Zelda CD-i žaidimai: Skirtumas tarp puslapio versijų

nėra keitimo aprašymo
S
 
(nerodoma 2 tarpinės versijos, sukurtos vieno naudotojo)
1 eilutė: 1 eilutė:
{{Žaidimas
{{Žaidimas
|Pavadinimas = Zelda CD-i
|Pavadinimas = Zelda CD-i
|Paveikslėlis = Mah boi.gif
|Paveikslėlis = Zelda CDI.png
|Gamintojas = Animation Magic
|Gamintojas = Animation Magic
|Leidėjas = Philips Interactive Media
|Leidėjas = Philips Interactive Media
18 eilutė: 18 eilutė:


== Blogio veidai ir Gamelono burtų lazda ==
== Blogio veidai ir Gamelono burtų lazda ==
[[Vaizdas:Mah boi.gif|480px|miniatiūra|kairėje|Maždaug taip atrodo pirmų dviejų žaidimų katscenos]]
Pirmas žaidimas pasakoja apie Linką, kuriam, iš pradžių, gan nuobodu karaliaus Harkiniano pilyje, kuo nepasitenkina karalius. Iš niekur nieko, ant skraidančio kilimo atvaro diedas Gvonamas, kuris sako, kad Ganonas užvaldė Koridajaus salą ir kad tik Linkas gali nugalėti niekšą. Linkas ir diedas nuskrenda iki salos, kur žaidimas ir prasideda.
Pirmas žaidimas pasakoja apie Linką, kuriam, iš pradžių, gan nuobodu karaliaus Harkiniano pilyje, kuo nepasitenkina karalius. Iš niekur nieko, ant skraidančio kilimo atvaro diedas Gvonamas, kuris sako, kad Ganonas užvaldė Koridajaus salą ir kad tik Linkas gali nugalėti niekšą. Linkas ir diedas nuskrenda iki salos, kur žaidimas ir prasideda.


23 eilutė: 24 eilutė:


== Katscenos ==
== Katscenos ==
CD-i Zeldos katscenos yra labai isiminančios dėl savo siurealistiškumo ir dažnai labai prastos animacijos. Animation Magic pasamdė kažkokį tais rusą Igorį Razbovą, kuris už kapeikas liepė savo animatoriams greitai ir efektyviai nupaišyti visokias katscenas. Tai paaiškina, kodėl jos visos tokios trumpos ir be daugelio detalių, tokių kaip fonas ar šėšėliai. Iš principo, rezultatas ir taip aiškus, katscenos keistai animuotos. Personažai tai kažkokie skysti, tai guminiai, o jų judėsiai ir anatomija neturi nieko bendro su žmonija.
[[Vaizdas:Linkas cdi.png|thumb|350px|Ką jau ką, bet Linkas gali eiti [[EN|nesakysime, kur]]]]
CD-i Zeldos katscenos yra labai isiminančios dėl savo siurealistiškumo ir dažnai labai prastos animacijos. Animation Magic pasamdė kažkokį tais rusą Igorį Razbovą, kuris už kapeikas liepė savo animatoriams greitai ir efektyviai nupaišyti visokias katscenas. Tai paaiškina, kodėl jos visos tokios trumpos ir be daugelio detalių, tokių kaip fonas ar šėšėliai. Iš principo, rezultatas ir taip aiškus, katscenos keistai animuotos. Personažai tai kažkokie skysti, tai guminiai, o jų judėsiai ir anatomija neturi nieko bendro su žmonija. Netgi [[The Legend of Zelda A Link to the Past|ALttP]] ir tai atrodo natūraliau nei anas kliedesys.


== Populiarūs memai ==
== Populiarūs memai ==
[[Vaizdas:B90.gif|300px|miniatiūra|dešinėje|Moršas – populiarus memų personažas.]]
[[Vaizdas:B90.gif|300px|miniatiūra|dešinėje|Moršas – populiarus memų personažas]]
Zelda CD-I žaidimų katscenos, kaip jau mynėta, gan keistos. Tokios keistos, kad momentais yra net labai įsiminančios. Tokie momentai dažniausiai patenka į [[Mėmė|mėmes]] ir [[YouTube Poop|jūtubės šūdus]] (angl. YTP). Dažniausiai tai yra frazės, bet retkarčiais legendiniais tampa net patys veikėjai:
Zelda CD-I žaidimų katscenos, kaip jau mynėta, gan keistos. Tokios keistos, kad momentais yra net labai įsiminančios. Tokie momentai dažniausiai patenka į [[Mėmė|mėmes]] ir [[YouTube Poop|jūtubės šūdus]] (angl. YTP). Dažniausiai tai yra frazės, bet retkarčiais legendiniais tampa net patys veikėjai:


3 948

pakeitimai