Pipedija - tautosaka, gandai, kliedesiai ir jokios tiesos! Durniausia wiki enciklopedija durnapedija!


Fallout: Skirtumas tarp puslapio versijų

Iš Pipedijos - durniausios enciklopedijos.
Jump to navigation Jump to search
S
40 eilutė: 40 eilutė:


== Naujas Vegasas ==
== Naujas Vegasas ==
Nors šitą gabalą išleido ir [[Besezda]], bet kurė ją keli čiuvakai iš Juodos Salos, kurie įsikūrė Obsidijano studiją. Tiems buvo duota labai mažai laiko daryti Naują Vegasa, plius jie turėjo daryt žaidimą tam pačiam varyklije, kuriam buvo padarytass trečiokas, o Obsidijanai visiškai nežinojo kaip tasai varykliss veikia. Bet, kažkaip po kažkiek laiko padarė.
Nors šitą gabalą išleido ir [[Besezda]], bet kurė ją keli čiuvakai iš Juodos Salos, kurie įsikūrė Obsidijano studiją. Tiems buvo duota labai mažai laiko daryti Naują Vegasa, plius jie turėjo daryt žaidimą tam pačiam varyklije, kuriam buvo padarytass trečiokas, o Obsidijanai visiškai nežinojo kaip tasai varyklis veikia. Bet, kažkaip po kažkiek laiko padarė.


Esi durnelis kurjierius, kuris turėjo atnešti tokį iš [[platina|platinos]] padarytą pokerio žetonėlį, o tiksliau tai kokią tai keistą [[mikroschema|mikroschemą]], bet kažkokie aborigėnai tave sumuša, o čiuvelis šachmatiniu kostiumu pašauna tave į veidą. Atsibūndi Geravasariuose (''angl. Goodsprings''), kur tave pagydo toksai daktarėlis. Dabar turi misiją, arba eit atkeršyt tam šachmatiniam lopui, ar prisidėti prie vienos iš šaikų Mochavės dykūmoje, kuriuos užsinorėjo iš nėr ką veikt pakovoti už Hūverio užtvanką, nes tipo ji ten elektrą gamina ar kažką tokio.
Esi durnelis kurjierius, kuris turėjo atnešti tokį iš [[platina|platinos]] padarytą pokerio žetonėlį, o tiksliau tai kokią tai keistą [[mikroschema|mikroschemą]], bet kažkokie aborigėnai tave sumuša, o čiuvelis šachmatiniu kostiumu pašauna tave į veidą. Atsibūndi Geravasariuose (''angl. Goodsprings''), kur tave pagydo toksai daktarėlis. Dabar turi misiją, arba eit atkeršyt tam šachmatiniam lopui, ar prisidėti prie vienos iš šaikų Mochavės dykūmoje, kuriuos užsinorėjo iš nėr ką veikt pakovoti už Hūverio užtvanką, nes tipo ji ten elektrą gamina ar kažką tokio.
47 eilutė: 47 eilutė:


Tiesa, šiaip nesvarbi nesąmonė, bet taip ir nesupratome, kodėl tradicinis [[žalias]] ir įprastas PipBoy esantis [[terminalas]], kuris būdavo tradicinėse [[UNIX]] ir [[DOS]] sistemose dar nuo [[CGA]] laikų, buvo kažkodėl pakeistas į [[geltona|geltoną]] ir būdingą tiktai [[AIX]] sistemoms ir daugiau niekam daugiau. Čia kažkoksai sąmokslas. Visa laimė, kad paskui spalvas galima vėl atsikeisti į tradiciškai žalias. Jei nesupratote, apie ką kalba - tai čia apie tokį [[išmanusis laikrodis|išmanųjį laikrodį]], kuris vadinasi PipBoy ir yra esminis prietaisų skydelis, nuolat naudojamas ir labai reikalingas.
Tiesa, šiaip nesvarbi nesąmonė, bet taip ir nesupratome, kodėl tradicinis [[žalias]] ir įprastas PipBoy esantis [[terminalas]], kuris būdavo tradicinėse [[UNIX]] ir [[DOS]] sistemose dar nuo [[CGA]] laikų, buvo kažkodėl pakeistas į [[geltona|geltoną]] ir būdingą tiktai [[AIX]] sistemoms ir daugiau niekam daugiau. Čia kažkoksai sąmokslas. Visa laimė, kad paskui spalvas galima vėl atsikeisti į tradiciškai žalias. Jei nesupratote, apie ką kalba - tai čia apie tokį [[išmanusis laikrodis|išmanųjį laikrodį]], kuris vadinasi PipBoy ir yra esminis prietaisų skydelis, nuolat naudojamas ir labai reikalingas.
=== Fallout New Vegas papildymai ===
Be įprastos žaidimo eigos, vėliau [[Bethesda]] išleido ir keturis papildymus, skirtus žaidimui. Galima juos buvo susiinstaliuoti. Tik vat tokia bėdelė gavosi, kad nors žaidimas ir įdomus, ir pagal siužetą toksai, kad jį užbaigus, būtų įdomu sugrįžti atgal, šitaip nesigavo - užbaigus žaidimą, papildymai neveikė. Juos reikėjo į neužbaigtą žaidimą dėti. Tai buvo pirma tokia problemėlė, kad ir nedidelė.
Antra problemėlė buvo ta, kad nors papildymai kai kur buvo labai geri, bet vis su kokiomis nors nesąmonėmis. Tipiškiausia iš nesąmonių - kad įėjęs į papildymą, paskui negali grįžti atgal į pagrindinį žaidimą, kol to papildymo nepraėjai. Kita nesąmonė - neadekvatus kai kurių papildymų priešų galingumas. Kartais toksai, kad [[maža nepasirodo]].
==== Dead Money ====
Dead money arba Mirę pinigai - šitas papildymas išėjo pirmas, turėjo patį geriausią siužetą iš visų ir buvo labiausiai, giliausiai ir bjauriausiai sugadintas. Žaidimas vyksta Sierra Madre - tokiame miestelyje, kuriame yra kažkoksai kazino, kurį įsteigė koksai tai milijardierius. Jūs pakliūnat į šitą pasaulį, o ten jus išakart pagauna išprotėjęs senas diedas-maniakas, kuris ant kaklo užmauna sprogstantį antkaklį. O paskui liepia daryti kažkokias užduotis.
Siužetas žaidime yra pats geriausias, geresnis netgi už patį pagrindinį Fallout, kuo gražiausia pamiršta meilės istorija, kuri baigiasi klaikia mirtimi - ką jūs ir atrandate. Negana to, suvelta dar su kita meilės istorija, kurioje dvi [[lesbietės]], iš kurių vieną gal kada pasirinkot sau kaip padėjėją, o kita štai šitame pasaulyje, ir jos niekada nebesusitiks. Ir negana to, dar ir čia pat esantys kiti personažai, kurie viską dar labiau suvelia. Stebėtinai geras ir įdomus siužetas.
Kad negalėtumėte mėgautis visa istorija, geimo kūrėjai viską visiškai supiso, užkabindami tą apykaklę ant kaklo ir pristatydami visokių paslėptų radijų, nuo kurių ta apykaklė susprogsta maždaug kas keletą minučių geiminimo. Ir šitai taip užpisa, kad dauguma žaidžiančių iš šito levelio pabėga, pasitakius pirmai progai ir net neišvaikščioję viso to Sierra Madre miestelio. Nes pernelyg užpiso.
Kad maža nepasirodytų, tai kartą iš šito levelio išėjus, į jį sugrįžti nebegalima niekada. Todėl tai išvis galutinai užpisa. Geriausia istorija per tuos sugadinimus palieka šleikštumo ir užpisimo pojūtį.
==== Honest Hearts ====
Šitas papildymas buvo antras, bene mažiausiai užpisantis, bet kartu mažiausiai ir įdomus. Iš esmės, nieko tenai įdomaus - pakliuvote į laukinių kraštą, kur reikia šaudyti kažką, paskui kažką dar nušaudyti, paskui kažką ten susitarti ar nesusitarti, bet žodžiu, kaip ir nelabai to siužeto. Užpisa kiek klaidokas žemėlapis, bet tai nėra didelė problema. Didesnė problema - visokių įdomybių trūkumas. Žodžiu, gana nykus levelis.
Vienintelis geresnis dalykas šitame levelyje - tai, kad skirtingai nuo pirmojo, jis padarytas taip, kad galima paskui į jį sugrįžti, netgi ir jį pabaigus. Tiesa, levelį pabaigus, sugrįžti praktiškai nėra prasmės, nes visas tuščia, nyku ir nuobodu.
Vienareikšmiškai pats lieviausias iš visų papildymų pagal turinio turtingumą. Nors pagal siužetą visgi dar nėra toksai blogas, kaip Lonesome Road.
==== Old World Blues ====
Šitas Fallout papildymas išėjo trečias. Pagal savo dydį jis toks, kad pats vienas galėtų būti visai kaip gana rimtų apimčių [[geimas]]. Kaip ir kiti leveliai, užpisa, kad iš jo negalima išeiti, kol nepabaigsi.
Levelyje pakliūnate į kažkokių mokslininkų, kurie save pavertė robotais, pasaulį. Tie mokslininkai pasidalinę į dvi stovyklas ir vieni kitus dūchina. Ir negana to, didžiuliais kiekiais grobia visokius banditus, fiendus ir panašiai, kuriuos paskui lobotomizuoja ir paleidžia ganytis į savo pasaulio laukus. Tie lobotomitai paskui jus puola ir muša. Be to, yra ir dar kitokių monstrų ir monstriukų nemažai. Robotų ir taip toliau.
Pasaulis įdomus, tačiau monstrų levelių sistema visiškai supista - su žemu leveliu čia visai nesunku viską praeiti, bet kai žaidėjo levelis auga, monstrai pasidaro beveik neužmušami. Tai gerokai užpisa. Todėl nors bendrai Fallout rekomenduoja eiti į šitą pasaulį tik su dideliu leveliu, patariame eiti su kuo žemesniu, nes taip bus daug lengviau.
Nors ir gana įvairus ir įdomus, šitas levelis visvien užpisa, o pabėgti iš jo nesigauna.
==== Lonesome Road ====
Pats lieviausias pagal siužetą ir turinį modas, nors gal ir kiek įdomesnis, nei Honest Hearts. Bet tik truputėlį įdomesnis. Geras tiktai tuo, kad galų gale, ketvirtą modą leisdami, veikėjai iš Bethesda susiprato, kad nereikia trukdyti išeiti iš šito levelio į pagrindinį levelį ir paskui grįžti atgal. Taigi, galima čia žaisti normaliai, bendro žaidimo eigoje. Todėl levelis užpisa daug mažiau, nei kiti.
Nepaisant to, siužetas yra pats lieviausias iš visų - apie tai, kaip kažkoks robotukas turėjo jausmus visokius ir panašiai, o jį skriaudė, o jis buvo vargšelis, o jūs todėl jį ten kažkaip globojote ir gelbėjote, kol levelio gale jis už jus pasiaukojo ir susisprogdino, nes buvo labai geras ir vargšiukas.
Šitas manipuliatyvus šūdas apie robotų jausmus bendrai labai pagadina įspūdį, nors ir šiaip siužetas toksai kirviu kapotas - tipo jūs kažkaip ten sunaikinot kažkokį ten pasaulį, tik nieko neatsimenat, o tada jus puola monstrai, o jūs dėl visko kaltas ir turite kažkur ten nueiti. Ai, dar pakeliui reikia sprogdinti [[atominės bombos|atomines bombas]].
Kad būtų labai įspūdinga, atominės bombos žaidime yra maždaug namo dydžio, bet sprogsta maždaug tokiu galingumu, kaip pusė kilogramo trotilo. Galit stovėti už keliasdešimt metrų ir nieko jums neatsitiks. Atitinka viso levelio durnumą.


