. Tai vat visas žaidimas ir yra smurfų karas su varlėmis. Dar kartais būna, kad kokie nors žydrieji žaliuosius išvadina veganais, tai tada žalieji žydruosius pavadina pyderais, nors nei vieni, nei kiti nieko bendro neturi nei su vienais, nei su kitais, nei išvis tarpusavyje, o ir šiaip jau visai gerai sugyvena. Realiai tai taip, kad išties tai nepasitaikė mums girdėti, kad jie vieni kitus veganais ir pedikais vadintų, meluojame čia viską, nes mes esame Pipedija.

Dar, beje, čia turim pasakyti, kad visas žaidimas yra kažkokia geometrija, nes viskas, kas čia žaidžiama - tai trikampių paišymas atkarpomis, brėžiamomis tarp paskirų taškų, vadinamų portalais. O kadangi trikampis yra akivaizdus iliuminačių simbolis, tai štai jums ir prašom. Ir išvis, dar primename, kad All your base are belong to us.

Mieli Ingress žaidėjai, kiek gi galima kariauti, gal jau gyvenkime gražiai, už taiką, už gerumą! Nereikia pyktis, baikime tas beprasmes kovas, tegul pasaulis pasidaro žalias!

Ne, nu patys pagalvokit, kas per geimas - vegetarai kariauja su gėjais, paišydami geometrines figūras...

Kalbant kiek rimčiau, Ingress savo esme (teritorijų grobimu, užimant tam tikrus taškus) kažkiek primena tokį seną japonišką žaidimą Go, kuris skaitosi intelektualesnis netgi už šachmatus beigi šaškes, nes jo netgi kompiuteriai nelabai moka žaisti. Tik tiek, kad visa Ingress žaidimo lenta čia yra per visą pasaulį ir išdėstyta ant Žemės planetos paviršiaus, o žaidėjų ne du, o daugiau kaip 9000 ar tai melejonas. Dėl aukšto intelektualumo Ingress pradėti žaisti kiek sunkiau, nei kitus žaidimus (reikia truputėlio pastangų pasimokymui), tačiau paskui jis kelia velniškai daug smagumo.


Ingress žaidimo pradmenys

Gana sudėtinga paaiškinti žaidimo esmę kažkam, kas nežaidžia žaidimo. Bet mes paaiškinsim: agentai - tai tiesiog žaidėjai, bet priešiški, nes patys agentais niekas nenori vadinti savęs. O ferminimas - tai kai vienoje vietoje daug portalų būna, tai labai staigiai galima būna daiktų prisirinkti.

Kai įsijungi Ingress, tai gaunasi taip, kad žiūri į tą žaidimą ir nesupranti, ką ten išvis matai. Bendrai tai dalis to nesupratimo kyla iš to, kad žaidimo kūrėjai protu nepasižymėjo, nes buvo aiškūs kompiuterastai, todėl per visokius priešistorinio lygio vizualinius efektus neatsispyrė. Rezultate - vizualiniai efektai užgožia ir trukdo suprasti, ką išvis tame žaidime matai.

Taigi, pirmiausiai ką galima pamatyti - tai visokius dūmus, linijas ir švytinčius plotus. Viskas būna trijų spalvų: jeigu žalia, tai priklauso žaliems, t.y., Enlightened. O jeigu žydra, tai priklauso žydriems, t.y., Resistance. Jei pamatote rūkstančius dūmus, tai jeigu jie žali - tai žaliųjų portalas, o jei žydri - tai žydrųjų portalas. Jei pamatote linijas - tai yra linkai - dviejų portalų sujungimai. O jei pamatote plotą kokį nors spalvotą, tai reiškia, kad ten yra laukas, kuris susidaro, kai nupaišai trikampį iš trijų portalų, kurie sujungti linkais.

Tiesa, dar būna pilkų portalų - jie būna tada, kai niekam nepriklausantys, t.y., numušti. Juos tiesiog reikia pasiimti, sustačius į juos rezonatorius. Rezonatoriai sustatomi paprastai - paspaudi ant portalo, atsidaro jo langas, spaudi "deploy status", o tada atsidaro langas, kur galima rezonatorius sudėti.

Tai vat visas žaidimas toks ir yra: pamatai kitos spalvos portalą ir jį numuši, šaudydamas XMP bursteriais. O tada sustatai savo rezonatorius ir gaunasi tavo spalvos portalas. Jei esi žydras - tai portalas gaunasi žydras, o jei esi žalias - tai portalas gaunasi žalias. Savo spalvos portalų numušti nesigauna, tik svetimos spalvos.

