Pipedija - tautosaka, gandai, kliedesiai ir jokios tiesos! Durniausia wiki enciklopedija durnapedija!


The Legend of Zelda Ocarina of Time: Skirtumas tarp puslapio versijų

Iš Pipedijos - durniausios enciklopedijos.
Jump to navigation Jump to search
(Prideta kontento)
17 eilutė: 17 eilutė:
IGN jį įvertino 10/10 - <ref>[https://www.ign.com/games/the-legend-of-zelda-ocarina-of-time| IGN vertinimas]</ref>
IGN jį įvertino 10/10 - <ref>[https://www.ign.com/games/the-legend-of-zelda-ocarina-of-time| IGN vertinimas]</ref>


== Kažkokie neaiškūs [[kliedesiai]] ==
Tas pats reitingas yra ir GameSpot'o.<ref>https://www.gamespot.com/reviews/legend-of-zelda-ocarina-of-time-the-review/1900-2543677/</ref>
 
Metacritic vertinimas - 99/100<ref>https://www.metacritic.com/game/the-legend-of-zelda-ocarina-of-time/</ref>
 
 
 
== Žaidimo aprašymas ==
{{Trinti}}
{{Trinti}}
{{Bekonteksto}}
{{Bekonteksto}}  
O gal... truputį per anksti? Nu nesvarbu.
Tai šitasai žaidimas irgi iš [[Zeldos legenda (serija)|Zeldos serijos]]: vadinas „Ocarina of Time“, kas išvertus reikštų... „laiko okarina“(???)...? Ką blet...


Pradėkim iš naujo - kaip žinia, šituose žaidimuose visada kontruoliuojamas Linkas ir jis kiekvieno žaidimo pradžioje atsiranda vis kitur. Tai šiuo atveju jis spawninasi Kokiri miške  (angl. ''Kokiri Forest''), kur gyvena tokie Kokiriai, kurie niekada neišeina iš miško, o kiekvienas turi save saugančią fėją. Linkas turi savo namelį medyje, kuriame jis miega, ir tuo tarpu jis netikėtai pažadinamas. O žadina Linką ne kas kitas, kaip ta j0bana balta fėja Navi (tipo NAVIgacija, ką?), pasiųsta tokio Deku medžio (mano kad Linkas yr vienas iš Kokirių - nė velnio). Tai va taip Linkas irgi gauna fėją nepaisant to, kad jis yra tiesiog žmogus. Bet ja gali naudotis, kai reikia kokios pagalbos ar tiesiog užuominų, ką toliau daryti   
kaip žinia, šituose žaidimuose visada kontruoliuojamas Linkas ir jis kiekvieno žaidimo pradžioje atsiranda vis kitur. Tai šiuo atveju jis spawninasi Kokiri miške  (angl. ''Kokiri Forest''), kur gyvena tokie Kokiriai, kurie niekada neišeina iš miško, o kiekvienas turi save saugančią fėją. Linkas turi savo namelį medyje, kuriame jis miega, ir tuo tarpu jis netikėtai pažadinamas. O žadina Linką ne kas kitas, kaip ta j0bana balta fėja Navi (tipo NAVIgacija, ką?), pasiųsta tokio Deku medžio (mano kad Linkas yr vienas iš Kokirių - nė velnio). Tai va taip Linkas irgi gauna fėją nepaisant to, kad jis yra tiesiog žmogus. Bet ja gali naudotis, kai reikia kokios pagalbos ar tiesiog užuominų, ką toliau daryti   


Kitas dalykas kurį Linkas tur padaryti - surasti užslėptą kardą, po to tiesiog lakstyti po mišką visur ir bandy surinkt rupijų (ne tų Indijos pinigų, tokie realiai egzistuoja Zeldos serijos žaidimuose), o po to įsigyt medinį skydą vietinėj parduotuvėj. Arba jį tiesiog gauti stovintį ant kažkokio randomno namo stogo.   
Kitas dalykas kurį Linkas tur padaryti - surasti užslėptą kardą, po to tiesiog lakstyti po mišką visur ir bandy surinkt rupijų (ne tų Indijos pinigų, tokie realiai egzistuoja Zeldos serijos žaidimuose), o po to įsigyt medinį skydą vietinėj parduotuvėj. Arba jį tiesiog gauti stovintį ant kažkokio randomno namo stogo.   
30 eilutė: 34 eilutė:


== Valdymas ==
== Valdymas ==
Joystickas - judėti   
'''Joystickas''' - judėti   


B - mosuoti kardu/stabdyti dainavimą grojant okarina. Okarina - tai realiai tiesiog fleita tik kitokios formos.   
'''B''' - mosuoti kardu/stabdyti dainavimą grojant okarina. Okarina - tai realiai tiesiog fleita tik kitokios formos.   


