Quake: Skirtumas tarp puslapio versijų

40 pridėta baitų ,  22:36, 4 spalio 2023
Patikslinta informacija
(Patikslinta informacija)
Žymos: Keitimas mob. telefonu Keitimas įskiepiu mobiliesiems Advanced mobile edit
2 eilutė: 2 eilutė:
|Pavadinimas = Quake
|Pavadinimas = Quake
|Paveikslėlis = Quake_logo.jpg
|Paveikslėlis = Quake_logo.jpg
|Gamintojas = [[Id]]
|Gamintojas = [[id Software]]
|Leidėjas = [[Id]]
|Leidėjas = [[id Software]]
|Išleidimo data = Seniai seniai
|Išleidimo data = 1996
|Žanras = Skerdynės
|Žanras = pirmo asmens šaudyklė
|Kalba = [[anglų kalba]]
|Kalba = [[anglų kalba]]
|Žaidėjai = single, multi
|Žaidėjai = single, multi
|Tinklalapis =
|Tinklalapis =
}}
}}
'''Quake''' - toksai priešistorinis [[geimas]], kurį dar puikiai prisimena įvairūs [[seni perdylos]], kurie kadaise prieš 30 metų dar nebuvo visai seni ir tada, pasileidę per [[DOS]], leisdavo šitą geimą ir džiaugdavosi, kad labai gražiai ir tikroviškai atrodo, ne kaip koks nors dar keliasdešimčia metų senesnis [[Doom]].
'''Quake''' - toksai priešistorinis [[geimas]], kurį dar puikiai prisimena įvairūs [[seni perdylos]], kurie kadaise prieš 30 metų dar nebuvo visai seni ir tada, pasileidę per [[DOS]], leisdavo šitą geimą ir džiaugdavosi, kad labai gražiai ir tikroviškai atrodo, ne kaip koks nors dar keliais metais senesnis [[Doom]] (išleistas [[1993]] m.).


Lyginant su kitais to meto [[kompiuteriniai žaidimai|kompiuteriniais žaidimais]], Quake išties pasižymėjo neįtikėtinu realizmu. Šis buvo pasiektas per tai, kad žaidimui modeliuoti buvo panaudotas [[OpenGL]] kalbos subsetas, kuris paskui būdavo prerenderinamas, naudojant raytracerį. Vieno levelio prerenderinimas ant gero to meto [[PC]] kompiuterio užtrukdavo nuo kelių dienų iki kelių mėnesių, tačiau paskui žaidimas atrodydavo turintis nepaprastai realistiškus apšvietimus ir šešėlius.
Lyginant su kitais to meto [[kompiuteriniai žaidimai|kompiuteriniais žaidimais]], Quake išties pasižymėjo neįtikėtinu realizmu. Šis buvo pasiektas per tai, kad žaidimui modeliuoti buvo panaudotas [[OpenGL]] kalbos subsetas, kuris paskui būdavo prerenderinamas, naudojant raytracerį. Vieno levelio prerenderinimas ant gero to meto [[PC]] kompiuterio užtrukdavo nuo kelių dienų iki kelių mėnesių, tačiau paskui žaidimas atrodydavo turintis nepaprastai realistiškus apšvietimus ir šešėlius.
1 091

pakeitimas