Pipedija - tautosaka, gandai, kliedesiai ir jokios tiesos! Durniausia wiki enciklopedija durnapedija!
Quake: Skirtumas tarp puslapio versijų
Jump to navigation
Jump to search
(Patikslinta informacija) Žymos: Keitimas mob. telefonu Keitimas įskiepiu mobiliesiems Advanced mobile edit |
|||
2 eilutė: | 2 eilutė: | ||
|Pavadinimas = Quake | |Pavadinimas = Quake | ||
|Paveikslėlis = Quake_logo.jpg | |Paveikslėlis = Quake_logo.jpg | ||
|Gamintojas = [[ | |Gamintojas = [[id Software]] | ||
|Leidėjas = [[ | |Leidėjas = [[id Software]] | ||
|Išleidimo data = | |Išleidimo data = 1996 | ||
|Žanras = | |Žanras = pirmo asmens šaudyklė | ||
|Kalba = [[anglų kalba]] | |Kalba = [[anglų kalba]] | ||
|Žaidėjai = single, multi | |Žaidėjai = single, multi | ||
|Tinklalapis = | |Tinklalapis = | ||
}} | }} | ||
'''Quake''' - toksai priešistorinis [[geimas]], kurį dar puikiai prisimena įvairūs [[seni perdylos]], kurie kadaise prieš 30 metų dar nebuvo visai seni ir tada, pasileidę per [[DOS]], leisdavo šitą geimą ir džiaugdavosi, kad labai gražiai ir tikroviškai atrodo, ne kaip koks nors dar | '''Quake''' - toksai priešistorinis [[geimas]], kurį dar puikiai prisimena įvairūs [[seni perdylos]], kurie kadaise prieš 30 metų dar nebuvo visai seni ir tada, pasileidę per [[DOS]], leisdavo šitą geimą ir džiaugdavosi, kad labai gražiai ir tikroviškai atrodo, ne kaip koks nors dar keliais metais senesnis [[Doom]] (išleistas [[1993]] m.). | ||
Lyginant su kitais to meto [[kompiuteriniai žaidimai|kompiuteriniais žaidimais]], Quake išties pasižymėjo neįtikėtinu realizmu. Šis buvo pasiektas per tai, kad žaidimui modeliuoti buvo panaudotas [[OpenGL]] kalbos subsetas, kuris paskui būdavo prerenderinamas, naudojant raytracerį. Vieno levelio prerenderinimas ant gero to meto [[PC]] kompiuterio užtrukdavo nuo kelių dienų iki kelių mėnesių, tačiau paskui žaidimas atrodydavo turintis nepaprastai realistiškus apšvietimus ir šešėlius. | Lyginant su kitais to meto [[kompiuteriniai žaidimai|kompiuteriniais žaidimais]], Quake išties pasižymėjo neįtikėtinu realizmu. Šis buvo pasiektas per tai, kad žaidimui modeliuoti buvo panaudotas [[OpenGL]] kalbos subsetas, kuris paskui būdavo prerenderinamas, naudojant raytracerį. Vieno levelio prerenderinimas ant gero to meto [[PC]] kompiuterio užtrukdavo nuo kelių dienų iki kelių mėnesių, tačiau paskui žaidimas atrodydavo turintis nepaprastai realistiškus apšvietimus ir šešėlius. |