Pipedija - tautosaka, gandai, kliedesiai ir jokios tiesos! Durniausia wiki enciklopedija durnapedija!


The Legend of Zelda Ocarina of Time: Skirtumas tarp puslapio versijų

Iš Pipedijos - durniausios enciklopedijos.
Jump to navigation Jump to search
Žymos: Keitimas mob. telefonu Keitimas įskiepiu mobiliesiems Advanced mobile edit
Žymos: Keitimas mob. telefonu Keitimas įskiepiu mobiliesiems Advanced mobile edit
 
(nerodoma 23 tarpinės versijos, sukurtos 4 naudotojų)
1 eilutė: 1 eilutė:
{{Dėmesio| [[Pipedija|Pipedijoje]] tai jau gi 2-as (3-as, jei aptarimo puslapis skaitomas kaip atskiras puslapis, o ne tik pagrindinio puslapio sudėtinė dalis) Zeldos žaidimo puslapis.}}
{{ĮvertintaPipedijos}}
{{Žaidimas
{{Žaidimas
|Pavadinimas = The Legend of Zelda: Ocarina of Time
|Pavadinimas = The Legend of Zelda: Ocarina of Time
5 eilutė: 5 eilutė:
|Gamintojas = Nintendo
|Gamintojas = Nintendo
|Leidėjas = Nintendo
|Leidėjas = Nintendo
|Platforma = Nintendo 64, 3DS
|Išleidimo data = 1998 (Nintendo 64), 2011 (3DS)
|Išleidimo data = 1998 (Nintendo 64), 2011 (3DS)
|Žanras = nuotykiai
|Žanras = nuotykiai
|Kalba = anglų
|Kalba = anglų'''
|Žaidėjai = single
|Žaidėjai = single
|Tinklalapis =  
|Tinklalapis = [https://web.archive.org/web/19990125104922/http://zelda64.com čionai]
}}
}}
'''The Legend of Zelda: Ocarina of Time''' - taigi toksai vieno asmens nuotykių žaidimas, išleistas [[Nintendo]] [[1998]] metais. Šis žaidimas yra pirmas [[3D]] žaidimas [[Legends of Zelda(serija)|Legends of Zelda]] serijoje.
'''The Legend of Zelda: Ocarina of Time''', kartais vadinamas kaip '''Ocarina of Time''', '''Zelda Ocarina of Time''', '''OoT''' [[irba]] išvis '''Zelda 64''' (jūs rimtai? gi N64 [[The Legend of Zelda Majora's Mask|Zeldos geimų daugiau?]])- taigi toksai vieno asmens nuotykių žaidimas, išleistas [[Nintendo]] [[1998]] metais. Šis žaidimas yra pirmas [[3D]] žaidimas [[The Legend of Zelda (serija)|Legends of Zelda]] serijoje.
 
Ogi ne kas kitas, o būtent šitasai žaidimas sukėlė didžiausią furorą visoje žaidimų industrijoje - dėl itin įdomių ir įspūdingai atrodančių žaidimo elementų, grafikos, muzikos, veikėjų, veiksmo bei viso kito šio žaidimo kasečių buvo parduota bene 8 milijonai. O tą populiarumą pastebėjo ir patys [[Nintendo]] ir vėliau irgi sukūrė daug šio geimo remiksų (žr. žemiau).


== Vertinimai ==
== Vertinimai ==


IGN jį įvertino 10/10 - <ref>[https://www.ign.com/games/the-legend-of-zelda-ocarina-of-time| IGN vertinimas]</ref>
IGN jį įvertino 10/10 - <ref>[https://www.ign.com/games/the-legend-of-zelda-ocarina-of-time IGN vertinimas]</ref>
 
Tas pats reitingas yra ir GameSpot'o.<ref>https://www.gamespot.com/reviews/legend-of-zelda-ocarina-of-time-the-review/1900-2543677/</ref>
 
Metacritic vertinimas - 99/100<ref>https://www.metacritic.com/game/the-legend-of-zelda-ocarina-of-time/</ref>
 
== Veikėjai ==
 
* '''Jaunas Linkas''' (''Young Link'')
* '''Suaugęs Linkas''' (''Adult Link'')
* '''[[Navi]]''' (kažkokia šūdų [[fėja]], neva Linkui padedanti, o iš tikro jį tik erzina)
* '''Saria''' (''pagal mūs tarimą Sarija'') (kažkokia žalia mergelė)
* '''Ruto''' (kažkokia mergelė, šita jau yra žmogus-ryklys)
* '''Malon''' (dar kažkas)
 
Ir aišku, kaip visada, dar daxuja veikėjų visokiais kitokiais vardais.
 
