Pipedija - tautosaka, gandai, kliedesiai ir jokios tiesos! Durniausia wiki enciklopedija durnapedija!


Raudonkepuraitė

Iš Pipedijos - durniausios enciklopedijos.
19:05, 23 gegužės 2009 versija, sukurta Tararaika (Aptarimas | indėlis) (Naujas puslapis: '''Pasaka apie Raudonkepuraitę''' - labai tipinis užspaustų seksualinių, o tiksiau - homoseksualinių potraukių atvejis, išreikštas literatūrinėje formoje. Pasakos siužet...)
(skirt) ← Ankstesnė versija | Dabartinė versija (skirt) | Vėlesnė versija → (skirt)
Jump to navigation Jump to search

Pasaka apie Raudonkepuraitę - labai tipinis užspaustų seksualinių, o tiksiau - homoseksualinių potraukių atvejis, išreikštas literatūrinėje formoje.

Pasakos siužetas plačiai visiems žinomas - mama pasiuntė Raudonkepuraitę pas senelę mišku, ten šioji sutiko Vilką, tasai nubėgo pas sergančią senelę, suėdė senelę, suėdė Raudonkepuraitę, bet paskui atsirado medkirčiai, vilką paskerdė, o senelę ir Raudonkepuraitę ištraukė iš vilko pilvo.


Seksualinė potekstė

Pastebėkim išsyk, kad Raudonkepuraitės šeima - švelniai tariant, keista. Jos mama neturi vyro, o dukra nesirūpina. Akivaizdžiai vieniša motina. Pasiunčia dukrą vieną į mišką, nors ir žino, kad ten yra vilkų. Senelė kažkodėl gyvena kažin kur miške, nors serga taip, kad negali iš lovos pasikelt - labai įdomus santykis tarp giminių, tiesa?

Raudonkepuraitė nelabai patyrusi, vilkų nebijo, o dar ir nori su jais padraugauti. Taigi, ką simbolizuoja tasai Vilkas? Savaime aišku, kad vyrą - tai vienintelis vyriškos lyties herojus visoje pasakoje (jei neminėsim anoniminių, t.y., neidentifikuojamų, kaip asmenybė "medkirčių"). Piktas Vilkas - "prievartautojas", kaip sakant. Įdomu tai, kad vyras-Vilkas šiuo atveju visiškai neigiamas herojus. Toks neigiamas požiūris į vyrus išsyk apibrėžia ir pasakos kontekstą - "vyrai - blogis".

Kas vyksta toliau? Vilkas nieko nepadaro nepilnametei Raudonkepuraitei, tačiau nubėga pas senelę, kur su ja pasantykiauja (pasakoje - "suėda"). Vėliau matome kitą sceną - Raudonkepuraitė nueina pas Vilką ir, atsisėdusi prie lovos, pradeda kadrinti. Naivus ir kvailas paaiškinimas, esą Vilkas "apsimetė" senele - neatlaiko net minimalios kritikos. Taigi, matosi ir Raudonkepuraitės elgesio modelis: tai tipiška lolita, paauglė, suaugusių vyrų kadrintoja, kamuojama perteklinio lytinio potraukio, kilusio dėl hormonų audrų. Aišku, Vilkas neatsilaiko ir pasantykiauja su Raudonkepuraite.

Kas vyksta paskui? Ogi iš kažkur atsiranda anoniminiai "medkirčiai", o Vilkas virsta nusikaltėliu. Raudonkepuraitė ir jos senelė "išgelbstimos". Įdomus šiuo atveju "gelbėjimo" procesas - vilkui perrėžiamas pilvas ir iš jo ištraukiamos dvi moterys. Pats aktas (peilis - falinis simbolis) akivaizdžiai hiperbolizuoja grubų ir sadistišką Vilko išprievartavimą, t.y., homoseksualius prievartinius lytinius santykius.

Pabaigai dar galim užduoti sau klausimą, kokiu tikslu anie "medkirčiai" lankėsi pas senelę - atsakymas akivaizdžiai paaiškintų, kodėl ta senelė gyvena atsiskyrusi nuo kitų žmonių.