== Ketvirtokas ==
== Ketvirtokas ==

00:20, 23 rugsėjo 2022 versija

Naujas Vegasas. Daugelis sako, kad geras. Nestūmk.

Krituliai (angl. Fallout), tarp lietuviškų geimerių Folautas/Falautas, yra ale čia rolių žaidimų serija. Kaip visada, viskas apie amerikonus, mat prisižaidė jie su branduoliukais ir dabar iš tos Amerikos liko tik dykūmos ir griuvėsiai. Tai dabar ta nauja cilivizacija kažkaip ten gyvena. Iš viso tų žaidiakų nors šikna valgyk, bet visi kalba tik apie penkis: Krituliai, Krituliai 2, Krituliai 3, Krituliai Naujas Vegasas ir Krituliai 4. Dar kažkokios manieros mėgta pakalbėti apie Kritulius 76, duok Dieve jiems sveikatos.

Nors visi Krituliai turi kažkokių skirtumų, jie visi turi šį panašumą: Tu esi kažkokia bandele su niekuom, tavo žmonėms nutinka kažkas blogo ir tau reikia visus išgelbėt. Nors tai yra tiesų tiesa su trečia ir ketvirta dalimis, pirmos dvi dalys ir Naujas Vegasas leidžia geimeriui tokiu šūdu neužsiiminėti. Bet ką tada ten daryt tai jau čia žaidėjo bėdos.

