Nugarbintas: Skirtumas tarp puslapio versijų

2 037 pridėti baitai ,  15:05, 9 gruodžio 2023
S
nėra keitimo aprašymo
S
S
 
(nerodoma 4 tarpinės versijos, sukurtos to paties naudotojo)
1 eilutė: 1 eilutė:
[[Vaizdas:Dishonored box art Bethesda.jpg|200px|miniatiūra|dešinėje|Žaidimo posteris.]]
{{Žaidimas
|Pavadinimas = Dishonored
|Paveikslėlis = Dishonored box art Bethesda.jpg
|Gamintojas = Arcane Studios
|Leidėjas = Bethesda Softworks
|Išleidimo data = 2012
|Žanras = pirmojo asmens stealth
|Kalba = [[anglų kalba]]
|Žaidėjai = vieno
|Tinklalapis = Steam
}}
 
Ale „'''Nugarbintas'''“ (''angl. "Dishonored"'') esą veiksmo žaidimų serija sukūrta „''Arkane Studios''“ ir išleista „''Bethesda-Softworks''“. Pirma dalis „''Dishonored''“ buvo išleista [[2012]]-tais, o jos tęsinys „''Dishonored 2''“ - [[2016]]-tais. Abidvi dalys, o taip jų papildai, vyksta išgalvotam pasauly, salų imperijoje, kur pastoviai vyksta kažkokie kliedesiai, juodosios magijos ir tragedijos. Visų dalių protagonistai tampa nugarbinti ir dabar jiems čia reikia savo tą garbę atgauti. Serija išgarsėjo savo detaliu ir įdomiu pasauliu, atmosfera, o taip pat pačiu „geimplėju,“ leidžiančiu žaidėjui kaip būti pacifistišku geruliu, taip ir visko naikinimo mašina. Žaidėjo pasirinkimai veikia žaidimo taip vadinamą „chaoso sistemą.“ Jei žaidėjas daug žudys ir bus pilnu nachalu, žaidimas sunkės ir pasaulis bus labiau depresyvus ir atvikščiai, jei bus geru berniuku, viskas bus šviesu ir gražu.
Ale „'''Nugarbintas'''“ (''angl. "Dishonored"'') esą veiksmo žaidimų serija sukūrta „''Arkane Studios''“ ir išleista „''Bethesda-Softworks''“. Pirma dalis „''Dishonored''“ buvo išleista [[2012]]-tais, o jos tęsinys „''Dishonored 2''“ - [[2016]]-tais. Abidvi dalys, o taip jų papildai, vyksta išgalvotam pasauly, salų imperijoje, kur pastoviai vyksta kažkokie kliedesiai, juodosios magijos ir tragedijos. Visų dalių protagonistai tampa nugarbinti ir dabar jiems čia reikia savo tą garbę atgauti. Serija išgarsėjo savo detaliu ir įdomiu pasauliu, atmosfera, o taip pat pačiu „geimplėju,“ leidžiančiu žaidėjui kaip būti pacifistišku geruliu, taip ir visko naikinimo mašina. Žaidėjo pasirinkimai veikia žaidimo taip vadinamą „chaoso sistemą.“ Jei žaidėjas daug žudys ir bus pilnu nachalu, žaidimas sunkės ir pasaulis bus labiau depresyvus ir atvikščiai, jei bus geru berniuku, viskas bus šviesu ir gražu.


= Pasaulis =
= Pasaulis =
Kaip jau mynėta, žaidimai vyksta išgalvotame pasaulyje, o būtent taip vadinamoje salų imperijoje (angl. The Empire of the Isles). Imperija susideda iš keturių šalių, kiekviena iš kurių turi savo kultūrą ir istoriją. Iš visų keturių imperijos šalių, žaidėjai pabūna tik dviejuose - Gristole ir Karnakoje, o kitos dvi - Tivija ir Morlis - yra minimi tik dokumentuose ir nuo kai kurių personažų briedų. Nors pasaulis buvo įkvėptas realaus gyvenimo šalių, turi keletą skirtumų:
[[Vaizdas:Dishonored world map.jpg|300px|miniatiūra|dešinėje|Pasaulio žemėlapis. Kairėje matoma salų imperija, dešinėje - Pandisijos žemynas. Taip pat, dešinės viršuje užrašyti pasaulio trylika mėnesių.]]
Kaip jau mynėta, žaidimai vyksta išgalvotame pasaulyje, o būtent taip vadinamoje salų imperijoje (angl. The Empire of the Isles). Imperija susideda iš keturių šalių, kiekviena iš kurių turi savo kultūrą ir istoriją. Iš visų keturių imperijos šalių, žaidėjai pabūna tik dviejuose - Gristole ir Serkonase, o kitos dvi - Tivija ir Morlis - yra minimi tik dokumentuose ir nuo kai kurių personažų briedų. Nors pasaulis buvo įkvėptas realaus gyvenimo šalių, turi keletą skirtumų:


1. Pasaulis yra vienu metu atsilikęs ir pažinojęs, jei lyginti su mūsų laikais. Imperijos nevykeliai vis dar gyvena savo 17-18-taisiais amžiais, neturi jokių [[Kompas|kompų]] ar [[iPhone|aifonų]], tačiau turi gan įdomias konstrukcijas bei mechanizmus. Mat, čiūveliai suprato, kad iš vietinių banginių taukų gaunasi neblogas toks kuras, kurį jie naudoja tokiems dalykams, kaip, pavyzdžiui: elektrinės sienos, taip vadinamos „šviesos sienos,“ pro kurias gali praeiti tik tam tikros asmenybės, o visi kiti tučtuojau sudega ir pasiverčia į dulkes. Arba sukantys bokštai, kurie šaudo į visus nedorėlius sprogstamosiomis strėlėmis. Kai kurie itin pakvaišę genijai, kaip Kirinas Džindošas, sau yra pasistatę rūmus, kurių vidūs drastiškai keičiasi vien patraukus svirtį.
1. Pasaulis yra vienu metu atsilikęs ir pažinojęs, jei lyginti su mūsų laikais. Imperijos nevykeliai vis dar gyvena savo 17-18-taisiais amžiais, neturi jokių [[Kompas|kompų]] ar [[iPhone|aifonų]], tačiau turi gan įdomias konstrukcijas bei mechanizmus. Mat, čiūveliai suprato, kad iš vietinių banginių taukų gaunasi neblogas toks kuras, kurį jie naudoja tokiems dalykams, kaip, pavyzdžiui: elektrinės sienos, taip vadinamos „šviesos sienos,“ pro kurias gali praeiti tik tam tikros asmenybės, o visi kiti tučtuojau sudega ir pasiverčia į dulkes. Arba sukantys bokštai, kurie šaudo į visus nedorėlius sprogstamosiomis strėlėmis. Kai kurie itin pakvaišę genijai, kaip Kirinas Džindošas, sau yra pasistatę rūmus, kurių vidūs drastiškai keičiasi vien patraukus svirtį.


2. Apart nuo paprasto pasaulio, yra taip vadinama Tuštuma (''The Void'') - vieta, kurioje egzistuoja antgamtinės jėgos, kurias žmonės vadina magija, arba juodaja magija. Toje tuštumoje gyvena Pašalinis (''The Outsider'') - būtybė, nei gera, nei bloga. Jisai karts nuo karto dovanoja savo tatuiruotę ir galias tiems, kurie, jo manymu, gali pakeisti istoriją. Dėl viso to tuštumos bliūdo formavosi visokie kultai, buvo kuriamos runos ir amuletai. Prieš Pašalinio įtaką bei kultus kovoja „kekvieno žmogaus abatija“ (''The Abbey of the Everyman'') - religiniai fanatikai, kurie vadina save prižiūrėtojais, tikintys, kad tasai Pašalinis, bei visos tos magiškos erezijos kenkia žmogui.
2. Apart nuo paprasto pasaulio, yra taip vadinama Tuštuma (''The Void'') - vieta, kurioje egzistuoja antgamtinės jėgos, kurias žmonės vadina magija, arba juodaja magija. Toje tuštumoje gyvena Pašalinis (''The Outsider'') - būtybė, nei gera, nei bloga. Jisai karts nuo karto dovanoja savo tatuiruotę ir galias tiems, kurie, jo manymu, gali pakeisti istoriją. Dėl viso to tuštumos bliūdo formavosi visokie kultai, buvo kuriamos runos ir amuletai. Prieš Pašalinio įtaką bei kultus kovoja „kekvieno žmogaus abatija“ (''The Abbey of the Everyman'') - religiniai fanatikai, kurie vadina save prižiūrėtojais, tikintys, kad tasai Pašalinis, bei visos tos magiškos erezijos kenkia žmogui.
Apart nuo salų imperijos, yra ir tolimasis Pandisijos žemynas. Tikima, kad ten daug ereikų, juodųjų magijų ir kitko. Daugelis bandė kolonizuoti šį žemyną, tačiau taip niekas ir nesugebėjo. Tie, kurie bandė, arba mirdavo, arba pakvaišdavo.
= Kaip žaidžias =
Visos Dishonored dalys valdomos iš pirmo asmens. Iš esmės tai yra stealth žaidimas, kuriame didžiąją dalį laiko žaidėjas slepiasi nuo priešų ir tyliai, nepastebimai bando prieit prie užduočių ir įvykdyt misijas, tačiau šitas gabalas leidžia žaidėjui nesislėpti, o imti ginklus į rankas ir visus aplink nudobti. Visose dalyse yra keletą būdų kaip prieiti prie užduoties – ar tai slapti keliai, ar stogai, kanalizokai, ar kitka – ir žaidimas skatina žaidėjo išradingumą randant savo kelius ir būdus. Protagonistai turi arsenalą visokių ginklų ir prietaisų, kuriais geimeris gali ir žudyt, ir atitraukt dėmėsį, ir net atjungt kai kuriuos mechanizmus, be to, jie turi arba gali turėti unikalias supergalias, kuriomis galima išvis prigalvoti visokių psichopatiškų nesąmonių ir visokių triukų, ir žadimas leidžia daryt su visais tais pribambasais ką tik nori.
Taip pat daugelis dalių turi taip vadinamą chaoso sistemą, kuri stebi kiek žaidėjas žudė žmonių ir, šiaip, kaip elgėsi žaidimo eigoje. Jeigu po savęs geimeris paliko šimtą lavonų, sekančios misijos bus tamsesnės pagal atmosferą, bus daugiau priešų ir žiurkių, o personažai turės blogesnę nuomonę apie protagonistą, ir atvirkščiai – jei žaidėjas bus geručiu ir nieką nežudys, viskas bus gerai iš šviesu.


= Siužetas =
= Siužetas =
1 566

pakeitimai