== Valdymas ==
'''Joystickas''' - judėti 
 
'''B''' - mosuoti kardu/stabdyti dainavimą grojant okarina. Okarina - tai realiai tiesiog fleita tik kitokios formos. 


== Kažkokie neaiškūs [[kliedesiai]] ==
'''Spausti B ir laikyti 1-3 sek.:''' stiprus mosavimas + pasisukimas 
{{Bekonteksto}}
O gal... truputį per anksti? Nu nesvarbu.
Tai šitasai žaidimas irgi iš [[Zeldos legenda (serija)|Zeldos serijos]]: vadinas „Ocarina of Time“, kas išvertus reikštų... „laiko okarina“(???)...? Ką blet...


Pradėkim iš naujo - kaip žinia, šituose žaidimuose visada kontruoliuojamas Linkas ir jis kiekvieno žaidimo pradžioje atsiranda vis kitur. Tai šiuo atveju jis spawninasi Kokiri miške  (angl. ''Kokiri Forest''), kur gyvena tokie Kokiriai, kurie niekada neišeina iš miško, o kiekvienas turi save saugančią fėją. Linkas turi savo namelį medyje, kuriame jis miega, ir tuo tarpu jis netikėtai pažadinamas. O žadina Linką ne kas kitas, kaip ta j0bana balta fėja Navi (tipo NAVIgacija, ką?), pasiųsta tokio Deku medžio (mano kad Linkas yr vienas iš Kokirių - nė velnio). Tai va taip Linkas irgi gauna fėją nepaisant to, kad jis yra tiesiog žmogus. Bet ja gali naudotis, kai reikia kokios pagalbos ar tiesiog užuominų, ką toliau daryti  
'''Spausti B ir laikyti mininum 4 sek.:''' dar stipresnis mosavimas + pasisukimas  


Kitas dalykas kurį Linkas tur padaryti - surasti užslėptą kardą, po to tiesiog lakstyti po mišką visur ir bandy surinkt rupijų (ne tų Indijos pinigų, tokie realiai egzistuoja Zeldos serijos žaidimuose), o po to įsigyt medinį skydą vietinėj parduotuvėj. Arba jį tiesiog gauti stovintį ant kažkokio randomno namo stogo.  
'''A''' - stovint prie ženklo: skaityti jį, prie žmogaus: kalbėtis, prie daikto: imti/numesti jį, prie durų: atidaryti jas  


Jei antro dalyko nepadarai, tau irgi neleidžia išeit iš miško, nes kažkoks durnas Kokiris nepraleidžia toliau prie Deku medžio (angl. ''Deku Tree''). Užėjęs į to medžio vidų, Linkas turi daug kartų praeiti kliūtis, o po to nudurti belenkokį didelį vorą. Tada medis tiesiog išnyksta, o po to Linkas gali keliaut kur tik nori. Nu aišku, ne visai kur tik nori, vienok užtat prieš akis atsiveria didelis Hairulo (''Hyrule'') pasaulis.   
'''R''' - pakelti skydą 


Valdymas  
'''START''': atidaryti subscreeną - ten gali peržiūrėt gautus dalykus, savo lokaciją, taip pat išsaugoti progresą  


Joystickas - judėti 
'''Z''': nutaikyti 


B - mosuoti kardu/stabdyti dainavimą grojant okarina. Okarina - tai realiai tiesiog fleita tik kitokios formos.  
'''C-žemyn, C-dešinėn, C-kairėn''': naudoti ekvipintą daiktą  


Spausti B ir laikyti 1-3 sek.: stiprus mosavimas + pasisukimas  
'''C-aukštyn''': naudotis [[Navi]]/keisti kameros vietą  


Spausti B ir laikyti mininum 4 sek.: dar stipresnis mosavimas + pasisukimas 
Norint groti okarina, reikia spausti aukščiau minėtus mygtukus bei A įvairiai spaudžiant 3 kartus.


A - stovint prie ženklo: skaityti jį, prie žmogaus: kalbėtis, prie daikto: imti/numesti jį, prie durų: atidaryti jas 
== Vietovės ==


R - pakelti skydą 
Tai čia aprašytos gi visos vietovės šitam žaidime.