Fallout yra puikus žaidimas, bet turi vieną problemą, kuri kuo naujesnė versija, tuo darosi sunkesnė - neįtikėtina kūrėjų verbalinė tryda, dėl kurios žaidimo ar jo dalies pradžioje įsijungia toksai ilgas ir užpisantis įvadas, kad dalis geimerių neįstengia jo praeiti ir pasiduoda, dar net nepradėję žaisti. Labai sunki verbalinė tryda buvo jau ir senesnėse versijose, bet naujos realiai išjungia žaidėjus.

Kaip visada, mūsų gražia ir nepakartotina kalba niekas žaidimus taip ir neišvertė paskudos.


Fallout siužetas

Trumpai tariant, skipindami visą tą verbalinę diarėją, kuri žaidimo pradžioje, supratome labai mažai. Tai maždaug taip gaunasi, kad kažkokiais tai 2022 ar tai panašiais metais prasidėjo kažkoks branduolinis susinaikinimas ar tai pasiruošimas jam, o galų gale, po poros šimtų metų, kažkaip visi išlindo į paviršių ir atrado, kad viskas yra išbombarduota, susprogdinta atominėmis bombomis ir nieko neliko, išskyrus nemažus radioaktyvumu užterštus plotus.

Bene daugiausiai gyvų išliko kažkur Nevadoje, Mohavės dykumoje, mat šioji buvo tokia šūdina niekam neįdomi ir praktiškai negyvenama skylė, kad ant jos tenumetė gal tik kokią dešimtį-kitą branduolinių bombų. Todėl, nors viską tenai irgi išnaikino, bet ne visai viską, o tiktai beveik viską.

Tai išgyvenę žmonės pasiliko visokiuose voltuose ("vault"), kur su jais, negana to, dar ir darė eksperimentus, kažkaip ten žudė, vertė zombiais ir panašiai. Bet vienas-kitas žmogus kažkaip išliko gyvas ir galų gale išlindo į paviršių ir pradėjo gyventi. O kadangi visiems nučiuožė stogai ir genai, tai pasaulyje dabar dominuoja visokie mutantai ir bepročiai, ir net neaišku, kas geriau - ar kokie tai gyvulėliai, kurie bando tave suėsti, ar narkomanai, kurie irgi nori padaryti tą patį.

Dėl visuotinio stogo nučiuožimo, beje, seni pinigai visiškai prarado vertę ir vietoje jų visi atsiskaitinėja butelių kamšteliais, mat šie kažkokie tai vertingesni. Ir netgi tiek vertingesni, kad kai kurie sukčiai tuos butelių kamštelius netgi padirbinėja.

O bendrai tai visi šaudo vieni kitus, daugelis valgo žmogieną, kariauja ir taip toliau, ir pilna dykuma visokiausių pavojų. Ir visame tame herojui reikia kažkaip išgyventi ir netgi prieš kažką tai laimėti.


Pirmi du krituliai

Va maždaug taip atrodo pirmos ir antros versijų žaidimas. Tragedija.
Aradešas, vienas pirmų veikėjų. Atrodo kaip lopas, bet šeip yra normalus bachūras.

Pirmi du krituliai buvo išleisti devynesdešimtų pabaigoje čiuvakų šaikos vardu Tarpžaisti (angl. Interplay), kurie nuo antros dalies persivadino į Juodą Salą (angl. Black Isle). Abidvi dalys skiriasi nuo visų kitų savo vizualine puse ir kontrolėmis. Mat kamera randas kažkur ten viršui, o kontroliuoti personažą reik pelyte. Kažkuo panašu į vos vos anksčiau tuo metu pasirodžiusį Diablo.

Pirmuoj daly esi toksai čiuobrelis iš bunkerio, kuriam tamsta prižiūrėtojas sako vandenuko nubėgt. Maximos niekur dykūmoj nėr, tai reik pas vietinius surast ir atnešt.

Antruoj daly jau esi čiuobrelio iš bunkerio anūkas. Sako tau, kad įrodytum koksai tu čia kietas, bet poto tuos, kurie pasakė, nužudė ir dabar anūkėliui nežinia ką daryt. Maždaug čia viskas aišku, bet tai kad žaidimai patys tokia tragedija. Mat tau reikia dijalogus čia skaityt, užuominų mažiau nei šiene adatų, jau nekalbant apie tai kad geimuose mirti kaip nėr ką veikt. Be tutorijalų pereiti geimus praktiškai neįmanoma.