Spausti B ir laikyti 1-3 sek.: stiprus mosavimas + pasisukimas   
'''Spausti B ir laikyti 1-3 sek.:''' stiprus mosavimas + pasisukimas   


Spausti B ir laikyti mininum 4 sek.: dar stipresnis mosavimas + pasisukimas   
'''Spausti B ir laikyti mininum 4 sek.:''' dar stipresnis mosavimas + pasisukimas   


A - stovint prie ženklo: skaityti jį, prie žmogaus: kalbėtis, prie daikto: imti/numesti jį, prie durų: atidaryti jas   
'''A''' - stovint prie ženklo: skaityti jį, prie žmogaus: kalbėtis, prie daikto: imti/numesti jį, prie durų: atidaryti jas   


R - pakelti skydą   
'''R''' - pakelti skydą   


START: atidaryti subscreeną - ten gali peržiūrėt gautus dalykus, savo lokaciją, taip pat išsaugoti progresą   
'''START''': atidaryti subscreeną - ten gali peržiūrėt gautus dalykus, savo lokaciją, taip pat išsaugoti progresą   


Z: nutaikyti   
'''Z''': nutaikyti   


C-žemyn, C-dešinėn, C-kairėn: naudoti ekvipintą daiktą   
'''C-žemyn, C-dešinėn, C-kairėn''': naudoti ekvipintą daiktą   


C-aukštyn: naudotis Navi/keisti kameros vietą   
'''C-aukštyn''': naudotis Navi/keisti kameros vietą   


Norint groti okarina, reikia spausti aukščiau minėtus mygtukus bei A įvairiai spaudžiant 3 kartus.     
Norint groti okarina, reikia spausti aukščiau minėtus mygtukus bei A įvairiai spaudžiant 3 kartus.     
== Visos vietovės ==
[[Vaizdas:Zelda oot vietoves.png|miniatiūra|Visas Hairulo žemėlapis. Paimta iš oficialaus ''Ocarina of Time'' instrukcinio bukleto, psl. 7-8]]
* Kokiri miškas ''(Kokiri Forest)''   
* Pasiklydusi giria ''(The Lost Woods)''   
* Hairulo laukas ''(Hyrule Field)''   
* Hilijos ežeras ''(Lake Hylia)''   
* Lon Lon ranča ''(Lon Lon Ranch)''   
* Gerudo slėnis ''(Gerudo Valley)''   
* Hairulo pilis ''(Hyrule Castle)''   
* Mirties kalnas ''(Death Mountain)''   
* Zoros dominija ''(Zora's Domain)''   
Šių vietų lokacijas rasite dešinėj esančioj fotkėj.   
== Perleidimai ==
* 2002 metais žaidimas buvo išleistas dar kartą - jau GameCube'o konsolei pavadinimu ''The Legend of Zelda: Ocarina of Time Master Quest''.   
* 2011 metais buvo išleistas vėl, dabar jau 3DS konsolei. Pavadinimas tas pats, tik dar pridėtas žodis 3D. Būtų kas? ''Ocarina of Time 3D''.   


== Įdomybės ==
== Įdomybės ==

14:57, 4 spalio 2023 versija

Mentai.gif Pipedijoje tai jau gi 2-as (3-as, jei aptarimo puslapis skaitomas kaip atskiras puslapis, o ne tik pagrindinio puslapio sudėtinė dalis) Zeldos žaidimo puslapis.


Čia aprašomas kompiuterinis žaidimas
The Legend of Zelda: Ocarina of Time
Zelda oot n64 ekranas.png
Gamintojas:
Nintendo
Leidėjas:
Nintendo
Platforma:
{{{Platforma}}}
Išleidimo data:
1998 (Nintendo 64), 2011 (3DS)
Žanras:
nuotykiai
Kalba:
anglų
Žaidėjai:
single
Tinklalapis:

The Legend of Zelda: Ocarina of Time - taigi toksai vieno asmens nuotykių žaidimas, išleistas Nintendo 1998 metais. Šis žaidimas yra pirmas 3D žaidimas Legends of Zelda serijoje.

Vertinimai

IGN jį įvertino 10/10 - [1]

Tas pats reitingas yra ir GameSpot'o.[2]

Metacritic vertinimas - 99/100[3]


Žaidimo aprašymas

 Trink.png  Dėmesio! Šis puslapis yra sukurtas kažkokio gėzo paskutinio, kuris nieko nesugeba, net nežino taisyklių.
Adminai, ar šiaip kas nors, trinkit šitą š... ir perrašykit į normalų!!!


