Pipedija - tautosaka, gandai, kliedesiai ir jokios tiesos! Durniausia wiki enciklopedija durnapedija!


Pipediškiausios lietuviškos dainos

Iš Pipedijos - durniausios enciklopedijos.
Jump to navigation Jump to search

Pipediškiausios lietuviškos dainos – mūsų šalis nuo žilos senovės garsėjo širdį veriančiomis bočių dainomis, saldžiomis mamų lopšinėmis įvertintomis net pasauliniu mąstu. Skirtingai nei PSY Gangnam style lietuviškųjų sutartinių skambesys ir dainų švenčių tradicija yra įtrauktos į UNESCO pasaulio kultūros paveldo sąrašą.

Tačiau ne visi Lietuvos atlikėjai sulaukė tokios šlovės kaip maestro V. Noreika, primadona Urmanavičiūtė Urmana, muzikos Hamletas A. Mamontovas ir A. Kiedis (ne iš Garliavos). Dalis gimtinės talentų nepelnytai liko už La Scala ir Vembley scenų ribų. Pipedijos muzikos departamento, viešinimo skyriaus prie Lietuvos Kultūros Ministerijos komanda VŠi „Bezdonys – Europos kultūros sostinė 2013“ sumanė pagelbėti šiems rimto įvertinimo ir tokių grandų, kaip Sony music, Virgin records bosų dėmesio, pageidaujientiems atlikėjams ir sudarė pipediškiausių lietuviškų dainų sąrašiuką.

Juk Kalėdos - tai ne tik stebuklų bet ir auksinių šou verslo veikėjų pajamų metas. Įsidemėkite šias skambias melodijas ir pagalvokite, kaip jos galėtų puikiai praskaidrinti Jūsų kolektyvo nuotaikas Kalėdų vakarėlio metu. Klausytojų teismui siūlome šį legendinių pipediškiausių dainų dešimtuką, kuris nuolat bus papildomas naujais hitais:

22 vieta Stiprus smūgis

[1]

Repo muzika į mūsų žemelę atkeliavo per rusiškai nepataisomai suapgreidintą Miką Pukuotuką, bambantį apie medų į bites. Per „Labanakt vaikučius“ ši muzika pasklido jaunimo tarpe, po daugiataučius miestus, – atsirado grupės „Pompa“ bei SEL. Šiek tiek vėliau repu susižavėjo ir kaimo gyventojai. „Stiprus smūgis“ (pavadinimas kilo nuo iki šiol populiaraus atrakciono su bokso kriauše Palangoje užrašo pažodinio vertinio „Strong beat“) ir yra geriausiai žinoma kaimietiškojo repo Lietuvoje grupė, auksiniuose šlovės spinduliuose besimaudžiusi 10 deš. Popart muzikos ir machankių orgijose, o po to, kaip ir visas V. Petkevičiaus apdainuotas doras ir darbštus lietuviškas kaimas staigiai sprogusi ir užgesusi, lyg kokia supernova.

21 vieta Tigro metai

[2]

Lietuvos Džimas Morisonas, koks tai Borka su grupe, Sporto rūmuose maivydamasis it džageris atlieka visai neblogą rokavą gabalą. Kas gali paneigti, kad šioje velnišką energija spinduliuojančioje minioje nėra isimaišiusios ir savo ševeliūrą kratančios tuo metu bufetininke čia dirbusios K. Brazauskienės? Kiekvienais tigro metais pagal kiniečių kalendorių ši seniai nebeegzistuojanti ir gal išmirusi grupė atgimsta vienai nakčiai. Kažkurią tai nežinomo mėnesio, nežinomą dieną, lygiai 24 val. 00 minučių tušti ir niūrus Vilniaus sporto rūmai sekundei pavirsta revoliucinėmis 9 deš. pabaigos nuotaikomis sprogstančia arena.


20 vieta Ligitas Kernagis

[3]

Dažnai su maestro Vytauto Kernagio x sūnumi neteisingai tapatinamas Ligitas Kernagis, saviekspresijai pasirinko kitokį muzikos žanrą nei jo bendrapavardis. Nufilmuoto klipo idėjoje subjektyviai jaučiama Mario Salierri prodiusuoto vintage itališko pornofilmo apie Adolfą Hitlerį ir esesininkus „17 pavasario akimirkų“ įtaką. Kaip ir dauguma muzikantų L. Kernagis per vėlai suvokė, kad iš muzikos Lietuvoje oriai gyventi niekaip neįšeina ir 2008–2012 m. įgyvendino savo seną svajonę tapti mafija seime.