START: atidaryti subscreeną - ten gali peržiūrėt gautus dalykus, savo lokaciją, taip pat išsaugoti progresą 
[[Vaizdas:Zelda oot vietoves.png|miniatiūra|Visas Hairulo žemėlapis. Paimta iš oficialaus ''Ocarina of Time'' instrukcinio bukleto, psl. 7-8]]


Z: nutaikyti 
* Kokirių miškas ''(Kokiri Forest)''   
* Pasiklydusi giria ''(The Lost Woods)''   
* Hairulo laukas ''(Hyrule Field)''   
* Hilijos ežeras ''(Lake Hylia)''   
* Lon Lon ranča ''(Lon Lon Ranch)''   
* Gerudo slėnis ''(Gerudo Valley)''   
* Hairulo pilis ''(Hyrule Castle)''   
* Mirties kalnas ''(Death Mountain)''   
* Zoros dominija ''(Zora's Domain)''   


C-žemyn, C-dešinėn, C-kairėn: naudoti ekvipintą daiktą 
Šių vietų lokacijas rasite dešinėj esančioj fotkėj.


C-aukštyn: naudotis Navi/keisti kameros vietą 
== Perleidimai ==


Norint groti okarina, reikia spausti aukščiau minėtus mygtukus bei A įvairiai spaudžiant 3 kartus.     
* 2002 metais žaidimas buvo išleistas dar kartą - jau GameCube'o konsolei pavadinimu ''The Legend of Zelda: Ocarina of Time Master Quest''.   
* 2011 metais buvo išleistas vėl, dabar jau 3DS konsolei. Pavadinimas tas pats, tik dar pridėtas žodis 3D. Būtų kas? ''Ocarina of Time 3D''.     


== Įdomybės ==
Dar toks labai įdomus dalykas - šitam žaidime  taip pat egzistuoja autojump'as: t.y. jei Linkas yr ant uolos, sienos ar belekokio statinio krašto - judėdamas toliau jisai padarysiva šuolį vietoj kritimo.   
Dar toks labai įdomus dalykas - šitam žaidime  taip pat egzistuoja autojump'as: t.y. jei Linkas yr ant uolos, sienos ar belekokio statinio krašto - judėdamas toliau jisai padarysiva šuolį vietoj kritimo.   


57 eilutė: 87 eilutė:


Ir kol kas viskas, daugiau nežinau ką pridėt.
Ir kol kas viskas, daugiau nežinau ką pridėt.
== Skrynšotai visokie ==
Tai čia pridėliojau skrynšotų nuo tada kada aš neseniai žaidžiau šitą šūdą ant Wii Virtual Console (nintendo 64 neturėjau). <gallery>
Vaizdas:Zelda ocarinaoftime1.png|Linkas miega, o primyžta fėja Navi bando jį prižadint...
Vaizdas:Zelda ocarinaoftime2.png|Ne blet, aš tau nesikelsiu 6:00 ryto.
Vaizdas:Zelda ocarinaoftime3.png|Linkas kerda ka- tfu, kerta kardu
Vaizdas:Zelda ocarinaoftime4.png|Jaunas Linkas visame gražume
</gallery>
== Zelda Ocarina of Time ir islamas ==
Kažkodėl šitasai žaidimas kažkaip keistai susisieja su visokiomis islamistinėmis teorijomis, pažiūromis, visokiais Allahu Achbar skandavimais ir panašiai - štai pirmojoje žaidimo versijoje 1.0, o taip pat ir vėlesnėje 1.1 kažkurios iš šventyklų BGM'e (foninėje muzikoje) yra ir Korano giedojimo fragmentų. Bet po to atsitiko kažkokios kontroversijos, skandalai, dar neaišku kas ir tą giedojimą teko pakeisti giedojimu bažnyčioje<ref>https://tcrf.net/The_Legend_of_Zelda:_Ocarina_of_Time/Version_Differences#Fire_Temple_Chanting</ref>.
Va [https://tcrf.net/The_Legend_of_Zelda:_Ocarina_of_Time/Version_Differences#Fire_Temple_Chanting čia] galit pasižiūrėt kaip atrodo anas giedojimas (ieškokit to plejerio, prie kurio parašyta '''NTSC 1.0/NTSC 1.1''').
== [[Pipedija|Pipedijos]] recenzija ==
'''Mūsų vertinimas''':
*'''Grafika''' - 21/25 - Kaip tiems laikams, įspūdinga, nors kai kur 8-bitinis pikseliškumas švyti, kas kažkiek gadina patį žaidimą.
*'''Muzika''' - 23/25 - Gana puiki ir panašiai - tokia ir turi būti Zeldos serijos žaidimų muzika. Nors, tiesa, jos kartais ir visai nebūna, ypač kai žaidime yra naktis.
*'''Žaidimas''' - 25/25 - Puikiausiai žaidžiasi ir tiek. Be komentarų.
*'''Katscenos''' - 16/25 - Kai kur dramatiškos ir įtraukiančios, bet kai kur labai jau prastokai atrodo.
Galutinis vertinimas: '''85/100'''


