Pipedija - tautosaka, gandai, kliedesiai ir jokios tiesos! Durniausia wiki enciklopedija durnapedija!


Raudonkepuraitė

Iš Pipedijos - durniausios enciklopedijos.
Jump to navigation Jump to search
Raudonkepuraitė tokia raudonkepuraitė, išsyk aišku, kad pasaka su seksualine potekste

Pasaka apie Raudonkepuraitę - labai tipinis užspaustų seksualinių, o tiksiau - homoseksualinių potraukių atvejis, išreikštas literatūrinėje formoje.

Pasakos siužetas plačiai visiems žinomas - mama pasiuntė Raudonkepuraitę pas senelę mišku, ten šioji sutiko Vilką, tasai nubėgo pas sergančią senelę, suėdė senelę, suėdė Raudonkepuraitę, bet paskui atsirado medkirčiai, vilką paskerdė, o senelę ir Raudonkepuraitę ištraukė iš vilko pilvo.


Seksualinė potekstė

Pastebėkim išsyk, kad Raudonkepuraitės šeima - švelniai tariant, keista. Jos mama neturi vyro, o dukra nesirūpina. Akivaizdžiai vieniša motina. Pasiunčia dukrą vieną į mišką, nors ir žino, kad ten yra vilkų. Senelė kažkodėl gyvena kažin kur miške, nors serga taip, kad negali iš lovos pasikelt - labai įdomus santykis tarp giminių, tiesa?

Raudonkepuraitė nelabai patyrusi, vilkų nebijo, o dar ir nori su jais padraugauti. Taigi, ką simbolizuoja tasai Vilkas? Savaime aišku, kad vyrą - tai vienintelis vyriškos lyties herojus visoje pasakoje (jei neminėsim anoniminių, t.y., neidentifikuojamų, kaip asmenybė "medkirčių"). Piktas Vilkas - "prievartautojas", kaip sakant. Įdomu tai, kad vyras-Vilkas šiuo atveju visiškai neigiamas herojus. Toks neigiamas požiūris į vyrus išsyk apibrėžia ir pasakos kontekstą - "vyrai - blogis".

Pastebėkime dar ir tai, kad pagal klasikinę Froido interpretaciją miškas akivaizdžiai reiškia seksą, medžiai - faliniai simboliai, o takelis - vaginalinis, taigi, ėjimas miško takeliu - simbolizuoja seksą, o tiksliau - apvaisinimą!

Kas vyksta toliau? Vilkas nieko nepadaro nepilnametei Raudonkepuraitei (ji patiria nuoskaudą dėl negauto sekso), tačiau nubėga pas senelę, kur su ja pasantykiauja (pasakoje - "suėda"). Vėliau matome kitą sceną - Raudonkepuraitė nueina pas Vilką ir, atsisėdusi prie lovos, pradeda kadrinti. Naivus ir kvailas paaiškinimas, esą Vilkas "apsimetė" senele - neatlaiko net minimalios kritikos. Taigi, matosi ir Raudonkepuraitės elgesio modelis: tai tipiška lolita, paauglė, suaugusių vyrų kadrintoja, kamuojama perteklinio lytinio potraukio, kilusio dėl hormonų audrų. Aišku, Vilkas neatsilaiko ir pasantykiauja su Raudonkepuraite.

Ir galų gale - pasakos atomazga: iš kažkur atsiranda anoniminiai "medkirčiai", o Vilkas virsta nusikaltėliu. Raudonkepuraitė ir jos senelė "išgelbstimos". Įdomus šiuo atveju "gelbėjimo" procesas - vilkui perrėžiamas pilvas ir iš jo ištraukiamos dvi moterys. Pats aktas (peilis - falinis simbolis) akivaizdžiai hiperbolizuoja grubų ir sadistišką Vilko išprievartavimą, t.y., homoseksualius prievartinius lytinius santykius, tuo tarpu perrėžtas jo pilvas - simboline gimda.

Pabaigai dar galim užduoti sau klausimą, kokiu tikslu anie "medkirčiai" lankėsi pas senelę - atsakymas akivaizdžiai paaiškintų, kodėl ta senelė gyvena atsiskyrusi nuo kitų žmonių.


Trumpas reziume

Akivaizdu, kad ši pasaka yra feministinė, o dar ir homoseksualinė propaganda, nei kiek neperdedant. Vyrai šiuo atveju yra blogis, jiems linkima būti paskerstais, bet kartu yra propaguojama "laisva meilė", kitaip tariant - prostitucija, lesbianizmas, homoseksualizmas, seksualinė prievarta, nepilnos šeimos, grupinis seksas, mažamečių tvirkinimas ir t.t.. Tiesiog šlykštu.