19 vieta Olialia putytės

[4] Nors dainavimo papais išradėja Lietuvoje laikoma Natalija Zvonkėbunkė, 19-kta vieta suteikiama labiau šį stilių išplėtojusioms ir atviresnėms savo kūnu, imlesnėmis protu ir burna, Olialia pupytėms. Pipedijos muzikos departamento kanklių istorinio įamžinimo skyriaus 20 etatinių darbuotojų slaptame balsavime nutarė, kad dainavimo papais būdas nenusižengia muzikantų etikai ir moralei. Atvirkščiai, erotinių motyvų, tokių kaip rūtų vainikėlio praradimas, duonos minkymas ir devyngalvio pasirodymas, gausu archajiškose liaudies dainose.

18 vieta XXL

[5] Brolių Bendžių globotos, kvaišalus ir muštynes propagavusios reivo-repo grupelės XXL muzikos dūžiai į paširdžius ir primityvios, bet nuoširdžios, kaip Vytės Nemunėlio „Meškiuko Rudnosiuko“ eilės, mena sintetinių narkotikų vartojimo Lietuvoje pradžios laikus. Vaikinas megėjiškai nufilmuotame dainos video ko gero tų tabletikių ir pavartojęs, kas spontaniškai privedė prie neįtikėtinai ekspresyvaus ir jaudinančio pasirodymo, dedančio į vieną vietą „visame pasaulyje žinomos“ Vilniaus baleto mokyklos, su J. Smoriginu priešakyje, spektaklius.


17 vieta MILEDI

Prašome nenaudoti šio šablono, o jei matote panaudotą - pašalinti, nes Mediawiki jo jau nebepalaiko!
Miledi

Klasikinio lietuviško 10 dešimtmečio new age popso stiliaus gabalas „Ilgesys“. Labai graži ir itin seksuali, žaviai besišypsanti ir mirksiukus siunčianti klavišininkė. Tai ilgesingi laukinio kapitalizmo ir reketininkų klestėjimo laikai, kai Vilniaus Akropolis buvo Gariūnai, o Palanga – Egiptas. Tai laikai kai kompiuterį ir mobilų telefoną turėjo 1 Lietuvos gyventojas iš 100000. Tai vasaros su praskiesto vandeniu iš šulinio Royal spirito buteliu ir be proto pigiai kainuojančiomis Dunhill cigaretėmis. Tai A. Zakarausko „Šou bulvaras“ ir diskoteka su muštynėmis ir iki paryčių Perkūno alėjoje.

16 vieta P.K.I.K.T

Prašome nenaudoti šio šablono, o jei matote panaudotą - pašalinti, nes Mediawiki jo jau nebepalaiko!
Daktaras Vaclovas Mėsa

„Dr. Vaclovas Mėsa“ – dainuoja lietuvaitė mergina. Lengvai klausomas, romantiškai vakarienei dviese tinkamas jaunuolių iš garažų gabaliukas primenantis lietuvių liaudies dainų ir užstrigusios patefono plokštelės su geriausiomis 1977 m. Jugoslavijos estrados dainomis mišinį. Atkreipkite dėmesį į aiškiai suprantamus dainos žodžius ir tembrą – kalbainių siaubui taip šnekamoji lietuvių kalba Lietuvos moterų lūpomis skambės po 50 metų.

15 vieta Vladas Bagdonas

Prašome nenaudoti šio šablono, o jei matote panaudotą - pašalinti, nes Mediawiki jo jau nebepalaiko!
Vladas Bagdonas

Tuščia kaimo sodyba, VAZ 2109, skylėtas kibiras, supuvusi tvora, sulužęs paskutinis kelionėje turėtas skutimosi peiliukas, pasibaigusios cigaretės, dežė prarūgusio Žigulinio alaus bagažinėje, sveikinimų koncertas, senatvė, mirtis – pati liūdniausia ir depresiškiausia lietuviška daina primenanti lelijų kvapą ir iš užpakalio byrantį smėlį. Jei per televiziją netyčia išvysite ir išgirsite Jums dedikuota šią liūdnojo vaizdo riterio V. Bagdono dainą, žinokite, kad jau laikas eiti pas notarą rašyti testamentą.

