Ingress: Skirtumas tarp puslapio versijų

398 pridėti baitai ,  20:20, 21 sausio 2017
164 eilutė: 164 eilutė:


Dar viena priežastis, kodėl Google darė Ingress, buvo Google Nexus telefonai - jie turėjo būti geresni už kitus, bet jiems reikėjo ir kokio nors killer-geimo, kuris verstų pirkėjus rinktis būtent tą telefoną. Tad labai absurdiškai gavosi, kad Ingress palaikė tik rezoliucijas, ne mažesnes, nei 480x800, bet net ir su šitokia ekrano rezoliucija būdavo gana prastai - ekrano elementai persiklodavo ir išsikraipydavo. Gavosi taip, kad žaidimo išleidimo momemntu (kai jis buvo dar tik pagal pakvietimus) daugiau kaip pusė [[Android]] telefonų tiesiog buvo netinkami žaidimui. Ir Niantic anei nieko nedarė, kad tai pataisytų. Tai buvo seni laikai, [[2012]] metai, bet net ir dabar kai kurie kompaktiški išmaniakai turi ekrano rezoliuciją, kuri per prasta šiam žaidimui.
Dar viena priežastis, kodėl Google darė Ingress, buvo Google Nexus telefonai - jie turėjo būti geresni už kitus, bet jiems reikėjo ir kokio nors killer-geimo, kuris verstų pirkėjus rinktis būtent tą telefoną. Tad labai absurdiškai gavosi, kad Ingress palaikė tik rezoliucijas, ne mažesnes, nei 480x800, bet net ir su šitokia ekrano rezoliucija būdavo gana prastai - ekrano elementai persiklodavo ir išsikraipydavo. Gavosi taip, kad žaidimo išleidimo momemntu (kai jis buvo dar tik pagal pakvietimus) daugiau kaip pusė [[Android]] telefonų tiesiog buvo netinkami žaidimui. Ir Niantic anei nieko nedarė, kad tai pataisytų. Tai buvo seni laikai, [[2012]] metai, bet net ir dabar kai kurie kompaktiški išmaniakai turi ekrano rezoliuciją, kuri per prasta šiam žaidimui.
O ir istorija gi buvo, kaip [[Google]] pirko [[Motorolla]] kompaniją telefonams gaminti - tai paskui Niantic duodavo naujus ginklus - Ultrastrike raketas, tik tiems, kas turėjo Motorolla telefonus. O visi kiti turėdavo be tų raketų apsieiti. Tiesa, galų gale, neiškentusi patyčių, Niantic pasidavė ir UltraStrike pasidarė prieinamos visiems. O Motorolla tuo tarpu užsilenkė kažkaip.


Taigi, jeigu dabar norite padėkoti kam nors už tai, kad Google Maps yra tokie prasti ir navigacija jus nuveda vis per pusšimtį metrų ne į vietą, o kažkur visiškai ne ten, tai čia jums yra atsakymas: padėkokite už tai Niantic bei Ingress žaidėjams. Jie taip žemėlapius pataisė, kad dabar kartais sunku suprasti, kur pagal juos gali papulti.
Taigi, jeigu dabar norite padėkoti kam nors už tai, kad Google Maps yra tokie prasti ir navigacija jus nuveda vis per pusšimtį metrų ne į vietą, o kažkur visiškai ne ten, tai čia jums yra atsakymas: padėkokite už tai Niantic bei Ingress žaidėjams. Jie taip žemėlapius pataisė, kad dabar kartais sunku suprasti, kur pagal juos gali papulti.