Pipedija - tautosaka, gandai, kliedesiai ir jokios tiesos! Durniausia wiki enciklopedija durnapedija!


The Legend of Zelda Ocarina of Time

Iš Pipedijos - durniausios enciklopedijos.
12:26, 4 spalio 2023 versija, sukurta Autokomp1963 (Aptarimas | indėlis) (Pridetos valdymo instrukcijos)
Jump to navigation Jump to search
Mentai.gif Pipedijoje tai jau gi 2-as (3-as, jei aptarimo puslapis skaitomas kaip atskiras puslapis, o ne tik pagrindinio puslapio sudėtinė dalis) Zeldos žaidimo puslapis.


Čia aprašomas kompiuterinis žaidimas
The Legend of Zelda: Ocarina of Time
Zelda oot n64 ekranas.png
Gamintojas:
Nintendo
Leidėjas:
Nintendo
Platforma:
{{{Platforma}}}
Išleidimo data:
1998 (Nintendo 64), 2011 (3DS)
Žanras:
nuotykiai
Kalba:
anglų
Žaidėjai:
single
Tinklalapis:
nėra (gal)


 Noia 64 apps xeyes.png  Šis straipsnis ar jo dalis neatrodo pakankamai suprantami, nes jo autorius buvo girtas.
Jūs galite padėti Pipedijai paaiškindami dėstomus teiginius glausčiau ir suprantamiau. Arba bent jau paaiškinkite, apie ką kalba.

O gal... truputį per anksti? Nu nesvarbu. Tai šitasai žaidimas irgi iš Zeldos serijos: vadinas „Ocarina of Time“, kas išvertus reikštų... „laiko okarina“(???)...? Ką blet...

Pradėkim iš naujo - kaip žinia, šituose žaidimuose visada kontruoliuojamas Linkas ir jis kiekvieno žaidimo pradžioje atsiranda vis kitur. Tai šiuo atveju jis spawninasi Kokiri miške (angl. Kokiri Forest), kur gyvena tokie Kokiriai, kurie niekada neišeina iš miško, o kiekvienas turi save saugančią fėją. Linkas turi savo namelį medyje, kuriame jis miega, ir tuo tarpu jis netikėtai pažadinamas. O žadina Linką ne kas kitas, kaip ta j0bana balta fėja Navi (tipo NAVIgacija, ką?), pasiųsta tokio Deku medžio (mano kad Linkas yr vienas iš Kokirių - nė velnio). Tai va taip Linkas irgi gauna fėją nepaisant to, kad jis yra tiesiog žmogus. Bet ja gali naudotis, kai reikia kokios pagalbos ar tiesiog užuominų, ką toliau daryti

Kitas dalykas kurį Linkas tur padaryti - surasti užslėptą kardą, po to tiesiog lakstyti po mišką visur ir bandy surinkt rupijų (ne tų Indijos pinigų, tokie realiai egzistuoja Zeldos serijos žaidimuose), o po to įsigyt medinį skydą vietinėj parduotuvėj. Arba jį tiesiog gauti stovintį ant kažkokio randomno namo stogo.

Jei antro dalyko nepadarai, tau irgi neleidžia išeit iš miško, nes kažkoks durnas Kokiris nepraleidžia toliau prie Deku medžio (angl. Deku Tree). Užėjęs į to medžio vidų, Linkas turi daug kartų praeiti kliūtis, o po to nudurti belenkokį didelį vorą. Tada medis tiesiog išnyksta, o po to Linkas gali keliaut kur tik nori. Nu aišku, ne visai kur tik nori, vienok užtat prieš akis atsiveria didelis Hairulo (Hyrule) pasaulis.

Valdymas

Joystickas - judėti

B - mosuoti kardu/stabdyti dainavimą grojant okarina. Okarina - tai realiai tiesiog fleita tik kitokios formos.

Spausti B ir laikyti 1-3 sek.: stiprus mosavimas + pasisukimas

Spausti B ir laikyti mininum 4 sek.: dar stipresnis mosavimas + pasisukimas

A - stovint prie ženklo: skaityti jį, prie žmogaus: kalbėtis, prie daikto: imti/numesti jį, prie durų: atidaryti jas

R - pakelti skydą

START: atidaryti subscreeną - ten gali peržiūrėt gautus dalykus, savo lokaciją, taip pat išsaugoti progresą

Z: nutaikyti

C-žemyn, C-dešinėn, C-kairėn: naudoti ekvipintą daiktą

C-aukštyn: naudotis Navi/keisti kameros vietą

Norint groti okarina, reikia spausti aukščiau minėtus mygtukus bei A įvairiai spaudžiant 3 kartus.

Dar toks labai įdomus dalykas - šitam žaidime taip pat egzistuoja autojump'as: t.y. jei Linkas yr ant uolos, sienos ar belekokio statinio krašto - judėdamas toliau jisai padarysiva šuolį vietoj kritimo.

Kodėl taip buva sukurta? Buvo duoti interviu su Nintendo darbuotojais ir žaidimo kūrėjais, ypač su Eiji Aonuma ir jie atskleidė šito paslaptį - taip sugalvota, nes patsai Aonuma nelabai mokėjo žaisti Zelda žaidimų. Sužinoję, kad Aonuma turėjo mažai geimingo patirties, jo kolegos nusprendė įmontuoti tą autojump'o mechaniką. Ir štai taip visa tai atsirado.

Ir kol kas viskas, daugiau nežinau ką pridėt.

Dar žr.