Portalo numušinėjimas yra paprastas: žemėlapyje paspaudi ant tokio rūkstančio kamino ir palaikai. Išlenda keli užrašai, kai kurie iš jų nieko nereiškia ir neturi prasmės, bet vienas yra "Fire XMP" - tą ir paspaudžiate. Atsidaro meniu ir ten spaudinėjate tada, kad šaudyt. Ir šaudot, pakolei numušat. Kol levelis neaukštas, gali tekti pavargti - realiai maždaug nuo 5 levelio pasidaro įmanoma aktyviau žaisti. Na, 3-4 levelio šoviniais irgi įmanoma kažką numušti, bet labai jau sunkiai ir per vargus. Išties efektvūs šoviniai yra 7-8 levelio.

O jau paskui, kai užsiimi kelis portalus, tai gaunasi juos sujungti linkais ir padaryti iš jų trikampius. Ir tada ir prasideda visas žaidimo įdomumas, nes visi vieni kitus numušinėja ir pešasi dėl teritorijų.

Ai, tiesa, dar svarbiausias dalykas: kad gautum rezonatorius ir bursterius, reikia nuolat hakinti visus portalus. Kartu su bursteriais ir rezonatoriais išsihakina ir portalų raktai. Norint sujungti kokius nors portalus, reikia turėti tų portalų raktus. Tai vat taip reikia dar vaikščioti po tuos portalus ne po vieną kartą ir vis tuos raktus rankioti, kad galėtum surinkti. Bet tai paprasta - paspaudei ant portalo žemėlapyje, atsidarė portalo langas, ten paspaudei "Hack" ir viskas - gauni ir raktą, ir dar kokių nors daiktų, pvz., bursterių ir rezonatorių.

Beje, hakinti galima visus portalus - ir savus, ir priešiškus, ir netgi pilkus (niekam nepriklausančius). Tiesiog kai portalas pilkas, tai daiktai būna prasti (pirmo levelio), o kai savas - tai jų daug ir geresnių (dauguma - to pat levelio, kaip ir portalas), o kai priešiškas - tai dar papildomai gauni AP (neklauskit, kas tai yra), bei kartais dar patranko elektra.


Levelio auginimas

Levelis auga už visokius veiksmus, kuriuos darai - pvz., kad ir už portalo pakrovimą duoda po 10 AP (neklauskit mūsų, kas tas AP, nes nežinom). Iš tų surinktų AP auga levelis. Kuo aukštesnis levelis, tuo didesnio levelio daiktus galima naudoti. Tie žaidėjai, kurie yra 8 ar didesnio levelio, gali naudoti jau visus daiktus. Anksčiau, tiesa, būta ir 9 levelio daiktų, bet jie jau buvo pernelyg galingi, tai pašalino juos iš žaidimo. Gandai sklando, kad kai kurie seni ingreseriai iki šiol dar daugina iš senų laikų užsilikusius 9 levelio bursterius raudonose kapsulėse, bet gi kai tos kapsulės turi vienam daiktui vos 0,1% padauginimo tikimybę per dieną, tai kas iš to, kad per 10 dienų 1 tą bursterį pasigaminsi? Jau geriau ADA ir Jarvis virusus gamintis. O ir tos raudonos kapsulės kadaise dirbo 10 kartų greičiau - su 1% tikimybe daiktus daugino. Taigi vat. Bet mes čia, atleiskite, nukrypome nuo temos tiek į lankas, kad atsiprašome.

Taigi, esminiai veiksmai, už ką duodami tie AP didžiausiais kiekiais, t.y., kas sparčiausiai jums levelį augins:

  • Portalų užgrobimas
    • Visų 8 rezonatorių sustatymas - 1750 AP
    • Pirmo rezonatoriaus pastatymas (portalo užgrobimas) - 625 AP
    • Šiaip rezonatoriaus pastatymas - 125 AP
    • Paskutinio (aštunto) rezonatoriaus pastatymas - 375 AP
    • Kito žaidėjo rezonatoriaus apgreidas - 65 AP
    • Modo pastatymas - 125 AP
  • Portalų jungimas
    • Kontrolės lauko sukūrimas (uždarytas trikampis iš trijų portalų) - 1250 AP
    • Linko tarp dviejų portalų sukūrimas - 313 AP
  • Portalų naikinimas
    • Vieno kontrolės lauko sunaikinimas - 750 AP
    • Vieno linko sunaikinimas - 187 AP
    • Vieno rezonatoriaus sunaikinimas - 75 AP

Pastebėkime, kad visur beveik čia yra skaičiaus 5 kartotiniai, tačiau už linkų kūrimą ir naikinimą yra kitokie skaičiai. Kodėl - o todėl, kad Niantic smegenys yra su bugais, todėl jie kartais kažką taip ir sugalvoja, ir niekas nežino, kodėl.

