The Legend of Zelda Ocarina of Time: Skirtumas tarp puslapio versijų

Prideta kontento
(Prideta kontento)
17 eilutė: 17 eilutė:
IGN jį įvertino 10/10 - <ref>[https://www.ign.com/games/the-legend-of-zelda-ocarina-of-time| IGN vertinimas]</ref>
IGN jį įvertino 10/10 - <ref>[https://www.ign.com/games/the-legend-of-zelda-ocarina-of-time| IGN vertinimas]</ref>


== Kažkokie neaiškūs [[kliedesiai]] ==
Tas pats reitingas yra ir GameSpot'o.<ref>https://www.gamespot.com/reviews/legend-of-zelda-ocarina-of-time-the-review/1900-2543677/</ref>
 
Metacritic vertinimas - 99/100<ref>https://www.metacritic.com/game/the-legend-of-zelda-ocarina-of-time/</ref>
 
 
 
== Žaidimo aprašymas ==
{{Trinti}}
{{Trinti}}
{{Bekonteksto}}
{{Bekonteksto}}  
O gal... truputį per anksti? Nu nesvarbu.
Tai šitasai žaidimas irgi iš [[Zeldos legenda (serija)|Zeldos serijos]]: vadinas „Ocarina of Time“, kas išvertus reikštų... „laiko okarina“(???)...? Ką blet...


Pradėkim iš naujo - kaip žinia, šituose žaidimuose visada kontruoliuojamas Linkas ir jis kiekvieno žaidimo pradžioje atsiranda vis kitur. Tai šiuo atveju jis spawninasi Kokiri miške  (angl. ''Kokiri Forest''), kur gyvena tokie Kokiriai, kurie niekada neišeina iš miško, o kiekvienas turi save saugančią fėją. Linkas turi savo namelį medyje, kuriame jis miega, ir tuo tarpu jis netikėtai pažadinamas. O žadina Linką ne kas kitas, kaip ta j0bana balta fėja Navi (tipo NAVIgacija, ką?), pasiųsta tokio Deku medžio (mano kad Linkas yr vienas iš Kokirių - nė velnio). Tai va taip Linkas irgi gauna fėją nepaisant to, kad jis yra tiesiog žmogus. Bet ja gali naudotis, kai reikia kokios pagalbos ar tiesiog užuominų, ką toliau daryti   
kaip žinia, šituose žaidimuose visada kontruoliuojamas Linkas ir jis kiekvieno žaidimo pradžioje atsiranda vis kitur. Tai šiuo atveju jis spawninasi Kokiri miške  (angl. ''Kokiri Forest''), kur gyvena tokie Kokiriai, kurie niekada neišeina iš miško, o kiekvienas turi save saugančią fėją. Linkas turi savo namelį medyje, kuriame jis miega, ir tuo tarpu jis netikėtai pažadinamas. O žadina Linką ne kas kitas, kaip ta j0bana balta fėja Navi (tipo NAVIgacija, ką?), pasiųsta tokio Deku medžio (mano kad Linkas yr vienas iš Kokirių - nė velnio). Tai va taip Linkas irgi gauna fėją nepaisant to, kad jis yra tiesiog žmogus. Bet ja gali naudotis, kai reikia kokios pagalbos ar tiesiog užuominų, ką toliau daryti   


Kitas dalykas kurį Linkas tur padaryti - surasti užslėptą kardą, po to tiesiog lakstyti po mišką visur ir bandy surinkt rupijų (ne tų Indijos pinigų, tokie realiai egzistuoja Zeldos serijos žaidimuose), o po to įsigyt medinį skydą vietinėj parduotuvėj. Arba jį tiesiog gauti stovintį ant kažkokio randomno namo stogo.   
Kitas dalykas kurį Linkas tur padaryti - surasti užslėptą kardą, po to tiesiog lakstyti po mišką visur ir bandy surinkt rupijų (ne tų Indijos pinigų, tokie realiai egzistuoja Zeldos serijos žaidimuose), o po to įsigyt medinį skydą vietinėj parduotuvėj. Arba jį tiesiog gauti stovintį ant kažkokio randomno namo stogo.   
30 eilutė: 34 eilutė:


== Valdymas ==
== Valdymas ==
Joystickas - judėti   
'''Joystickas''' - judėti   


B - mosuoti kardu/stabdyti dainavimą grojant okarina. Okarina - tai realiai tiesiog fleita tik kitokios formos.   
'''B''' - mosuoti kardu/stabdyti dainavimą grojant okarina. Okarina - tai realiai tiesiog fleita tik kitokios formos.   


Spausti B ir laikyti 1-3 sek.: stiprus mosavimas + pasisukimas   
'''Spausti B ir laikyti 1-3 sek.:''' stiprus mosavimas + pasisukimas   


Spausti B ir laikyti mininum 4 sek.: dar stipresnis mosavimas + pasisukimas   
'''Spausti B ir laikyti mininum 4 sek.:''' dar stipresnis mosavimas + pasisukimas   


A - stovint prie ženklo: skaityti jį, prie žmogaus: kalbėtis, prie daikto: imti/numesti jį, prie durų: atidaryti jas   
'''A''' - stovint prie ženklo: skaityti jį, prie žmogaus: kalbėtis, prie daikto: imti/numesti jį, prie durų: atidaryti jas   


R - pakelti skydą   
'''R''' - pakelti skydą   


START: atidaryti subscreeną - ten gali peržiūrėt gautus dalykus, savo lokaciją, taip pat išsaugoti progresą   
'''START''': atidaryti subscreeną - ten gali peržiūrėt gautus dalykus, savo lokaciją, taip pat išsaugoti progresą   


Z: nutaikyti   
'''Z''': nutaikyti   


C-žemyn, C-dešinėn, C-kairėn: naudoti ekvipintą daiktą   
'''C-žemyn, C-dešinėn, C-kairėn''': naudoti ekvipintą daiktą   


C-aukštyn: naudotis Navi/keisti kameros vietą   
'''C-aukštyn''': naudotis Navi/keisti kameros vietą   


Norint groti okarina, reikia spausti aukščiau minėtus mygtukus bei A įvairiai spaudžiant 3 kartus.     
Norint groti okarina, reikia spausti aukščiau minėtus mygtukus bei A įvairiai spaudžiant 3 kartus.     
== Visos vietovės ==
[[Vaizdas:Zelda oot vietoves.png|miniatiūra|Visas Hairulo žemėlapis. Paimta iš oficialaus ''Ocarina of Time'' instrukcinio bukleto, psl. 7-8]]
* Kokiri miškas ''(Kokiri Forest)''   
* Pasiklydusi giria ''(The Lost Woods)''   
* Hairulo laukas ''(Hyrule Field)''   
* Hilijos ežeras ''(Lake Hylia)''   
* Lon Lon ranča ''(Lon Lon Ranch)''   
* Gerudo slėnis ''(Gerudo Valley)''   
* Hairulo pilis ''(Hyrule Castle)''   
* Mirties kalnas ''(Death Mountain)''   
* Zoros dominija ''(Zora's Domain)''   
Šių vietų lokacijas rasite dešinėj esančioj fotkėj.   
== Perleidimai ==
* 2002 metais žaidimas buvo išleistas dar kartą - jau GameCube'o konsolei pavadinimu ''The Legend of Zelda: Ocarina of Time Master Quest''.   
* 2011 metais buvo išleistas vėl, dabar jau 3DS konsolei. Pavadinimas tas pats, tik dar pridėtas žodis 3D. Būtų kas? ''Ocarina of Time 3D''.   


== Įdomybės ==
== Įdomybės ==
363

pakeitimai