14 vieta - vėl ir vėl Aidas Manikas

Prašome nenaudoti šio šablono, o jei matote panaudotą - pašalinti, nes Mediawiki jo jau nebepalaiko!
Aidas Manikas visame gražume

14 vieta – Neįtikėtina, bet tai ir vėl Aidas. Tik šį kartą su nostalgiška daina iš klasikinio savo repertuaro. Nepatvirtintais duomenimis, pasaulinio aprangos prekybos giganto H@M marketingistai pamatę šį vaizdo klipą 1998 m. planuotą atėjimą į Lietuvos drabužių rinką nukėlė į 2013 metus. Na, o Juozas Statkevičius tris naktis sapnavo baisiausius košmarus, kad jis dirba baltarusiškų papinykų, turkiškų megztinių ir gandonkių pardavėju Kalvarijų turguje.

13 vieta - Ovidijus Vyšniauskas aka Irena Matijošaitienė

Prašome nenaudoti šio šablono, o jei matote panaudotą - pašalinti, nes Mediawiki jo jau nebepalaiko!
Irena Matijošaitienė aka Ovidijus Vyšniauskas

13 vieta - visiems Lietuvoje žinomo dainininko Ovidijaus Vyšniausko karjeroje buvo du totalūs pravalai. Pirmasis – 0 balų 1994 metų Eurovizijoje su daina „Lopšinė mylimai“. Antrasis, kaip ir Vladimiro Romanovo šokiai ant ledo, sulaukė neįtikėtino žiūrovų palaikymo SMS žinotėmis, Jūsų teismui, pateikiamas čia. pavadintas

12 vieta - kažkelintas balius

Prašome nenaudoti šio šablono, o jei matote panaudotą - pašalinti, nes Mediawiki jo jau nebepalaiko!
Kažkelintas balius

12 vieta – pirmas balius, antras balius, trečias balius, ketvirtas balius .......... sklinda gandai, jog šią hedonizmą propaguojančią trio savo laidotuvėms a priori yra užsisakęs garsusis dešiniojo Lietuvos trolibano ideologas A. Užkalnis.

11 vieta - Tikroji išdykėlė

Prašome nenaudoti šio šablono, o jei matote panaudotą - pašalinti, nes Mediawiki jo jau nebepalaiko!
Tikroji išdykėlė

11 vieta – Kalėdų seneliui sušalti neleidžianti, nuotaikinga ir paprasta kalėdinė Tikrosios išdykelės daina apie laukiamiausios metų šventės papročius ir tradicijas.

10 vieta - Laimutis Purvinis

Prašome nenaudoti šio šablono, o jei matote panaudotą - pašalinti, nes Mediawiki jo jau nebepalaiko!
Laimutis Purvinis

10 vieta – Laskovyj maj suvalkietiškai, pankas savo širdimi ir šukuosena, neprilygstamas vestuvių melodijų virtuozas Laimutis Purvinis ir jo iškilminga didžiųjų valstybinių švenčių metu nuolat skambanti arija „Tėviškei“.

9 vieta - Valdas Karklelis

Prašome nenaudoti šio šablono, o jei matote panaudotą - pašalinti, nes Mediawiki jo jau nebepalaiko!
Valdas Karklelis

9 vieta – lyties pakeitimo operaciją pasidariusios JAV atlikėjos Cher dukrai dedikuota, subtilia atvira lietuviška erotika dvelkianti Valdo Karklelio solinė lopšinė „Tavęs aš noriu“ N-18.

8 vieta - Žentai

Prašome nenaudoti šio šablono, o jei matote panaudotą - pašalinti, nes Mediawiki jo jau nebepalaiko!
Žentai

8 vieta – sveikinimo koncertų pageidavimų lyderių, Lietuvos kaimo šilumą ir draugiškumą, močiutės sviesto kvapą primenantis „Žentų“ kakofoniškasis grigališkasis choralas „Kokia tu tėviškė graži“ skirtas Didžiasalio miestelio Ignalinos rajone 500 metų garbingos sukakties minėjimui.


