7 175
pakeitimai
Pipedija - tautosaka, gandai, kliedesiai ir jokios tiesos! Durniausia wiki enciklopedija durnapedija!
S (Pasaka apie Raudonkepuraitę pervadintas į Raudonkepuraitė) |
|||
1 eilutė: | 1 eilutė: | ||
[[Vaizdas:Raudonkepuraite.jpg|350px|thumb|left|Raudonkepuraitė [[tokia]] raudonkepuraitė, išsyk aišku, kad pasaka su seksualine potekste]] | |||
'''Pasaka apie Raudonkepuraitę''' - labai tipinis užspaustų seksualinių, o tiksiau - homoseksualinių potraukių atvejis, išreikštas literatūrinėje formoje. | '''Pasaka apie Raudonkepuraitę''' - labai tipinis užspaustų seksualinių, o tiksiau - homoseksualinių potraukių atvejis, išreikštas literatūrinėje formoje. | ||
9 eilutė: | 10 eilutė: | ||
Raudonkepuraitė nelabai patyrusi, vilkų nebijo, o dar ir nori su jais padraugauti. Taigi, ką simbolizuoja tasai Vilkas? Savaime aišku, kad vyrą - tai vienintelis vyriškos lyties herojus visoje pasakoje (jei neminėsim anoniminių, t.y., neidentifikuojamų, kaip asmenybė "medkirčių"). Piktas Vilkas - "prievartautojas", kaip sakant. Įdomu tai, kad vyras-Vilkas šiuo atveju visiškai neigiamas herojus. Toks neigiamas požiūris į vyrus išsyk apibrėžia ir pasakos kontekstą - "vyrai - blogis". | Raudonkepuraitė nelabai patyrusi, vilkų nebijo, o dar ir nori su jais padraugauti. Taigi, ką simbolizuoja tasai Vilkas? Savaime aišku, kad vyrą - tai vienintelis vyriškos lyties herojus visoje pasakoje (jei neminėsim anoniminių, t.y., neidentifikuojamų, kaip asmenybė "medkirčių"). Piktas Vilkas - "prievartautojas", kaip sakant. Įdomu tai, kad vyras-Vilkas šiuo atveju visiškai neigiamas herojus. Toks neigiamas požiūris į vyrus išsyk apibrėžia ir pasakos kontekstą - "vyrai - blogis". | ||
Pastebėkime dar ir tai, kad pagal klasikinę [[Froidas|Froido]] interpretaciją miškas akivaizdžiai reiškia seksą, medžiai - faliniai simboliai, o takelis - vaginalinis, taigi, ėjimas miško takeliu - simbolizuoja seksą. | |||
Kas vyksta | Kas vyksta toliau? Vilkas nieko nepadaro nepilnametei Raudonkepuraitei (ji patiria nuoskaudą dėl negauto [[seksas|sekso]]), tačiau nubėga pas senelę, kur su ja pasantykiauja (pasakoje - "suėda"). Vėliau matome kitą sceną - Raudonkepuraitė nueina pas Vilką ir, atsisėdusi prie lovos, pradeda kadrinti. Naivus ir kvailas paaiškinimas, esą Vilkas "apsimetė" senele - neatlaiko net minimalios kritikos. Taigi, matosi ir Raudonkepuraitės elgesio modelis: tai tipiška lolita, paauglė, suaugusių vyrų kadrintoja, kamuojama perteklinio lytinio potraukio, kilusio dėl hormonų audrų. Aišku, Vilkas neatsilaiko ir pasantykiauja su Raudonkepuraite. | ||
Ir galų gale - pasakos atomazga: iš kažkur atsiranda anoniminiai "medkirčiai", o Vilkas virsta nusikaltėliu. Raudonkepuraitė ir jos senelė "išgelbstimos". Įdomus šiuo atveju "gelbėjimo" procesas - vilkui perrėžiamas pilvas ir iš jo ištraukiamos dvi moterys. Pats aktas (peilis - falinis simbolis) akivaizdžiai hiperbolizuoja grubų ir sadistišką Vilko išprievartavimą, t.y., homoseksualius prievartinius lytinius santykius, tuo tarpu perrėžtas jo pilvas - simboline gimda. | |||
Pabaigai dar galim užduoti sau klausimą, kokiu tikslu anie "medkirčiai" lankėsi pas senelę - atsakymas akivaizdžiai paaiškintų, kodėl ta senelė gyvena atsiskyrusi nuo kitų žmonių. | Pabaigai dar galim užduoti sau klausimą, kokiu tikslu anie "medkirčiai" lankėsi pas senelę - atsakymas akivaizdžiai paaiškintų, kodėl ta senelė gyvena atsiskyrusi nuo kitų žmonių. | ||
== Trumpas reziume == | |||
Akivaizdu, kad ši pasaka yra [[feminizmas|feministinė]], o dar ir [[homoseksulizmas|homoseksualinė]] propaganda, nei kiek neperdedant. Vyrai šiuo atveju yra blogis, jiems linkima būti paskerstais, bet kartu yra propaguojama "laisva meilė", kitaip tariant - [[prostitucija]], [[lesbianizmas]], [[homoseksualizmas]], seksualinė prievarta, nepilnos šeimos, grupinis seksas, mažamečių tvirkinimas ir t.t.. Tiesiog šlykštu. | |||
[[Category:Mitologija]] | [[Category:Mitologija]] |