TES IV: Oblivion: Skirtumas tarp puslapio versijų

nėra keitimo aprašymo
S
 
(nerodoma 3 tarpinės versijos, sukurtos 2 naudotojų)
12 eilutė: 12 eilutė:
|Tinklalapis = Steam
|Tinklalapis = Steam
}}
}}
'''The Elder Scrolls IV: Oblivion''', arba tiesiog '''Oblivijonas'' (liet. Užmarštis)' yra [[Bethesda]] sukurtas [[Geimai|žaidimas]] ir ketvirta [[The Elder Scrolls|bezdukų ritinių]] serijos dalis. Vienas žinomiausių studijų žaidimų, Oblivijonas yra [[RPG]], kuriame bėgioji po atvirą pasaulį ir darai ką nori. Šiaip, žaidimas turi ir pagrindinį siužetą, tačiau tas niekam nėra įdomus, nes ten visokie demonai ir karaliaus įpėdinis Šono Byno įgarsintas. [[Tauta|Tautai]] tokie dalykai nereikalingi, nes Oblivijonas labiau žinomas savo itin keistais NPC ir nesibaigiančiais bagais, bet šiaip turi ir įdomių antrinių misijų ir keletą gildijų, į kurias galima patekt.
'''The Elder Scrolls IV: Oblivion''', arba tiesiog '''Oblivijonas''' (liet. Užmarštis)' yra [[Bethesda]] sukurtas [[Geimai|žaidimas]] ir ketvirta [[The Elder Scrolls|bezdukų ritinių]] serijos dalis. Vienas žinomiausių studijų žaidimų, Oblivijonas yra [[RPG]], kuriame bėgioji po atvirą pasaulį ir darai ką nori. Šiaip, žaidimas turi ir pagrindinį siužetą, tačiau tas niekam nėra įdomus, nes ten visokie demonai ir karaliaus įpėdinis Šono Byno įgarsintas. [[Tauta|Tautai]] tokie dalykai nereikalingi, nes Oblivijonas labiau žinomas savo itin keistais NPC ir nesibaigiančiais bagais, bet šiaip turi ir įdomių antrinių misijų ir keletą gildijų, į kurias galima patekt.


Bet trumpai tariant, esi čiuvelis, patekęs į kalėjimą, bet laimėj atvaro imperatorius Septimas su savo draugeliais sargybiniais ir su jais kartu varot į katakombas, o poto į kanalizoką. Prieš tai, kaip jį nužudo, Septimas sako tau, kad yra kažkoks įpėdinis ir kad nubėgtum pas kažkokį kunigėlį Džofrį. Mat, jei jo neras, imperija žlugs ir bėgios visur visokie demonai ir deidros, gadins žmonėms nuotaikas. Pabėgęs pro kanalizoką, po tokios informacijos, žaidėjas gali pas tą Džofrį atšokt, arba gali nekreipt dėmėsio į visas tas politines ir apokaliptines nesąmones ir daryt ką nori.
Bet trumpai tariant, esi čiuvelis, patekęs į kalėjimą, bet laimėj atvaro imperatorius Septimas su savo draugeliais sargybiniais ir su jais kartu varot į katakombas, o poto į kanalizoką. Prieš tai, kaip jį nužudo, Septimas sako tau, kad yra kažkoks įpėdinis ir kad nubėgtum pas kažkokį kunigėlį Džofrį. Mat, jei jo neras, imperija žlugs ir bėgios visur visokie demonai ir deidros, gadins žmonėms nuotaikas. Pabėgęs pro kanalizoką, po tokios informacijos, žaidėjas gali pas tą Džofrį atšokt, arba gali nekreipt dėmėsio į visas tas politines ir apokaliptines nesąmones ir daryt ką nori.
57 eilutė: 57 eilutė:
*'''Grafika''' – 23/25 – vienintelis dalykas, kuris kai kuriems gali neduoti ramybės, tai veidai. Oblivijono personažai atrodo taip, lyg buvo sulipdyti iš plastelino ir palikti po saule. Tačiau visas Sirodilas vis dar atrodo labai įspudingai. Visi tie miškai ir miestai labai gražūs ir detalizuoti. Atmosfera stulbinanti.
*'''Grafika''' – 23/25 – vienintelis dalykas, kuris kai kuriems gali neduoti ramybės, tai veidai. Oblivijono personažai atrodo taip, lyg buvo sulipdyti iš plastelino ir palikti po saule. Tačiau visas Sirodilas vis dar atrodo labai įspudingai. Visi tie miškai ir miestai labai gražūs ir detalizuoti. Atmosfera stulbinanti.
*'''Muzika''' – 25/25 – vieno vardo užtenka aprašyti visą šio žaidimo muziką – Jeremy Soule. Oblivijono muzika bene viena labiausiai įsiminančių, bent dėl to, kad ją pastoviai prideda prie visokių [[NPC]] video.
*'''Muzika''' – 25/25 – vieno vardo užtenka aprašyti visą šio žaidimo muziką – Jeremy Soule. Oblivijono muzika bene viena labiausiai įsiminančių, bent dėl to, kad ją pastoviai prideda prie visokių [[NPC]] video.
*'''Geimplėjus''' – 15/25 – žaidimas turi ne patį geriausią valdymą, kas suprantama, jug padaryti taip, kad žaidėjas nesijaustų kaip vaikštanti guminė lėlė Bepezda išmoko tik nuo [[TES V: SKyrim|Skairimo]]. Apart nuo to ir lygio balansavimo, žaidžiasi patenkinamai.
*'''Playstory''' – 17/25 – Kaip jau sakyta pradžioje, pagrindinė istorija ne tokia įdomi, kaip visokiausios ten Tamsiosios brolijos ar panašiai, bet turi savo momentų.
*'''Istorija''' – 17/25 – Kaip jau sakyta pradžioje, pagrindinė istorija ne tokia įdomi, kaip visokiausios ten Tamsiosios brolijos ar panašiai, bet turi savo momentų.
*'''HUD/Interfeisas''' – 15/25 – žaidimas turi ne patį geriausią valdymą, kas suprantama, jug padaryti taip, kad žaidėjas nesijaustų kaip vaikštanti guminė lėlė Bepezda išmoko tik nuo [[TES V: Skyrim|Skairimo]]. Apart nuo to ir lygio balansavimo, žaidžiasi patenkinamai.


Galutinis vertinimas: '''80/100'''
Galutinis vertinimas: '''80/100'''
1 082

pakeitimai