7 vieta - Aidas Manikas

Prašome nenaudoti šio šablono, o jei matote panaudotą - pašalinti, nes Mediawiki jo jau nebepalaiko!
Aidas Manikas

7 vieta – niekaip iš pribezdėtų, turkiškais kvepalais bei degtine maišyta su bambaliniu alumi kvepiančių, provincijos kultūrnamių salių į didžiąją sceną neišplaukiančio primarijaus Aido Maniko „Plauksim“.

6 vieta - Radži

Prašome nenaudoti šio šablono, o jei matote panaudotą - pašalinti, nes Mediawiki jo jau nebepalaiko!
Radži

6 vieta – Vilniaus čigonų taboro ir Lietuvos demografines, ekonomines, kultūrines, socialines ir psichologines problemas atspindintis, vyresnio amžiaus moteriškių kūną ir sielą drėkinantis Alekso Lemano avataro Radži rečitalis „Ką daryt?“.

5 vieta - Eugenijus Ostapenko

Prašome nenaudoti šio šablono, o jei matote panaudotą - pašalinti, nes Mediawiki jo jau nebepalaiko!
Eugenijus Ostapenko

5 vieta – M. Valančiaus draugijos Klaipėdos skyriaus tarybos pirmininko ir valdybos nario, mamyčiuko Eugenijaus Ostapenko polka su ragučiais R. Dambrauskui „Dvyyyyratukas“.

4 vieta - Budulis ir Svastikos sukasi greitai

Prašome nenaudoti šio šablono, o jei matote panaudotą - pašalinti, nes Mediawiki jo jau nebepalaiko!
Budulis

4 vieta – bachūraujančio Kalabybiškių kapelos chorvedžio Budulio romansas apie garsų miestą Lietuvos širdy kartu su SSG.

3 vieta - Antanas Nedzinskas

Prašome nenaudoti šio šablono, o jei matote panaudotą - pašalinti, nes Mediawiki jo jau nebepalaiko!
Antanas Nedzinskas

3 vieta – persivalgius Norfoje pirktų vištų skilvelių ir užmaišytos baltos mišrainės sukurtas exseimūno Dzūkijos Ziggy Stardust Antano Nedzinsko psichodelinio popso gabalas „Katašunis“.

2 vieta - Virginijus Rudys

Prašome nenaudoti šio šablono, o jei matote panaudotą - pašalinti, nes Mediawiki jo jau nebepalaiko!
Marijonas Mikutavičius

2 vieta – su Aktorių trio bei Leonardu Cohenu lyginamo bardo, Žemaitijos akmenėlio, ką ten akmenelio – Puntuko, Virginijaus energetiškai užvedantis patriotiškas duetas – roko opera su Marijonu Mikutavičiumi apie krepšinį ir princesę „Mirtis ir meilė Šilalėje“. Čia gal dar toksai Virginijus Rudys įsimaišo, bet gražiausias tai Mikutavičius kaip visada, nes netgi lenkia mažesnes vietas užėmusius atlikėjus, bet Virginijus Rudys dar gražesnis.

1 vieta - Minedas

Prašome nenaudoti šio šablono, o jei matote panaudotą - pašalinti, nes Mediawiki jo jau nebepalaiko!
Minedas

1 vieta – visą Lietuvą pravirkdžiusi, iš serverio Burkina Faso transliuojamų Chose Carreras nuotolinių dainavimo kursų geriausio mokinio, viliojančiai, kaip W. Disney undinėlė giedančio, fenomenalaus ultragarsinio delfino balso atlikėjo nuo jūrų marių Minedo tulžį ir ašaras liejanti lyrinė baladė apie sudaužytus kiaušinius bei atstumtą meilę. Po šio benefiso lietuvių kalboje žodis „minedas“ tapo bendriniu.

Pipedija štai labai dabar tikisi, kad visus topus išklausę, įvertinsite atlikėjus tinkamai ir pakelsite jųjų populiarumą, nes negali taip būti, kad nepelnytai ignoruojami žiniasklaidos ir TV, puikūs nuostabūs atlikėjai yra priversti trūnyti nežinia kur, neprileidžiami prie didžiosios scenos ir minių gerbėjų, katrie tikrai nusipelnė šios muzikos.