 Noia 64 apps xeyes.png  Šis straipsnis ar jo dalis neatrodo pakankamai suprantami, nes jo autorius buvo girtas.
Jūs galite padėti Pipedijai paaiškindami dėstomus teiginius glausčiau ir suprantamiau. Arba bent jau paaiškinkite, apie ką kalba.

kaip žinia, šituose žaidimuose visada kontruoliuojamas Linkas ir jis kiekvieno žaidimo pradžioje atsiranda vis kitur. Tai šiuo atveju jis spawninasi Kokiri miške (angl. Kokiri Forest), kur gyvena tokie Kokiriai, kurie niekada neišeina iš miško, o kiekvienas turi save saugančią fėją. Linkas turi savo namelį medyje, kuriame jis miega, ir tuo tarpu jis netikėtai pažadinamas. O žadina Linką ne kas kitas, kaip ta j0bana balta fėja Navi (tipo NAVIgacija, ką?), pasiųsta tokio Deku medžio (mano kad Linkas yr vienas iš Kokirių - nė velnio). Tai va taip Linkas irgi gauna fėją nepaisant to, kad jis yra tiesiog žmogus. Bet ja gali naudotis, kai reikia kokios pagalbos ar tiesiog užuominų, ką toliau daryti

Kitas dalykas kurį Linkas tur padaryti - surasti užslėptą kardą, po to tiesiog lakstyti po mišką visur ir bandy surinkt rupijų (ne tų Indijos pinigų, tokie realiai egzistuoja Zeldos serijos žaidimuose), o po to įsigyt medinį skydą vietinėj parduotuvėj. Arba jį tiesiog gauti stovintį ant kažkokio randomno namo stogo.

Jei antro dalyko nepadarai, tau irgi neleidžia išeit iš miško, nes kažkoks durnas Kokiris nepraleidžia toliau prie Deku medžio (angl. Deku Tree). Užėjęs į to medžio vidų, Linkas turi daug kartų praeiti kliūtis, o po to nudurti belenkokį didelį vorą. Tada medis tiesiog išnyksta, o po to Linkas gali keliaut kur tik nori. Nu aišku, ne visai kur tik nori, vienok užtat prieš akis atsiveria didelis Hairulo (Hyrule) pasaulis.

Valdymas

Joystickas - judėti

B - mosuoti kardu/stabdyti dainavimą grojant okarina. Okarina - tai realiai tiesiog fleita tik kitokios formos.

Spausti B ir laikyti 1-3 sek.: stiprus mosavimas + pasisukimas

Spausti B ir laikyti mininum 4 sek.: dar stipresnis mosavimas + pasisukimas

A - stovint prie ženklo: skaityti jį, prie žmogaus: kalbėtis, prie daikto: imti/numesti jį, prie durų: atidaryti jas

R - pakelti skydą

START: atidaryti subscreeną - ten gali peržiūrėt gautus dalykus, savo lokaciją, taip pat išsaugoti progresą

Z: nutaikyti

C-žemyn, C-dešinėn, C-kairėn: naudoti ekvipintą daiktą

C-aukštyn: naudotis Navi/keisti kameros vietą

Norint groti okarina, reikia spausti aukščiau minėtus mygtukus bei A įvairiai spaudžiant 3 kartus.

Visos vietovės

Visas Hairulo žemėlapis. Paimta iš oficialaus Ocarina of Time instrukcinio bukleto, psl. 7-8
  • Kokiri miškas (Kokiri Forest)
  • Pasiklydusi giria (The Lost Woods)
  • Hairulo laukas (Hyrule Field)
  • Hilijos ežeras (Lake Hylia)
  • Lon Lon ranča (Lon Lon Ranch)
  • Gerudo slėnis (Gerudo Valley)
  • Hairulo pilis (Hyrule Castle)
  • Mirties kalnas (Death Mountain)
  • Zoros dominija (Zora's Domain)

Šių vietų lokacijas rasite dešinėj esančioj fotkėj.

Perleidimai

  • 2002 metais žaidimas buvo išleistas dar kartą - jau GameCube'o konsolei pavadinimu The Legend of Zelda: Ocarina of Time Master Quest.
  • 2011 metais buvo išleistas vėl, dabar jau 3DS konsolei. Pavadinimas tas pats, tik dar pridėtas žodis 3D. Būtų kas? Ocarina of Time 3D.

Įdomybės

Dar toks labai įdomus dalykas - šitam žaidime taip pat egzistuoja autojump'as: t.y. jei Linkas yr ant uolos, sienos ar belekokio statinio krašto - judėdamas toliau jisai padarysiva šuolį vietoj kritimo.

Kodėl taip buva sukurta? Buvo duoti interviu su Nintendo darbuotojais ir žaidimo kūrėjais, ypač su Eiji Aonuma ir jie atskleidė šito paslaptį - taip sugalvota, nes patsai Aonuma nelabai mokėjo žaisti Zelda žaidimų. Sužinoję, kad Aonuma turėjo mažai geimingo patirties, jo kolegos nusprendė įmontuoti tą autojump'o mechaniką. Ir štai taip visa tai atsirado.

Ir kol kas viskas, daugiau nežinau ką pridėt.

Dar žr.

Visokie šaltiniai beigi nuorodos

Tai čia žemiau pavardinti visokie šaltiniai beigi nuorodos straipsnio melagingumui paneigti arba patvirtinti. Pipedija niekaip negali garantuoti ar atsakyti, kad nuorodose surastas turinys neatitiks tiesos irba melo.