Pipedija - tautosaka, gandai, kliedesiai ir jokios tiesos! Durniausia wiki enciklopedija durnapedija!


Fallout 4: Skirtumas tarp puslapio versijų

Jump to navigation Jump to search
464 pridėti baitai ,  15:30, 21 gegužės 2023
nėra keitimo aprašymo
1 eilutė: 1 eilutė:
[[Vaizdas:Fallout-kompiuterinis_zaidimas_geimas.jpg|500px|thumb|right|Fallout visose versijose turi labai daug gražios reklamiškai-propagandiškai atrodančios grafikos su visokiais plakatais, personažais ir taip toliau, atkuriančiais kažkokią keistą nuclear-punk estetiką.]]
[[Vaizdas:Fallout-kompiuterinis_zaidimas_geimas.jpg|500px|thumb|right|Fallout visose versijose turi labai daug gražios reklamiškai-propagandiškai atrodančios grafikos su visokiais plakatais, personažais ir taip toliau, atkuriančiais kažkokią keistą nuclear-punk estetiką.]]
'''Fallout 4''' - toksai [[geimas]] iš garsios ir puikiai žinomos [[Fallout]] serijos. Pakankamai geras ir įdomus, kad vertėtų žaisti ir vis dar pakankamai naujas, kad atrodytų gerai netgi ir šiais laikais. Išleistas [[2015]] metais, Fallout 4 buvo vienas iš moderniausių pagal to meto grafinius variklius, sugebėjo turėti kintamus orus su visokiais rūkais, šlapius ir šlapinamus paviršius ir panašiai. Taigi, nors vietomis dėl tų šlapių paviršių būna netikroviškumų, visgi atrodo labai gerai.
'''Fallout 4''' - toksai [[geimas]] iš garsios ir puikiai žinomos [[Fallout]] serijos. Pakankamai geras ir įdomus, kad vertėtų žaisti ir vis dar pakankamai naujas, kad atrodytų gerai netgi ir šiais laikais. Išleistas [[2015]] metais, Fallout 4 buvo vienas iš moderniausių pagal to meto grafinius variklius, sugebėjo turėti kintamus orus su visokiais rūkais, šlapius ir šlapinamus paviršius ir panašiai. Taigi, nors vietomis dėl tų šlapių paviršių būna netikroviškumų, visgi atrodo labai gerai. Grafiką žiūrint - tai jau ne paplokšti blankūs fufeliai, kokie buvo ankstesni geimai, o normalus, tūriškas, erdviškas, visai šiuolaikinis žaidimas.


Žaidimo esmė - kaip ir įprasta visoje [[Fallout]] žaidimų serijoje - kad atsipeikėji kažkokiame ten volte, o paskui valkiojiesi po kalnus ir dykras, ieškodamas, kaip ten daugiau prisirankioti visokių senų šiukšlių bei ginklų, nušauti kokį nors blogietį ir panašiai.
Žaidimo esmė - kaip ir įprasta visoje [[Fallout]] žaidimų serijoje - kad atsipeikėji kažkokiame ten volte, o paskui valkiojiesi po kalnus ir dykras, ieškodamas, kaip ten daugiau prisirankioti visokių senų šiukšlių bei ginklų, nušauti kokį nors blogietį ir panašiai.
8 eilutė: 8 eilutė:
Taigi, geimą kūrusi [[Bethesda]] sugebėjo visgi šitą pomėgį įvertinti ir padarė galimybę statytis sau pastatus, o paskui dar ir augintis daržoves, kažkokias morkas, arbūzus ir panašiai, o taip pat ir prisikviesti kažkokių kaimiečių ir taip toliau. Netgi taip smarkiai visą šitą statybą įvertino, kad levelis už statybas kyla greičiau ir smarkiau, nei už priešų šaudymą. Taigi, geimas ima priminti kokį tai first person [[SimCity]].
Taigi, geimą kūrusi [[Bethesda]] sugebėjo visgi šitą pomėgį įvertinti ir padarė galimybę statytis sau pastatus, o paskui dar ir augintis daržoves, kažkokias morkas, arbūzus ir panašiai, o taip pat ir prisikviesti kažkokių kaimiečių ir taip toliau. Netgi taip smarkiai visą šitą statybą įvertino, kad levelis už statybas kyla greičiau ir smarkiau, nei už priešų šaudymą. Taigi, geimas ima priminti kokį tai first person [[SimCity]].


Nuo ankstesnių Fallout serijos geimų šis visgi atsilieka, nes neturi tokio gero, daugiasluoksnio ir [[semiotika|semiotiką]] aplinkui skleidžiančio pasakojimo, kaip kad būdavo New Vegas geime ar jo papildymuose. Taip pat smarkiai trūksta ir kai kurių senų daiktų - pvz., kad ir kalbančių nematomumą duodančių kibernetinių šarvų. Taigi, kažkokių stebuklų nebus.
Nuo ankstesnių Fallout serijos geimų šis visgi atsilieka, nes neturi tokio gero, daugiasluoksnio ir [[semiotika|semiotiką]] aplinkui skleidžiančio pasakojimo, kaip kad būdavo New Vegas geime ar jo papildymuose. Tiesą sakant, pagrindiniame žaidime siužeto tėra minimumas, ir tas siužetas nelabai ir šakojasi - eiga vis ta pati. Kiek daugiau įdomumo atsiranda papildymuose (taip vadinamuose DLC), bet ir tenai viskas yra sąlyginai paprasta.
 
Taip pat smarkiai trūksta ir kai kurių senų daiktų, buvusių anksčiau - pvz., kad ir kalbančių nematomumą duodančių kibernetinių šarvų, kurie buvo [[Fallout: New Vegas]] žaidime. Taigi, kažkokių stebuklų čia nebus.


Kitą vertus, yra ir gerų dalykų - pvz., visokie monstrai pasidarė daug protingesni, bandantys kaip nors netgi ir sugudrauti, skirtingai reaguojantys nuo žaidėjo elgesio. Kaip pvz., kad ir kokie nors dvigalviai elniai gali užpulti ir įdurti iš nugaros, bet jei juos pats bandysi pulti - tai pabėgs, nes baikštūs. Žodžiu, gerokai daugiau realizmo ir gerokai mažiau panašumų su bukais senovinio [[Doom]] tipo monstrais.
Kitą vertus, yra ir gerų dalykų - pvz., visokie monstrai pasidarė daug protingesni, bandantys kaip nors netgi ir sugudrauti, skirtingai reaguojantys nuo žaidėjo elgesio. Kaip pvz., kad ir kokie nors dvigalviai elniai gali užpulti ir įdurti iš nugaros, bet jei juos pats bandysi pulti - tai pabėgs, nes baikštūs. Žodžiu, gerokai daugiau realizmo ir gerokai mažiau panašumų su bukais senovinio [[Doom]] tipo monstrais.
1 037

pakeitimai

Naršymo meniu