== Dar žr. ==
== Dar žr. ==


* [[Zelda CD-i žaidimai]]  
* [[Zelda CD-i žaidimai]]  
* [[The Legend of Zelda Majora's Mask]] - čia išvis kažkokis neaiškus tęsinys, katras ir [[Nibiru]]  turi
* Dargi Pipedijoje yra ir kažkoks tai [[Aptarimas:Zelda CDi|Zeldos CDi žaidimų aptarimo puslapis]], betgi ta nuoroda tai nukreipia į pagrindinį puslapį apie Zelda CD-i žaidimus.  
* Dargi Pipedijoje yra ir kažkoks tai [[Aptarimas:Zelda CDi|Zeldos CDi žaidimų aptarimo puslapis]], betgi ta nuoroda tai nukreipia į pagrindinį puslapį apie Zelda CD-i žaidimus.  
{{References}}
{{References}}
[[Category:Geimai]]
[[Category:Geimai]]

Dabartinė 14:11, 20 kovo 2024 versija

 Mario moneta.png  The Legend of Zelda Ocarina of Time yra žaidimas, įvertintas Pipedijos Gameland'o.
Mes garantuojame kokybišką ir aiškų įvertinimą be jokių naxui ir makaronų kabinimų!
Čia aprašomas kompiuterinis žaidimas
The Legend of Zelda: Ocarina of Time
Zelda oot n64 ekranas.png
Gamintojas:
Nintendo
Leidėjas:
Nintendo
Platforma:
Nintendo 64, 3DS
Išleidimo data:
1998 (Nintendo 64), 2011 (3DS)
Žanras:
nuotykiai
Kalba:
anglų
Žaidėjai:
single
Tinklalapis:

The Legend of Zelda: Ocarina of Time, kartais vadinamas kaip Ocarina of Time, Zelda Ocarina of Time, OoT irba išvis Zelda 64 (jūs rimtai? gi N64 Zeldos geimų daugiau?)- taigi toksai vieno asmens nuotykių žaidimas, išleistas Nintendo 1998 metais. Šis žaidimas yra pirmas 3D žaidimas Legends of Zelda serijoje.

Ogi ne kas kitas, o būtent šitasai žaidimas sukėlė didžiausią furorą visoje žaidimų industrijoje - dėl itin įdomių ir įspūdingai atrodančių žaidimo elementų, grafikos, muzikos, veikėjų, veiksmo bei viso kito šio žaidimo kasečių buvo parduota bene 8 milijonai. O tą populiarumą pastebėjo ir patys Nintendo ir vėliau irgi sukūrė daug šio geimo remiksų (žr. žemiau).

Vertinimai

IGN jį įvertino 10/10 - [1]

Tas pats reitingas yra ir GameSpot'o.[2]

Metacritic vertinimas - 99/100[3]

Veikėjai

  • Jaunas Linkas (Young Link)
  • Suaugęs Linkas (Adult Link)
  • Navi (kažkokia šūdų fėja, neva Linkui padedanti, o iš tikro jį tik erzina)
  • Saria (pagal mūs tarimą Sarija) (kažkokia žalia mergelė)
  • Ruto (kažkokia mergelė, šita jau yra žmogus-ryklys)
  • Malon (dar kažkas)

Ir aišku, kaip visada, dar daxuja veikėjų visokiais kitokiais vardais.

Valdymas

Joystickas - judėti

B - mosuoti kardu/stabdyti dainavimą grojant okarina. Okarina - tai realiai tiesiog fleita tik kitokios formos.

Spausti B ir laikyti 1-3 sek.: stiprus mosavimas + pasisukimas

Spausti B ir laikyti mininum 4 sek.: dar stipresnis mosavimas + pasisukimas

A - stovint prie ženklo: skaityti jį, prie žmogaus: kalbėtis, prie daikto: imti/numesti jį, prie durų: atidaryti jas

R - pakelti skydą

START: atidaryti subscreeną - ten gali peržiūrėt gautus dalykus, savo lokaciją, taip pat išsaugoti progresą

Z: nutaikyti

C-žemyn, C-dešinėn, C-kairėn: naudoti ekvipintą daiktą

C-aukštyn: naudotis Navi/keisti kameros vietą

Norint groti okarina, reikia spausti aukščiau minėtus mygtukus bei A įvairiai spaudžiant 3 kartus.