Taigi, kaip čia matom, labiausiai iš visko apsimoka visur kurti portalus ir į juos dėti rezonatorius, o paskui dar palinkinti tuos portalus tarpusavyje (juoba linkinimas laiko labai nedaug teužima). Naikinti portalus ne taip apsimoka. Bet kadangi portalų trūksta, o jie vis pas mėlynus būna, tai reikia juos naikinti, kad būtų galima juos grobti, kad jie pasidarytų visi žali. Tą daryti jums tikrai padės kiti žaidėjai, nes visi nori savo aplinkoje kitų žaidžiančiųjų, netgi nedidelio levelio.

Kita vertus, kažkiek AP yra duodama beveik už viską, ką tik žaidime darai, taip kad ką bedarytumėt - AP po truputį augs, o kartu su AP augs ir jūsų levelis.

Dar turime pasakyti, kad žaidime išvis tėra 8 leveliai. Tačiau tam, kad atrodytų visko daugiau, Niantic padarė 16 levelių - tiesiog tie aukštesni tuo tesiskiria, kad po nepilnus 2000 papildomos energijos gali turėti. Išties tai tiek mažai ką keičia, kad skirtumas pasijustų nebent, jei žaidėjo levelis būtų over 9000. Kita vertus, kai esi kokio 2 levelio, tai visgi energijos skirtumas, peršokus į 3 levelį, išties pasijunta.

Ingress daiktai

Kai kurie daiktai Ingress žaidime būna labai reti, specialiai pagerinti kaip nors, tai ir išvaizda jie skiriasi nuo kitų

Ingress yra visokių daiktų, kurie gana sudėtingą logiką turi kažkokią. Daug kas iki šiol nedadirbta, bet daug kas yra ir gana smagiai padaryta, kad prigudrauti būtų galima.

  • Resonator - tas daiktas, kurio reikia portalui sukurti. Būna nuo 1 iki 8 levelio, praktikoje gana komplikuotai dėliojasi. Pvz., vienas bet kokio aukštumo levelio žaidėjas gali sudėti tik 1 rezonatorių, kuris yra 8 levelio, todėl stipriam aukšto levelio portalui reikia, kad jį dar paskui 7 skirtingi žaidėjai apgreidintų. Bet mažesni žaidėjai mažesnių rezonatorių gali pridėti daug. Su bet kokiais 8 rezonatoriais gaunasi pilnavertis portalas, kurį galima linkinti į kitus portalus, o jei daug aukšto levelio rezonatorių - tai portalą sunku numušti. O dar, nuo rezonatorių lygio priklauso portalo duodami daiktai - kuo daugiau aukšto lygio rezonatorių, tuo aukštesnis portalo levelis, tuo aukštesnio levelio daiktus jis duoda.
  • Raktai (portal key) - visokie raktai, kurie kiekvienam portalui unikalūs. Leidžia paskui tuos portalus pakrauti, o taip pate būtini portalų linkinimui. Normaliai portalas duoda tik vieną raktą, o kai jau turi, tai neduoda antro. Bet yra visokių gudravimų, kad gautum ir antrą raktą - pvz., dėti raktus į kapsules.
  • Modai (portal mods):
    • Portal Shield - portalo šarvas, kuris kažkiek padidina atsparumą numušinėjimui. Kuo retesnis - tuo geresnis.
    • AXA Shield - šarvas, kuris specialus ir labai geras ir labai retas
    • Link Amplifier - linkų ampas, kuris beveik niekam niekad nenaudingas
    • SoftBank Ultra link - padaro, kad būtų iš portalo galima labai daug linkų padaryti, labai retas
    • Multi-hack - leidžia hakinti portalą daug kartų, kol jis išdegs, taip prisirenkant daug daiktų iš pavienio portalo. Kuo retesnis, tuo daugiau duoda prihakinti papildomai.
    • Heat Sink - kai įdeda kažkas, tai tam kažkam leidžia išsyk vėl pahakinti portalą, jei labai skubiai reikia, o ir juntamai padidina leidžiamą hakinimų dažnumą. Paprastai to reikia tik išvykose, kai reikia iš kažkur daug raktų pririnkti labai greitai. Dar vienas dalykas: jei portalas nuo hakinimų išdegė, tai šitas radiatorius portalą atšaldo ir vėl galima hakinti iš naujo
    • Force Amplifier - galios ampas, kuris portalo piktumą padidina (kai portalas puolantį žaidėją ima elektromis kratyt)
    • Turret - šaudyklė, kuri padvigubina portalo ugnies dažnį
  • Ginklai (būna nuo 1 iki 8 levelio):
    • XMP Burster - paprastas šaudmuo, kuris būna įvairaus levelio. Visi šaudmenys, kurie iki 3 levelio, yra beveik beprasmiai, o realus žaidimas prasideda maždaug nuo 6-7 levelio.
    • Ultra Strike - raketa, kuri išmuša priešo modus. Naudojama prieš puolant bursteriais.
    • Virusai (flip cards) - leidžia apversti portalo spalvą į priešingą:
      • Jarvis Virus - mėlyną portalą paverčia žaliu
      • ADA Refactor - žalią portalą paverčia mėlynu
  • Media Items - kažkoksai šlamštas, iš kurio galima kažkokių paswordų gauti.
  • Power Cube - energijos šaltiniai, kur galima kovos metu XM pasikrauti iš jų
  • Kapsulės:
    • Paprastos (Capsule)
    • Dauginančios (MUFG) - šitos raudonos kapsulės su kokia 1% tikimybe per dieną gali pagaminti kažkokio daikto kopiją
    • Key locker - šitos leidžia laikyti raktus ne inventoriaus limite, bet jas gaunasi gauti tik už pinigus