Trečiokas

Rimvidas.

Čiuvakai iš Juodos Salos norėjo padaryt Kritulius Trečiuosius, bet taip ir nepadarė. Matai, studija buvo uždaryta dėl bankrotumo, tad daugiau serijos žaidekų nebebūtų, kol, vieną gražią dieną, bachūrai iš Besezdos (angl. Bethesda) nenutarė seriją nupirkt. Nupirko, reiškia jie, už kapeikas, nu ir nutarė padaryt tą trečioką.

Bene svarbu paaiškint, kas ta Besezda. Ši žaidekų studija žinoma savo rolės geimais, o labiausiai Senukų Ritiniais (angl. The Elder Scrolls), tipo tokie pasakiniai žaideliai. Tad nenuostabu, kad jie čia užsinorėjo padaryti savo postapokaliptinį nuotykį, nu ir nupirko tą seriją.

Trečiokas labai skiriasi nuo pirmų dviejų skaitvardžių. Dabar žaidžias, kaip tavo tipinė šaudyklė su kamera arba tavo dunduko baškoje, arba už nugaros. Bet tai o apie ką žaidiakas? Matai, gyvenai tu savo bunkerije su tėvu ir draugeliais. Gyvenai, gyvenai, kol iš niekur nieko tėvas nepabėga nuo bunkerio, o viršininkas nusprendžia tave nudėt. Pabėgi tu nuo to bunkerio ir dabar turi rasti tėvą.


Naujas Vegasas

Nors šitą gabalą išleido ir Besezda, bet kurė ją keli čiuvakai iš Juodos Salos, kurie įsikūrė Obsidijano studiją. Tiems buvo duota labai mažai laiko daryti Naują Vegasa, plius jie turėjo daryt žaidimą tam pačiam varyklije, kuriam buvo padarytass trečiokas, o Obsidijanai visiškai nežinojo kaip tasai varyklis veikia. Bet, kažkaip po kažkiek laiko padarė.

Esi durnelis kurjierius, kuris turėjo atnešti tokį iš platinos padarytą pokerio žetonėlį, o tiksliau tai kokią tai keistą mikroschemą, bet kažkokie aborigėnai tave sumuša, o čiuvelis šachmatiniu kostiumu pašauna tave į veidą. Atsibūndi Geravasariuose (angl. Goodsprings), kur tave pagydo toksai daktarėlis. Dabar turi misiją, arba eit atkeršyt tam šachmatiniam lopui, ar prisidėti prie vienos iš šaikų Mochavės dykūmoje, kuriuos užsinorėjo iš nėr ką veikt pakovoti už Hūverio užtvanką, nes tipo ji ten elektrą gamina ar kažką tokio.

Daug kas sako, kad šis žaidimukas yra geriausias iš visų šioje serijoje. Išties taip ir yra, nes tai tiesa, kurios paneigti nesigautų.

Tiesa, šiaip nesvarbi nesąmonė, bet taip ir nesupratome, kodėl tradicinis žalias ir įprastas PipBoy esantis terminalas, kuris būdavo tradicinėse UNIX ir DOS sistemose dar nuo CGA laikų, buvo kažkodėl pakeistas į geltoną ir būdingą tiktai AIX sistemoms ir daugiau niekam daugiau. Čia kažkoksai sąmokslas. Visa laimė, kad paskui spalvas galima vėl atsikeisti į tradiciškai žalias. Jei nesupratote, apie ką kalba - tai čia apie tokį išmanųjį laikrodį, kuris vadinasi PipBoy ir yra esminis prietaisų skydelis, nuolat naudojamas ir labai reikalingas.

Fallout New Vegas papildymai

Be įprastos žaidimo eigos, vėliau Bethesda išleido ir keturis papildymus, skirtus žaidimui. Galima juos buvo susiinstaliuoti. Tik vat tokia bėdelė gavosi, kad nors žaidimas ir įdomus, ir pagal siužetą toksai, kad jį užbaigus, būtų įdomu sugrįžti atgal, šitaip nesigavo - užbaigus žaidimą, papildymai neveikė. Juos reikėjo į neužbaigtą žaidimą dėti. Tai buvo pirma tokia problemėlė, kad ir nedidelė.

