Pipedija - tautosaka, gandai, kliedesiai ir jokios tiesos! Durniausia wiki enciklopedija durnapedija!


Pillars of Eternity: Skirtumas tarp puslapio versijų

Iš Pipedijos - durniausios enciklopedijos.
Jump to navigation Jump to search
(Naujas puslapis: miniatiūra Pillars of Eternity - tai veiksmo RPG su programuojamais veiksmais. Tai žaidimas kurio esmė žmogaus dvasia. Taip kaip LR įstatymais nenumatyta turėti "dvasią", tai gali būti tik užsienio merkantilinių pažiūrų išmonė. Bet kai pasineriame į šį pasaulį, tai suprantame, kad taip vadinama "dvasia" pateikta tik kaip analogas gyvenimui dabartiniame gyvenime. Tai tikras RPG, kuriame galima suvaidinti skirtingus gyv...)
 
27 eilutė: 27 eilutė:


Tai tikras RPG, todėl reikės panaudoti laiko savo avataro užauginimui, labai tinka kas nenori grupinėse kautynėse atidavinėti įsakymų kiekvinam veiksmui.
Tai tikras RPG, todėl reikės panaudoti laiko savo avataro užauginimui, labai tinka kas nenori grupinėse kautynėse atidavinėti įsakymų kiekvinam veiksmui.
[[Category:Geimai]]

01:54, 17 kovo 2024 versija

Pillars of Eternity.jpg

Pillars of Eternity - tai veiksmo RPG su programuojamais veiksmais.

Tai žaidimas kurio esmė žmogaus dvasia. Taip kaip LR įstatymais nenumatyta turėti "dvasią", tai gali būti tik užsienio merkantilinių pažiūrų išmonė. Bet kai pasineriame į šį pasaulį, tai suprantame, kad taip vadinama "dvasia" pateikta tik kaip analogas gyvenimui dabartiniame gyvenime.

Tai tikras RPG, kuriame galima suvaidinti skirtingus gyvenimus, priklausomai nuo pasirinkimų. Kitaip nei kitur galima sukuti avatarus tiksliai pasirinktam personažui (gauni bonusus), o gali ir elgtis taip kaip skaitai reikalinga ir tikrai jauti ar padarei blogai ar gerai. Gali iš viso tik juokauti - tai skatoma Protu (neblogas jumoras).

Kiekvienas palydovas turi savo nuomonę apie avataro pasirinkimus ir taip formuojama asmenybė ir kitų nuomonė apie tave. Yra daugybė frakcijų kurios kovoja tapusavyje ir nori avatarą išnaudoti savo tikslais (kažkur girdėta).

Šiaip siužetas - nieko naujo, bet pateikiamas taip, kad pradžioje nieko nesuprastum, pabaigęs pagrindinį siužetą irgi nelabai ką supranti, nes yra antra dalis, kuri buvo kuriama kartu su pirmąja.

Šaunus žaidas kas nori nors žaidime pasijusti ne "atmorozku", nors gali ir tęsti savo beviltišką mastymą.

Ir "vyšnia ant torto" - yra progamuojamas (skriptais) dirbtinis intelektas kovose, galima suprogramuoti viską - nuo kovos pradžioje naudojamų ginklų ar užkeikimų, iki išsigydimo ar kitiems kokios pagalbos suteikimo. Tipo programuojama armija, visai šiuolaikiškai. Pateikiama vizualiais pasinkimais.

Žodžiu žaidas ne visiems - kas nemėsta drebančia kamera nustatynėti taikiklį į priešo kiaušus - pats tas.

Galima "plėšti karavanus" ir etc.

Grafika gera, bet variklis Unity, tai žaidime reikia nustatyti minimalius reikalvimus, o visus nustatymus taikyti savo grafinėje plokštėje.

Muzika - pradžioje gera, bet paskui užknisa, nors kieviena lokacija turi savo.

Pats žaidas su daug teksto, bet pasinkimai trumpi ir neužknisa.

Katscenos yra, bet nieko įpatingo.

Tai tikras RPG, todėl reikės panaudoti laiko savo avataro užauginimui, labai tinka kas nenori grupinėse kautynėse atidavinėti įsakymų kiekvinam veiksmui.