Glyfai - glyphs

Vieni iš dažniausių glyfų yra antonimų poros, kur pakanka atsiminti vieną ir tada atsiminsi ir kitą
Dalis glyfų yra tokie kaip ir sudėtiniai, kurie iš kelių kitų glyfų

Ingress turi vieną įdomų dalyką - tai tokie hieroglifai, kaip pas japonus, bet keistesni. Hieroglifai turi ne horizontalią-vertikalią geometrinę struktūrą, o paišomi ant šešiakampės lentelės. Kas yra labai akivaizdi užuomina į tai, kad tenai yra užmaskuota Dovydo žvaigždė, o visas žaidimas - ne kas kita, kaip žydomasonių išrastas smegenų plovimo įrankis. Dar pastebėtina, kad visi žemiški organizmai skiria viršų nuo apačios ir kairę nuo dešinės, tuo tarpu žvaigždinė simetrija būdinga tik bestuburiams, gyvenantiems vandenynuose, pvz., jūrų žvaigždėms, aštuonkojams ir panašiems padarams, kurie gyvena nesvarumo būklėje ir nežino jokių ten pusių. Tai reiškia, kad abi frakcijos, ir Enlightened, ir Resistance, yra apgautos - jokių reptilijanų invazijos nėra, o ta kosminė civilizacija yra duobagyviai, panašūs į Ktulu.

Bet čia nenukrypkime į analizes, o tiesiog pasižiūrėkime, ką iš to galima gauti. Ogi gauti galima štai ką: kai užeiname į portalą, paspauskit Hack mygtuką, bet neatleiskite jo, o palaikykite kelias sekundes. Ir staiga atsiras signalų konsolė, kuria tie duobagyviai perdavinėja smegenų plovimo kodus. Štai tuos kodus reikia priimti, o paskui pakartoti. Jei pakartoji, tai jie žmones, kaip kokius dresiruojamus žvėrelius apdovanoja. Reikia pasakyti, kad čia jie gerai išmano psichologiją: jokių bausmių už nekartojimą netaiko, nes bausmės nepadeda mokytis (ko, beje, nežino daugelis pedagogų). Visas mokymas paremtas skatinimu - jei sugebate pakartoti, tai gaunate krūvą papildomų daiktų. Dargi tokią krūvą, kad įprastas hakinimas pasidaro neįdomus, nes daiktai būna geresni ir kartais netgi tris-keturis kartus daugiau iš vieno hakinimo. Todėl hakinti apsimoka.

