Pipedija - tautosaka, gandai, kliedesiai ir jokios tiesos! Durniausia wiki enciklopedija durnapedija!


Quake: Skirtumas tarp puslapio versijų

Iš Pipedijos - durniausios enciklopedijos.
Jump to navigation Jump to search
(Patikslinta informacija)
Žymos: Keitimas mob. telefonu Keitimas įskiepiu mobiliesiems Advanced mobile edit
2 eilutė: 2 eilutė:
|Pavadinimas = Quake
|Pavadinimas = Quake
|Paveikslėlis = Quake_logo.jpg
|Paveikslėlis = Quake_logo.jpg
|Gamintojas = [[Id]]
|Gamintojas = [[id Software]]
|Leidėjas = [[Id]]
|Leidėjas = [[id Software]]
|Išleidimo data = Seniai seniai
|Išleidimo data = 1996
|Žanras = Skerdynės
|Žanras = pirmo asmens šaudyklė
|Kalba = [[anglų kalba]]
|Kalba = [[anglų kalba]]
|Žaidėjai = single, multi
|Žaidėjai = single, multi
|Tinklalapis =
|Tinklalapis =
}}
}}
'''Quake''' - toksai priešistorinis [[geimas]], kurį dar puikiai prisimena įvairūs [[seni perdylos]], kurie kadaise prieš 30 metų dar nebuvo visai seni ir tada, pasileidę per [[DOS]], leisdavo šitą geimą ir džiaugdavosi, kad labai gražiai ir tikroviškai atrodo, ne kaip koks nors dar keliasdešimčia metų senesnis [[Doom]].
'''Quake''' - toksai priešistorinis [[geimas]], kurį dar puikiai prisimena įvairūs [[seni perdylos]], kurie kadaise prieš 30 metų dar nebuvo visai seni ir tada, pasileidę per [[DOS]], leisdavo šitą geimą ir džiaugdavosi, kad labai gražiai ir tikroviškai atrodo, ne kaip koks nors dar keliais metais senesnis [[Doom]] (išleistas [[1993]] m.).


Lyginant su kitais to meto [[kompiuteriniai žaidimai|kompiuteriniais žaidimais]], Quake išties pasižymėjo neįtikėtinu realizmu. Šis buvo pasiektas per tai, kad žaidimui modeliuoti buvo panaudotas [[OpenGL]] kalbos subsetas, kuris paskui būdavo prerenderinamas, naudojant raytracerį. Vieno levelio prerenderinimas ant gero to meto [[PC]] kompiuterio užtrukdavo nuo kelių dienų iki kelių mėnesių, tačiau paskui žaidimas atrodydavo turintis nepaprastai realistiškus apšvietimus ir šešėlius.
Lyginant su kitais to meto [[kompiuteriniai žaidimai|kompiuteriniais žaidimais]], Quake išties pasižymėjo neįtikėtinu realizmu. Šis buvo pasiektas per tai, kad žaidimui modeliuoti buvo panaudotas [[OpenGL]] kalbos subsetas, kuris paskui būdavo prerenderinamas, naudojant raytracerį. Vieno levelio prerenderinimas ant gero to meto [[PC]] kompiuterio užtrukdavo nuo kelių dienų iki kelių mėnesių, tačiau paskui žaidimas atrodydavo turintis nepaprastai realistiškus apšvietimus ir šešėlius.

22:36, 4 spalio 2023 versija

Čia aprašomas kompiuterinis žaidimas
Quake
Quake logo.jpg
Gamintojas:
Leidėjas:
Platforma:
{{{Platforma}}}
Išleidimo data:
1996
Žanras:
pirmo asmens šaudyklė
Kalba:
Žaidėjai:
single, multi
Tinklalapis:

Quake - toksai priešistorinis geimas, kurį dar puikiai prisimena įvairūs seni perdylos, kurie kadaise prieš 30 metų dar nebuvo visai seni ir tada, pasileidę per DOS, leisdavo šitą geimą ir džiaugdavosi, kad labai gražiai ir tikroviškai atrodo, ne kaip koks nors dar keliais metais senesnis Doom (išleistas 1993 m.).

Lyginant su kitais to meto kompiuteriniais žaidimais, Quake išties pasižymėjo neįtikėtinu realizmu. Šis buvo pasiektas per tai, kad žaidimui modeliuoti buvo panaudotas OpenGL kalbos subsetas, kuris paskui būdavo prerenderinamas, naudojant raytracerį. Vieno levelio prerenderinimas ant gero to meto PC kompiuterio užtrukdavo nuo kelių dienų iki kelių mėnesių, tačiau paskui žaidimas atrodydavo turintis nepaprastai realistiškus apšvietimus ir šešėlius.

Tuo tarpu savo turiniu šitas geimas išties buvo gana natūralus Doom siužeto tęsinys: koridoriai su monstrais, kuriuos reikia šaudyti ir viskas.