Raudonkepuraitė: Skirtumas tarp puslapio versijų

27 pridėti baitai ,  15:43, 25 gegužės 2009
nėra keitimo aprašymo
10 eilutė: 10 eilutė:
Raudonkepuraitė nelabai patyrusi, vilkų nebijo, o dar ir nori su jais padraugauti. Taigi, ką simbolizuoja tasai Vilkas? Savaime aišku, kad vyrą - tai vienintelis vyriškos lyties herojus visoje pasakoje (jei neminėsim anoniminių, t.y., neidentifikuojamų, kaip asmenybė "medkirčių"). Piktas Vilkas - "prievartautojas", kaip sakant. Įdomu tai, kad vyras-Vilkas šiuo atveju visiškai neigiamas herojus. Toks neigiamas požiūris į vyrus išsyk apibrėžia ir pasakos kontekstą - "vyrai - blogis".
Raudonkepuraitė nelabai patyrusi, vilkų nebijo, o dar ir nori su jais padraugauti. Taigi, ką simbolizuoja tasai Vilkas? Savaime aišku, kad vyrą - tai vienintelis vyriškos lyties herojus visoje pasakoje (jei neminėsim anoniminių, t.y., neidentifikuojamų, kaip asmenybė "medkirčių"). Piktas Vilkas - "prievartautojas", kaip sakant. Įdomu tai, kad vyras-Vilkas šiuo atveju visiškai neigiamas herojus. Toks neigiamas požiūris į vyrus išsyk apibrėžia ir pasakos kontekstą - "vyrai - blogis".


Pastebėkime dar ir tai, kad pagal klasikinę [[Froidas|Froido]] interpretaciją miškas akivaizdžiai reiškia seksą, medžiai - faliniai simboliai, o takelis - vaginalinis, taigi, ėjimas miško takeliu - simbolizuoja seksą.
Pastebėkime dar ir tai, kad pagal klasikinę [[Froidas|Froido]] interpretaciją miškas akivaizdžiai reiškia seksą, medžiai - faliniai simboliai, o takelis - vaginalinis, taigi, ėjimas miško takeliu - simbolizuoja seksą, o tiksliau - apvaisinimą!


Kas vyksta toliau? Vilkas nieko nepadaro nepilnametei Raudonkepuraitei (ji patiria nuoskaudą dėl negauto [[seksas|sekso]]), tačiau nubėga pas senelę, kur su ja pasantykiauja (pasakoje - "suėda"). Vėliau matome kitą sceną - Raudonkepuraitė nueina pas Vilką ir, atsisėdusi prie lovos, pradeda kadrinti. Naivus ir kvailas paaiškinimas, esą Vilkas "apsimetė" senele - neatlaiko net minimalios kritikos. Taigi, matosi ir Raudonkepuraitės elgesio modelis: tai tipiška lolita, paauglė, suaugusių vyrų kadrintoja, kamuojama perteklinio lytinio potraukio, kilusio dėl hormonų audrų. Aišku, Vilkas neatsilaiko ir pasantykiauja su Raudonkepuraite.
Kas vyksta toliau? Vilkas nieko nepadaro nepilnametei Raudonkepuraitei (ji patiria nuoskaudą dėl negauto [[seksas|sekso]]), tačiau nubėga pas senelę, kur su ja pasantykiauja (pasakoje - "suėda"). Vėliau matome kitą sceną - Raudonkepuraitė nueina pas Vilką ir, atsisėdusi prie lovos, pradeda kadrinti. Naivus ir kvailas paaiškinimas, esą Vilkas "apsimetė" senele - neatlaiko net minimalios kritikos. Taigi, matosi ir Raudonkepuraitės elgesio modelis: tai tipiška lolita, paauglė, suaugusių vyrų kadrintoja, kamuojama perteklinio lytinio potraukio, kilusio dėl hormonų audrų. Aišku, Vilkas neatsilaiko ir pasantykiauja su Raudonkepuraite.
Anoniminis naudotojas