Kad būtų lengviau hakinti, verta išmokti visokius tuos glyfus, t.y., hieroglifus, kuriuos siunčia. Nes frazės nuolat kartojasi, jų kiekis ribotas ir jos bukos. Ir hieroglifai vis kartojasi. Taigi, kelis šimtus kartų pakartojus, atkartoti būna lengviau.

Dar verta atkreipti dėmesį į tai, kad glyfai yra visaip keistai susiję - pvz., glyfas, kuris raiškia "shapers", gaunasi kai glyfą "human" apverti aukštyn kojomis, o tada apačioje perskeli ir išskėti į šalis. Tai reiškia, kad tie šeiperiai yra išverstos žmonių priešingybės.


Bonusas - Ingress kodai (passcodes)

Čia kad būtų ypatingai gerai visiems, tai Pipedija duoda visiems ypatingą bonusą - rinkinį kodų. Tas rinkinys išties gal ir nėra labai naudingas įsižaidusiems žaidėjams, bet pradedantiesiems (tiems, kas yra dar nepasiekę kokio 8 ar 9 levelio) su ta krūva kodų galima gauti daug visokių daiktų ir dar ir levelį kažkiek pasiauginti.

Beje, deja - Iphone savininkams tuos kodus tenka vesti per Ingress Intel, nes kažkodėl pačiame telefone Niantic tos galimybės nepadarė, nors padarė Android vartotojams. Kodėl nepadarė - niekam nesuprantama, bet kadangi logikos tame nėra, tai tik demonstruoja seniai žinomą faktą, kad Niantic nepasižymi jokia logika. Kita vertus, gal tai ir gerai, nes per Ingress Intel žemėlapį veikia kopypeistinimas ir visus tuos kodus galima suvesti daug greičiau, nei per telefoną.

Taigi, kodai (veskite juos ir gaukite daiktus krūvomis), turėtų būti vis dar veikiantys, bet jei koks ir bus pasenęs, tai nesupykit, o veskit kitą:

  • 3ouv7wu5a4
  • 2973carrie98
  • alignment9nb75yo5
  • artifact3ne73hh3
  • artifact4tt67xg9
  • blue2xc26da2
  • cassandra3wh77rg4
  • cern2vb46cn7
  • creative3nc46wp7
  • creative3vk97yv4
  • creativity2pc98zp5
  • creativity4pb44pf6
  • cube8mk95jj7
  • deaddrop6bf98mr2
  • deaddrop7dt73am6
  • devra2gt69qx7
  • evolution2gu76gm3
  • ezekiel3xh34ug4
  • farlowe2ft72ym5
  • field4mo46jx6
  • glyph6yt84kt8
  • ingress3nd85fu9
  • inveniri2he69ar3
  • jackland4dz47yf6
  • jarvis2kn66cz2
  • johnson4yn13db2
  • lightman4tm34zf3
  • message6ca48vf7
  • minotaur8bb28et5
  • ni7up28fu6
  • powercube5yn73em6
  • roland7br76tp5
  • spacetime4je35kf5
  • susanna3ku75cm9
  • susanna7og34vw3
  • timezero2qm72ut8
  • vi2jo15nd0
  • vi9uh67mo6
  • ni9gq92to9
  • 80jdfitmar
  • alignment3qh24up8
  • lvboynxaie
  • 5NOY8NNT5N

Ingress ir Merūnas Vitulskis

Ingress yra tas žaidimas, dėl kurio Merūnas Vitulskis tapo žinomu internetuose, o ir mums čia jis žinomas tiktai dėl to. Žodžiu, kažkokį kartą filmuodamas kažkokią ten laidą, kurias žiūri visokios babuškos, Merūnas Vitulskis nutarė savo Feisbuke pavaizduoti kažą baisiai dvasingo, nes kadangi jo internetuose nėra, tai bent jau pavaizduoti reikia, kad esi kietesnis už visą tai ir stovi aukščiau to. Tai kartą, pamatęs per kažkokį langą tuntą su telefonais besišlaistančių žmonių, Merūnas parašė, kad esą tieji žaidžia Pokemon Go ir yra sektantai [1].

Realybė gi buvo tokia, kad tądien Vilniuje vyko Anomalija - pasaulinis Ingress renginys, kur vyksta pasauliniai stebuklai visokie. Tai tas renginys vyksta gal tik kokį kartą per metus, o kadangi Lietuvoje yra viena iš kiečiausių pasaulyje Ingress bendruomenių, tai ir Via Noir renginys įvyko Vilniuje. Ir į tą renginį suvažiavo apie 1500 žmonių iš viso pasaulio, tai ir smaginosi.

