Raudonkepuraitė: Skirtumas tarp puslapio versijų

8 pridėti baitai ,  02:44, 6 gegužės 2020
nėra keitimo aprašymo
S (Atmestas 78.58.37.60 (Aptarimas) pakeitimas; sugrąžinta naudotojo 193.219.139.121 versija)
 
12 eilutė: 12 eilutė:
Pastebėkime dar ir tai, kad pagal klasikinę [[Froidas|Froido]] interpretaciją miškas akivaizdžiai reiškia seksą, medžiai - faliniai simboliai, o takelis - vaginalinis, taigi, ėjimas miško takeliu - simbolizuoja seksą, o tiksliau - apvaisinimą!
Pastebėkime dar ir tai, kad pagal klasikinę [[Froidas|Froido]] interpretaciją miškas akivaizdžiai reiškia seksą, medžiai - faliniai simboliai, o takelis - vaginalinis, taigi, ėjimas miško takeliu - simbolizuoja seksą, o tiksliau - apvaisinimą!


Kas vyksta toliau? Vilkas nieko nepadaro nepilnametei Raudonkepuraitei (ji patiria nuoskaudą dėl negauto [[seksas|sekso]]), tačiau nubėga pas senelę, kur su ja pasantykiauja (pasakoje - "suėda"). Vėliau matome kitą sceną - Raudonkepuraitė nueina pas Vilką ir, atsisėdusi prie lovos, pradeda kadrinti. Naivus ir kvailas paaiškinimas, esą Vilkas "apsimetė" senele - neatlaiko net minimalios kritikos. Taigi, matosi ir Raudonkepuraitės elgesio modelis: tai tipiška lolita, paauglė, suaugusių vyrų kadrintoja, kamuojama perteklinio lytinio potraukio, kilusio dėl hormonų audrų. Aišku, Vilkas neatsilaiko ir pasantykiauja su Raudonkepuraite.
Kas vyksta toliau? Vilkas nieko nepadaro nepilnametei Raudonkepuraitei (ji patiria nuoskaudą dėl negauto [[seksas|sekso]]), tačiau nubėga pas senelę, kur su ja pasantykiauja (pasakoje - "suėda"). Vėliau matome kitą sceną - Raudonkepuraitė nueina pas Vilką ir, atsisėdusi prie lovos, pradeda kadrinti. Naivus ir kvailas paaiškinimas, esą Vilkas "apsimetė" senele - neatlaiko net minimalios kritikos. Taigi, matosi ir Raudonkepuraitės elgesio modelis: tai tipiška [[lolita]], [[paauglė]], suaugusių vyrų kadrintoja, kamuojama perteklinio lytinio potraukio, kilusio dėl hormonų audrų. Aišku, Vilkas neatsilaiko ir pasantykiauja su Raudonkepuraite.


Ir galų gale - pasakos atomazga: iš kažkur atsiranda anoniminiai "medkirčiai", o Vilkas virsta nusikaltėliu. Raudonkepuraitė ir jos senelė "išgelbstimos". Įdomus šiuo atveju "gelbėjimo" procesas - vilkui perrėžiamas pilvas ir iš jo ištraukiamos dvi moterys. Pats aktas (peilis - falinis simbolis) akivaizdžiai hiperbolizuoja grubų ir sadistišką Vilko išprievartavimą, t.y., homoseksualius prievartinius lytinius santykius, tuo tarpu perrėžtas jo pilvas - simboline gimda.
Ir galų gale - pasakos atomazga: iš kažkur atsiranda anoniminiai "medkirčiai", o Vilkas virsta nusikaltėliu. Raudonkepuraitė ir jos senelė "išgelbstimos". Įdomus šiuo atveju "gelbėjimo" procesas - vilkui perrėžiamas pilvas ir iš jo ištraukiamos dvi moterys. Pats aktas (peilis - falinis simbolis) akivaizdžiai hiperbolizuoja grubų ir sadistišką Vilko išprievartavimą, t.y., homoseksualius prievartinius lytinius santykius, tuo tarpu perrėžtas jo pilvas - simboline gimda.
947

pakeitimai