The Legend of Zelda Ocarina of Time: Skirtumas tarp puslapio versijų

nėra keitimo aprašymo
29 eilutė: 29 eilutė:
Jei antro dalyko nepadarai, tau irgi neleidžia išeit iš miško, nes kažkoks durnas Kokiris nepraleidžia toliau prie Deku medžio (angl. ''Deku Tree''). Užėjęs į to medžio vidų, Linkas turi daug kartų praeiti kliūtis, o po to nudurti belenkokį didelį vorą. Tada medis tiesiog išnyksta, o po to Linkas gali keliaut kur tik nori. Nu aišku, ne visai kur tik nori, vienok užtat prieš akis atsiveria didelis Hairulo (''Hyrule'') pasaulis.     
Jei antro dalyko nepadarai, tau irgi neleidžia išeit iš miško, nes kažkoks durnas Kokiris nepraleidžia toliau prie Deku medžio (angl. ''Deku Tree''). Užėjęs į to medžio vidų, Linkas turi daug kartų praeiti kliūtis, o po to nudurti belenkokį didelį vorą. Tada medis tiesiog išnyksta, o po to Linkas gali keliaut kur tik nori. Nu aišku, ne visai kur tik nori, vienok užtat prieš akis atsiveria didelis Hairulo (''Hyrule'') pasaulis.     


Valdymas
== Valdymas ==
 
Joystickas - judėti   
Joystickas - judėti   


53 eilutė: 52 eilutė:
Norint groti okarina, reikia spausti aukščiau minėtus mygtukus bei A įvairiai spaudžiant 3 kartus.     
Norint groti okarina, reikia spausti aukščiau minėtus mygtukus bei A įvairiai spaudžiant 3 kartus.     


== Įdomybės ==
Dar toks labai įdomus dalykas - šitam žaidime  taip pat egzistuoja autojump'as: t.y. jei Linkas yr ant uolos, sienos ar belekokio statinio krašto - judėdamas toliau jisai padarysiva šuolį vietoj kritimo.   
Dar toks labai įdomus dalykas - šitam žaidime  taip pat egzistuoja autojump'as: t.y. jei Linkas yr ant uolos, sienos ar belekokio statinio krašto - judėdamas toliau jisai padarysiva šuolį vietoj kritimo.   


363

pakeitimai