Žodžiu, gavosi pakankamai neregėtas Merūno feilas, dėl kurio jis bent jau lietuviškų ingreserių tarpe pasidarė žinomas, nors kitur internetuose jį teseka tie, kas sėdi prie televizoriaus, o kokia publika šiais laikais dar tebežiūri TV, tai jau visi žino kuo puikiausiai. Gal dėl to apsifeilinimo Merūnas paskui visą savo postą ištrynė, tačiau skrynšotai pasiliko[2].


Ingress istorija

Taigi anuomet, bene kokiais 2012 metais, tokia firma Niantic, kuri dar tuo metu buvo tiktai kažkoks Google padalinys, skirtas žemėlapiams tvarkyti, sugalvojo, kad geriausia bus, jei žmones įtikinsi kaip nors žemėlapiuose žymėti tam tikrus taškus, kur jie yra, o taip pat išsiaiškinsi, kur dažniausiai žmonės vaikšto. Bet žmonėm gi neįdomu šiaip žemėlapius paišyti ir taškus žymėti - turi juk būti smagu. Tai anie ir sugalvojo tokį geimą, kur reikia šaudyti tam tikrus objektus, pažymėtus žemėlapiuose - taip ir atsirado Ingress.

Paskui gi viskas baigėsi tuo, kad paaiškėjo, jog pats žaidimas kai kuriose žmonių nelankomose vietose sukuria žmonių srautus, didesnius, nei lankomose, o dar ir tie žemėlapių taškai buvo pradėti manipuliuoti taip smarkiai, kad maža nepasirodė - juk kiekvienam Ingress žaidėjui norisi turėti kelis portalus, pasiekiamus nuo sofos, o tam tereikia sufalsifikuoti duomenis apie tam tikrų taškų buvimo vietą. Taigi, praneši pavyzdžiui, kad koks nors paminklas yra tavo buto vidury - ir gauni buto vidury portalą.

Dar viena priežastis, kodėl Google darė Ingress, buvo Google Nexus telefonai - jie turėjo būti geresni už kitus, bet jiems reikėjo ir kokio nors killer-geimo, kuris verstų pirkėjus rinktis būtent tą telefoną. Tad labai absurdiškai gavosi, kad Ingress palaikė tik rezoliucijas, ne mažesnes, nei 480x800, bet net ir su šitokia ekrano rezoliucija būdavo gana prastai - ekrano elementai persiklodavo ir išsikraipydavo. Gavosi taip, kad žaidimo išleidimo momemntu (kai jis buvo dar tik pagal pakvietimus) daugiau kaip pusė Android telefonų tiesiog buvo netinkami žaidimui. Ir Niantic anei nieko nedarė, kad tai pataisytų. Tai buvo seni laikai, 2012 metai, bet net ir dabar kai kurie kompaktiški išmaniakai turi ekrano rezoliuciją, kuri per prasta šiam žaidimui.

O ir istorija gi buvo, kaip Google pirko Motorolla kompaniją telefonams gaminti - tai paskui Niantic duodavo naujus ginklus - Ultrastrike raketas, tik tiems, kas turėjo Motorolla telefonus. O visi kiti turėdavo be tų raketų apsieiti. Tiesa, galų gale, neiškentusi patyčių, Niantic pasidavė ir UltraStrike pasidarė prieinamos visiems. O Motorolla tuo tarpu užsilenkė kažkaip.

Taigi, jeigu dabar norite padėkoti kam nors už tai, kad Google Maps yra tokie prasti ir navigacija jus nuveda vis per pusšimtį metrų ne į vietą, o kažkur visiškai ne ten, tai čia jums yra atsakymas: padėkokite už tai Niantic bei Ingress žaidėjams. Jie taip žemėlapius pataisė, kad dabar kartais sunku suprasti, kur pagal juos gali papulti.


Visokie šaltiniai beigi nuorodos

Tai čia žemiau pavardinti visokie šaltiniai beigi nuorodos straipsnio melagingumui paneigti arba patvirtinti. Pipedija niekaip negali garantuoti ar atsakyti, kad nuorodose surastas turinys neatitiks tiesos irba melo.

  1. Pono Merūno susuktas video įrašas [1]
  2. http://pasteboard.co/sZ99I3SQ3.png