Raudonkepuraitė: Skirtumas tarp puslapio versijų
nėra keitimo aprašymo
10 eilutė: | 10 eilutė: | ||
Raudonkepuraitė nelabai patyrusi, vilkų nebijo, o dar ir nori su jais padraugauti. Taigi, ką simbolizuoja tasai Vilkas? Savaime aišku, kad vyrą - tai vienintelis vyriškos lyties herojus visoje pasakoje (jei neminėsim anoniminių, t.y., neidentifikuojamų, kaip asmenybė "medkirčių"). Piktas Vilkas - "prievartautojas", kaip sakant. Įdomu tai, kad vyras-Vilkas šiuo atveju visiškai neigiamas herojus. Toks neigiamas požiūris į vyrus išsyk apibrėžia ir pasakos kontekstą - "vyrai - blogis". | Raudonkepuraitė nelabai patyrusi, vilkų nebijo, o dar ir nori su jais padraugauti. Taigi, ką simbolizuoja tasai Vilkas? Savaime aišku, kad vyrą - tai vienintelis vyriškos lyties herojus visoje pasakoje (jei neminėsim anoniminių, t.y., neidentifikuojamų, kaip asmenybė "medkirčių"). Piktas Vilkas - "prievartautojas", kaip sakant. Įdomu tai, kad vyras-Vilkas šiuo atveju visiškai neigiamas herojus. Toks neigiamas požiūris į vyrus išsyk apibrėžia ir pasakos kontekstą - "vyrai - blogis". | ||
Pastebėkime dar ir tai, kad pagal klasikinę [[Froidas|Froido]] interpretaciją miškas akivaizdžiai reiškia seksą, medžiai - faliniai simboliai, o takelis - vaginalinis, taigi, ėjimas miško takeliu - simbolizuoja seksą | Pastebėkime dar ir tai, kad pagal klasikinę [[Froidas|Froido]] interpretaciją miškas akivaizdžiai reiškia seksą, medžiai - faliniai simboliai, o takelis - vaginalinis, taigi, ėjimas miško takeliu - simbolizuoja seksą, o tiksliau - apvaisinimą! | ||
Kas vyksta toliau? Vilkas nieko nepadaro nepilnametei Raudonkepuraitei (ji patiria nuoskaudą dėl negauto [[seksas|sekso]]), tačiau nubėga pas senelę, kur su ja pasantykiauja (pasakoje - "suėda"). Vėliau matome kitą sceną - Raudonkepuraitė nueina pas Vilką ir, atsisėdusi prie lovos, pradeda kadrinti. Naivus ir kvailas paaiškinimas, esą Vilkas "apsimetė" senele - neatlaiko net minimalios kritikos. Taigi, matosi ir Raudonkepuraitės elgesio modelis: tai tipiška lolita, paauglė, suaugusių vyrų kadrintoja, kamuojama perteklinio lytinio potraukio, kilusio dėl hormonų audrų. Aišku, Vilkas neatsilaiko ir pasantykiauja su Raudonkepuraite. | Kas vyksta toliau? Vilkas nieko nepadaro nepilnametei Raudonkepuraitei (ji patiria nuoskaudą dėl negauto [[seksas|sekso]]), tačiau nubėga pas senelę, kur su ja pasantykiauja (pasakoje - "suėda"). Vėliau matome kitą sceną - Raudonkepuraitė nueina pas Vilką ir, atsisėdusi prie lovos, pradeda kadrinti. Naivus ir kvailas paaiškinimas, esą Vilkas "apsimetė" senele - neatlaiko net minimalios kritikos. Taigi, matosi ir Raudonkepuraitės elgesio modelis: tai tipiška lolita, paauglė, suaugusių vyrų kadrintoja, kamuojama perteklinio lytinio potraukio, kilusio dėl hormonų audrų. Aišku, Vilkas neatsilaiko ir pasantykiauja su Raudonkepuraite. |