Vietovės

Tai čia aprašytos gi visos vietovės šitam žaidime.

Visas Hairulo žemėlapis. Paimta iš oficialaus Ocarina of Time instrukcinio bukleto, psl. 7-8
  • Kokirių miškas (Kokiri Forest)
  • Pasiklydusi giria (The Lost Woods)
  • Hairulo laukas (Hyrule Field)
  • Hilijos ežeras (Lake Hylia)
  • Lon Lon ranča (Lon Lon Ranch)
  • Gerudo slėnis (Gerudo Valley)
  • Hairulo pilis (Hyrule Castle)
  • Mirties kalnas (Death Mountain)
  • Zoros dominija (Zora's Domain)

Šių vietų lokacijas rasite dešinėj esančioj fotkėj.

Perleidimai

  • 2002 metais žaidimas buvo išleistas dar kartą - jau GameCube'o konsolei pavadinimu The Legend of Zelda: Ocarina of Time Master Quest.
  • 2011 metais buvo išleistas vėl, dabar jau 3DS konsolei. Pavadinimas tas pats, tik dar pridėtas žodis 3D. Būtų kas? Ocarina of Time 3D.

Įdomybės

Dar toks labai įdomus dalykas - šitam žaidime taip pat egzistuoja autojump'as: t.y. jei Linkas yr ant uolos, sienos ar belekokio statinio krašto - judėdamas toliau jisai padarysiva šuolį vietoj kritimo.

Kodėl taip buva sukurta? Buvo duoti interviu su Nintendo darbuotojais ir žaidimo kūrėjais, ypač su Eiji Aonuma ir jie atskleidė šito paslaptį - taip sugalvota, nes patsai Aonuma nelabai mokėjo žaisti Zelda žaidimų. Sužinoję, kad Aonuma turėjo mažai geimingo patirties, jo kolegos nusprendė įmontuoti tą autojump'o mechaniką. Ir štai taip visa tai atsirado.

Ir kol kas viskas, daugiau nežinau ką pridėt.

Skrynšotai visokie

Tai čia pridėliojau skrynšotų nuo tada kada aš neseniai žaidžiau šitą šūdą ant Wii Virtual Console (nintendo 64 neturėjau).

Zelda Ocarina of Time ir islamas

Kažkodėl šitasai žaidimas kažkaip keistai susisieja su visokiomis islamistinėmis teorijomis, pažiūromis, visokiais Allahu Achbar skandavimais ir panašiai - štai pirmojoje žaidimo versijoje 1.0, o taip pat ir vėlesnėje 1.1 kažkurios iš šventyklų BGM'e (foninėje muzikoje) yra ir Korano giedojimo fragmentų. Bet po to atsitiko kažkokios kontroversijos, skandalai, dar neaišku kas ir tą giedojimą teko pakeisti giedojimu bažnyčioje[4].

Va čia galit pasižiūrėt kaip atrodo anas giedojimas (ieškokit to plejerio, prie kurio parašyta NTSC 1.0/NTSC 1.1).


Pipedijos recenzija

Mūsų vertinimas:

  • Grafika - 21/25 - Kaip tiems laikams, įspūdinga, nors kai kur 8-bitinis pikseliškumas švyti, kas kažkiek gadina patį žaidimą.
  • Muzika - 23/25 - Gana puiki ir panašiai - tokia ir turi būti Zeldos serijos žaidimų muzika. Nors, tiesa, jos kartais ir visai nebūna, ypač kai žaidime yra naktis.
  • Žaidimas - 25/25 - Puikiausiai žaidžiasi ir tiek. Be komentarų.
  • Katscenos - 16/25 - Kai kur dramatiškos ir įtraukiančios, bet kai kur labai jau prastokai atrodo.

Galutinis vertinimas: 85/100

Dar žr.

Visokie šaltiniai beigi nuorodos

Tai čia žemiau pavardinti visokie šaltiniai beigi nuorodos straipsnio melagingumui paneigti arba patvirtinti. Pipedija niekaip negali garantuoti ar atsakyti, kad nuorodose surastas turinys neatitiks tiesos irba melo.