Radiant AI: Skirtumas tarp puslapio versijų

3 pridėti baitai ,  23:32, 2 rugsėjo 2023
S
nėra keitimo aprašymo
(Naujas puslapis: '''Radiant AI''' (''liet. švytintis D.I.'') yra ''Bethesda'' studijos technologija, egzistuojanti nuo Oblivijono iki šių laikų. Ji leidžia NPC turėti savo tvarkaraščius, hobius, leidžia jiems patiems spręsti, kaip praleisti laiką. Mat, kituose žaidimuose NPC tiesiog vaikšto sau ir nieko neveikia, tačiau šitie jau, galima skaityt, kad kuo tikriausiai gyvena. Viskas tai padaryta tam, kad žaidimo pasaulis jaustųs gyvam ir kad jame gyv...)
 
S
1 eilutė: 1 eilutė:
'''Radiant AI''' (''liet. švytintis D.I.'') yra ''[[Bethesda]]'' studijos technologija, egzistuojanti nuo [[TES: Oblivion|Oblivijono]] iki šių laikų. Ji leidžia [[NPC]] turėti savo tvarkaraščius, hobius, leidžia jiems patiems spręsti, kaip praleisti laiką. Mat, kituose žaidimuose NPC tiesiog vaikšto sau ir nieko neveikia, tačiau šitie jau, galima skaityt, kad kuo tikriausiai gyvena. Viskas tai padaryta tam, kad žaidimo pasaulis jaustųs gyvam ir kad jame gyvenantys veikėjai atrodytų tikroviškiau. Pavyzdžiui, koks nors Sirodilo perdyla gali nuspręst. kad 7-tą valandą ryto atsikeltų ir eitų nusipirkt sau obuolių, bet jei pinigų jam neužtenka, gali arba nepirkt, arba pavogt. Tokia NPC laisvė, aišku, turi ir savo problemų, nes veikėjai gali atsidurt ne ten, kur žaidėjas nori, juos dažnai reikia laukt arba ieškot po miestus, jie net išvis gali būt rasti negyvi vidury gatvės dėl įstatymo pažeidimo. Su Oblivijonu tai išvis komedija gaunas, labiausiai, kai NPC bando vienas su kitu kalbėti, nes į vienas kitą atsako atsitiktinom replikom, kuo jų dialogai skamba labiau kaip kokio [[Marsiečiai|marsiečio]] interpretacijos, kaip šneka žmonės. Trumpai tariant, tas jūsų ''Radiant AI'' šiaip yra įdomus dalykas, bet su savo problemomis gali arba smarkiai užknist, arba praverkdint žaidėją nuo juoko.
'''Radiant AI''' (''liet. švytintis D.I.'') yra ''[[Bethesda]]'' studijos technologija, egzistuojanti nuo [[TES IV: Oblivion|Oblivijono]] iki šių laikų. Ji leidžia [[NPC]] turėti savo tvarkaraščius, hobius, leidžia jiems patiems spręsti, kaip praleisti laiką. Mat, kituose žaidimuose NPC tiesiog vaikšto sau ir nieko neveikia, tačiau šitie jau, galima skaityt, kad kuo tikriausiai gyvena. Viskas tai padaryta tam, kad žaidimo pasaulis jaustųs gyvam ir kad jame gyvenantys veikėjai atrodytų tikroviškiau. Pavyzdžiui, koks nors Sirodilo perdyla gali nuspręst. kad 7-tą valandą ryto atsikeltų ir eitų nusipirkt sau obuolių, bet jei pinigų jam neužtenka, gali arba nepirkt, arba pavogt. Tokia NPC laisvė, aišku, turi ir savo problemų, nes veikėjai gali atsidurt ne ten, kur žaidėjas nori, juos dažnai reikia laukt arba ieškot po miestus, jie net išvis gali būt rasti negyvi vidury gatvės dėl įstatymo pažeidimo. Su Oblivijonu tai išvis komedija gaunas, labiausiai, kai NPC bando vienas su kitu kalbėti, nes į vienas kitą atsako atsitiktinom replikom, kuo jų dialogai skamba labiau kaip kokio [[Marsiečiai|marsiečio]] interpretacijos, kaip šneka žmonės. Trumpai tariant, tas jūsų ''Radiant AI'' šiaip yra įdomus dalykas, bet su savo problemomis gali arba smarkiai užknist, arba praverkdint žaidėją nuo juoko.


[[Kategorija:Technologijos]]
[[Kategorija:Technologijos]]
[[Kategorija:Dirbtinis intelektas]]
[[Kategorija:Dirbtinis intelektas]]
1 569

pakeitimai