Du gaideliai: Skirtumas tarp puslapio versijų

498 baitai pašalinti ,  17:39, 31 gegužės 2011
Atšaukti 86.100.244.108 (Aptarimas | įnašas) versiją 25924
(Atšaukti 86.100.244.108 (Aptarimas | įnašas) versiją 25924)
15 eilutė: 15 eilutė:


Pabandykim nuosekliai paanalizuoti visą eigą:
Pabandykim nuosekliai paanalizuoti visą eigą:
* ''Du gaideliai, du gaideliai baltus žirnius kūlė,'' - Gaideliai aišku yra vyrai, o kulti - tai [[pisti]] (žr. tokią ryškią [[falinis simbolis|falinę simboliką]]), tačiau įdomu, ką jie kūlė - ogi žirnius. Galime pastebėti aiškią asociaciją su pupomis, kurios tautosakinėje sąmonėje (niekur negirdėta kad tautosakoje žinis asocijuotusi su lytinėm lūpom, tuo labiau asocijacija per trečią daikta - pupas. Taip asocijuojant galima ir iki juodųjų skilių daeiti) reiškia didžiųjų lytinių lūpų puseles, tačiau įdomu, kad žirniai - vyriški. Galėtume šitai atmesti, kaip klaidą, tačiau palikime sau įtarimą dėl homoseksualumo simbolikų (nors aišku, vargu ar vertėtų nagrinėti kaip įrodymą marginalinį rusų kalinių žargoną). Matome, kad gaideliai du, tad ir kūlė greičiausiai vienas kitą.
* ''Du gaideliai, du gaideliai baltus žirnius kūlė,'' - Gaideliai aišku yra vyrai, o kulti - tai [[pisti]] (žr. tokią ryškią [[falinis simbolis|falinę simboliką]]), tačiau įdomu, ką jie kūlė - ogi žirnius. Galime pastebėti aiškią asociaciją su pupomis, kurios tautosakinėje sąmonėje reiškia didžiųjų lytinių lūpų puseles, tačiau įdomu, kad žirniai - vyriški. Galėtume šitai atmesti, kaip klaidą, tačiau palikime sau įtarimą dėl homoseksualumo simbolikų (nors aišku, vargu ar vertėtų nagrinėti kaip įrodymą marginalinį rusų kalinių žargoną). Matome, kad gaideliai du, tad ir kūlė greičiausiai vienas kitą.
* ''Dvi vištelės, dvi vištelės į malūną vežė'' - Vištelės - be abejonės moterys. O jei pažvelgtume į procesą giliau, užduotume klausimą, "kaip vežė?". Žinoma, kad įkinkytos, o kaip atrodo įkinkyta moteris? Žinoma, kad šuniuko pozoje, (vištos turi 2 kojas, tad nemanau kad jos gali atsistoti į šunio pozą) jei su vyru. Bet gi dvi moterys jau primena kitus dalykus - kad ir liaudišką žaidimą kūliais ristis (kai dviese viens kitą laiko už pėdų rankomis ir ritasi kūlversčiai), o tai jau ne kas kita, kaip tipinis [[lesbietės|lesbiečių]] (tegu autorius pabando laikydamassis už pėdų ir ritantis užsiimti seksu, na žodžiu prie tokio teksto reikia prirašyti kad tai autoriaus nuomonė)( [[69]].
* ''Dvi vištelės, dvi vištelės į malūną vežė'' - Vištelės - be abejonės moterys. O jei pažvelgtume į procesą giliau, užduotume klausimą, "kaip vežė?". Žinoma, kad įkinkytos, o kaip atrodo įkinkyta moteris? Žinoma, kad šuniuko pozoje, jei su vyru. Bet gi dvi moterys jau primena kitus salykus - kad ir liaudišką žaidimą kūliais ristis (kai dviese viens kitą laiko už pėdų rankomis ir ritasi kūlversčiai), o tai jau ne kas kita, kaip tipinis [[lesbietės|lesbiečių]] [[69]].
* ''Ožys malė, ožys malė, ožka pikliavojo,'' - Ožys aišku mala, judesys ganėtinai būdingas, o dar galime prisiminti ir tai, kad grūdai beriami į skylę. Ožka gi pikliavoja<ref>Zigmas Zinkevičius, "Lietuvių kalbos kilmė"</ref>: pakrato grūdus (sėklas!), kad šie tolygiau byrėtų - irgi būdingas judesys. Taigi, šioje eilutėje matome lytinį aktą [[visame gražume]].
* ''Ožys malė, ožys malė, ožka pikliavojo,'' - Ožys aišku mala, judesys ganėtinai būdingas, o dar galime prisiminti ir tai, kad grūdai beriami į skylę. Ožka gi pikliavoja<ref>Zigmas Zinkevičius, "Lietuvių kalbos kilmė"</ref>: pakrato grūdus (sėklas!), kad šie tolygiau byrėtų - irgi būdingas judesys. Taigi, šioje eilutėje matome lytinį aktą [[visame gražume]].
* ''O ši trečia ožkytėlė miltus nusijojo'' - Ir štai kur įdomumas: kas per ožkelė, ką ji čia daro, kaip ji įsiterpia į visą ožkos ir ožio seksą? Galėtume naiviai spėti, kad ši gali būti tiesiog poetiška aliuzija į vaikus, atsirandančius iš sekso, tačiau miltų sijojimas (vėl tas pats judesys) prieštarauja šiai prielaidai: atsiradęs pasakojime, vaikas greičiau būtų perteiktas, kaip maiše sėdintis padaras ar iškeptas pyragas, bet niekaip ne seksualinio proceso dalyvis. Taigi, grupinis seksas akivaizdžiai šiam eilėraščiui nesvetimas.
* ''O ši trečia ožkytėlė miltus nusijojo'' - Ir štai kur įdomumas: kas per ožkelė, ką ji čia daro, kaip ji įsiterpia į visą ožkos ir ožio seksą? Galėtume naiviai spėti, kad ši gali būti tiesiog poetiška aliuzija į vaikus, atsirandančius iš sekso, tačiau miltų sijojimas (vėl tas pats judesys) prieštarauja šiai prielaidai: atsiradęs pasakojime, vaikas greičiau būtų perteiktas, kaip maiše sėdintis padaras ar iškeptas pyragas, bet niekaip ne seksualinio proceso dalyvis. Taigi, grupinis seksas akivaizdžiai šiam eilėraščiui nesvetimas.
23 eilutė: 23 eilutė:


Kaip matome iš netgi visai paviršutinės analizės, "Du gaideliai" - tai ne šiaip vaikiška dainelė, o trumpa lietuviška [[kamasutra]], simboliškai aprašanti populiariausius lytinių santykių būdus ir pabrėžianti, kad visa pasaulio sandara yra susijusi su seksu.
Kaip matome iš netgi visai paviršutinės analizės, "Du gaideliai" - tai ne šiaip vaikiška dainelė, o trumpa lietuviška [[kamasutra]], simboliškai aprašanti populiariausius lytinių santykių būdus ir pabrėžianti, kad visa pasaulio sandara yra susijusi su seksu.
Su tokiom prielaidom ir galima iškreipti bet kokio eleraščio ar dainos tekstą.


== Liaudiškos parodijos ==
== Liaudiškos parodijos ==
219

pakeitimų