Rome: Total War: Skirtumas tarp puslapio versijų

2 008 pridėti baitai ,  29 balandžio
nėra keitimo aprašymo
 
(nerodoma 22 tarpinės versijos, sukurtos 2 naudotojų)
1 eilutė: 1 eilutė:
{{ĮvertintaPipedijos}}
[[Vaizdas:Roma. .jpg|miniatiūra|Romai kapiec]]
[[Vaizdas:Roma. .jpg|miniatiūra|Romai kapiec]]
'''Rome: Total War''' - tai toks animacijos ir grafikos 2004 m. gigantas. Strateginis režimas kaip [[Sid Meier's Civilization VI|Civilization]], bet pagrindas - taktinis režimas. Kažkokie tai [[History Channel]] nupirko žaidimo variklį, ar scenas, kad žiūrovams akys išsižiotų nuo tikroviškų masinių skerdynių.
'''Rome: Total War''' - tai toks animacijos ir grafikos 2004 m. gigantas. Strateginis režimas kaip [[Sid Meier's Civilization VI|Civilization]], bet pagrindas - taktinis režimas. Kažkokie [[History Channel]] nupirko žaidimo variklį, ar scenas, kad žiūrovams akys išsižiotų nuo tikroviškų masinių skerdynių.


Pagal pavadinimą manoma, kad tai vyko ne kokioje tai [[Sid Meier's Alpha Centauri]], o Romoje ir aplink. Yra trys frakcijos (Romėnų) kurios kartu nori [https://www.pasakos.lt/autorius/pinkis-ir-makaule-lietuviskai/ užkariauti pasaulį], bet paskaui, dėl pilietinio karo nori vienas kitam gerkles perrėžti. Galima žaisti ir už kitas frakcijas, bet tai ne taip įdomu.
Pagal pavadinimą manoma, kad tai vyko ne kokioje tai [[Sid Meier's Alpha Centauri]], o Romoje ir aplink. Yra trys frakcijos (Romėnų) kurios kartu nori [https://www.pasakos.lt/autorius/pinkis-ir-makaule-lietuviskai/ užkariauti pasaulį], bet paskui dėl pilietinio karo nori vienas kitam gerkles perrėžti. Galima žaisti ir už kitas frakcijas, bet tai ne taip įdomu.


Kas domisi istorija - dvigubas malonumas. Yra detaliai aprašyti kariai ar pastatai. Galima veikti pagal istorinius standartus, bet ir savarankiškai.
Kas domisi istorija - dvigubas malonumas. Yra detaliai aprašyti kariai ir pastatai. Galima veikti pagal istorinius standartus, bet ir savarankiškai.


Spoileris: žaidžiant už galus, galima panaikinti visas teritorijas, kad nerytų pinigų, bet palikti prie Romos, ten sukurti uber karius ar jų kiekį ir kokiame tai 5 ėjime užimti Romą, kas yra scenarijaus pabaiga, tai neįdomu, bet parodo galimybes.
Spoileris: žaidžiant už galus, galima panaikinti visas teritorijas, kad nerytų pinigų, bet palikti prie Romos, ten sukurti uber karius ar jų kiekį ir kokiame 5 ėjime užimti Romą, kas yra scenarijaus pabaiga, tai neįdomu, bet parodo galimybes.


Muzika - fantastiška. Tai toks [[Jeff van Dyck]] kuris ne veltui gavo [[BAFTA]] apdovanojimą. Muzika tikrai įtraukia į tuometines batalijas ir ne tik.
Muzika - fantastiška. Tai toks [[Jeff van Dyck]] kuris ne veltui gavo [[BAFTA]] apdovanojimą. Muzika tikrai įtraukia į tuometines batalijas ir ne tik.


HUD valdomas per failą config.txt, kas gal nepatogu, bet paprasta. Pats kameros valdymas - kaip visada superinis. Nuvedi pelę į ekrano kampa ir - vualia, galima viska kinematografiškai stebėti taktiniame režime. Jokių ten paspaudimų, ar kitų nesamonių.
HUD valdomas per failą config.txt, kas gal nepatogu, bet paprasta. Pats kameros valdymas - kaip visada superinis. Nuvedi pelę į ekrano kampą ir vualia, galima viską kinematografiškai stebėti taktiniame režime. Jokių ten paspaudimų ar kitų nesamonių.


Yra dar kažkokia atnaujinta versija. Tikrai nerekomenduoju, nes sugadina visą atmosferą. Kam reikia grafikos gali pabandyti - [[Total War: Rome 2 (Total War: Rome II)]].
Yra dar kažkokia atnaujinta versija. Tikrai nerekomenduoju, nes sugadina visą atmosferą. Kam reikia grafikos - gali pabandyti [[Total War: Rome 2 (Total War: Rome II)]].
 
== Štai ką rašo [[TCRF]] apie TWR (tikrai ne iš lietuviškos versijos): == 
[[Vaizdas:Rome_Total_War_Loading_Screen_Two.png|thumb|right|250px|Palyginimas iš dešinės]]
[[Vaizdas:Rome Total War Loading Screen One.png|thumb|left|250px|Palyginimas iš kairės]]
Tai yra citata iš : https://tcrf.net/Rome:_Total_War
 
 
"Čia yra pradinio ekrano nuotraukos, kurios niekada nematytos žaidime. Fone rodomas žemėlapis, unikalus šiems ekranams. Panašu, kad kūrėjai keitė su pavadinimo dydį, nes kairiajame paveikslėlyje jis didesnis nei dešiniajame. Pavadinimas kairiajame paveikslėlyje taip pat turi TM šalia jo, kurio trūksta dešiniajame paveikslėlyje. Čia esanti pakrovimo juosta yra daug didesnė nei matoma žaidime.
 
Įdomi informacija dešiniojo paveikslėlio centre. Paskutiniame žaidime frakcijos pavadinimo nėra, o centre yra tik frakcijos piktograma. Kol Julijaus namų frakcijos piktograma rodoma auksine spalva be fono, o tai galutinis pasirinkimo dizainas. Tą pačią piktogramą galima pamatyti ant vieno iš kareivių ankstyvųjų lyderių vaizdų skiltyje žemiau. Kitas dalykas, į kurį reikia atkreipti dėmesį, yra 502 metų data (manoma, kad prieš Kristų). Panašu, kad kampanijos žaidimas turėjo būti pradėtas daug anksčiau, anksčiau nei imperijos, ir Julijaus kampanijos. Imperatoriškoji kampanija svyruoja nuo 270 m. pr. Kr. iki 14 m. po Kr., o „Julijaus“ kampanija / pamoka – nuo ​​329 iki 290 m. Galutinėje versijoje yra sudėtingumo nustatymo lygis "
 
==Pipedijos recenzija==
'''Mūsų vertinimas:'''
*'''Grafika:''' - 18/25 - Tuo metu tai buvo super.. bet dabar... na suprantate
*'''Muzika:''' - 25/25 - Tai Jeff van Dyck, tiesog būtina paklausyti
*'''Playstory:''' - 15/25 - Na tai istorija iš didžios raidės, bet galima ir kitaip
*'''HUD/Interfeisas''' - 25/25 - Visaip kaip gali būti yra keičiamas, valdymas - tiesiog pavyzdys visiems.
Galutinis vertinimas: '''83/100'''
 
[[Category:Žaidimai]]
[[Category:Geimai]]
1 043

pakeitimai