Antra problemėlė buvo ta, kad nors papildymai kai kur buvo labai geri, bet vis su kokiomis nors nesąmonėmis. Tipiškiausia iš nesąmonių - kad įėjęs į papildymą, paskui negali grįžti atgal į pagrindinį žaidimą, kol to papildymo nepraėjai. Kita nesąmonė - neadekvatus kai kurių papildymų priešų galingumas. Kartais toksai, kad maža nepasirodo.

Dead Money

Dead money arba Mirę pinigai - šitas papildymas išėjo pirmas, turėjo patį geriausią siužetą iš visų ir buvo labiausiai, giliausiai ir bjauriausiai sugadintas. Žaidimas vyksta Sierra Madre - tokiame miestelyje, kuriame yra kažkoksai kazino, kurį įsteigė koksai tai milijardierius. Jūs pakliūnat į šitą pasaulį, o ten jus išakart pagauna išprotėjęs senas diedas-maniakas, kuris ant kaklo užmauna sprogstantį antkaklį. O paskui liepia daryti kažkokias užduotis.

Siužetas žaidime yra pats geriausias, geresnis netgi už patį pagrindinį Fallout, kuo gražiausia pamiršta meilės istorija, kuri baigiasi klaikia mirtimi - ką jūs ir atrandate. Negana to, suvelta dar su kita meilės istorija, kurioje dvi lesbietės, iš kurių vieną gal kada pasirinkot sau kaip padėjėją, o kita štai šitame pasaulyje, ir jos niekada nebesusitiks. Ir negana to, dar ir čia pat esantys kiti personažai, kurie viską dar labiau suvelia. Stebėtinai geras ir įdomus siužetas.

Kad negalėtumėte mėgautis visa istorija, geimo kūrėjai viską visiškai supiso, užkabindami tą apykaklę ant kaklo ir pristatydami visokių paslėptų radijų, nuo kurių ta apykaklė susprogsta maždaug kas keletą minučių geiminimo. Ir šitai taip užpisa, kad dauguma žaidžiančių iš šito levelio pabėga, pasitakius pirmai progai ir net neišvaikščioję viso to Sierra Madre miestelio. Nes pernelyg užpiso.

Kad maža nepasirodytų, tai kartą iš šito levelio išėjus, į jį sugrįžti nebegalima niekada. Todėl tai išvis galutinai užpisa. Geriausia istorija per tuos sugadinimus palieka šleikštumo ir užpisimo pojūtį.

Honest Hearts

Šitas papildymas buvo antras, bene mažiausiai užpisantis, bet kartu mažiausiai ir įdomus. Iš esmės, nieko tenai įdomaus - pakliuvote į laukinių kraštą, kur reikia šaudyti kažką, paskui kažką dar nušaudyti, paskui kažką ten susitarti ar nesusitarti, bet žodžiu, kaip ir nelabai to siužeto. Užpisa kiek klaidokas žemėlapis, bet tai nėra didelė problema. Didesnė problema - visokių įdomybių trūkumas. Žodžiu, gana nykus levelis.

Vienintelis geresnis dalykas šitame levelyje - tai, kad skirtingai nuo pirmojo, jis padarytas taip, kad galima paskui į jį sugrįžti, netgi ir jį pabaigus. Tiesa, levelį pabaigus, sugrįžti praktiškai nėra prasmės, nes visas tuščia, nyku ir nuobodu.

Vienareikšmiškai pats lieviausias iš visų papildymų pagal turinio turtingumą. Nors pagal siužetą visgi dar nėra toksai blogas, kaip Lonesome Road.

Old World Blues

Šitas Fallout papildymas išėjo trečias. Pagal savo dydį jis toks, kad pats vienas galėtų būti visai kaip gana rimtų apimčių geimas. Kaip ir kiti leveliai, užpisa, kad iš jo negalima išeiti, kol nepabaigsi.

Levelyje pakliūnate į kažkokių mokslininkų, kurie save pavertė robotais, pasaulį. Tie mokslininkai pasidalinę į dvi stovyklas ir vieni kitus dūchina. Ir negana to, didžiuliais kiekiais grobia visokius banditus, fiendus ir panašiai, kuriuos paskui lobotomizuoja ir paleidžia ganytis į savo pasaulio laukus. Tie lobotomitai paskui jus puola ir muša. Be to, yra ir dar kitokių monstrų ir monstriukų nemažai. Robotų ir taip toliau.

Pasaulis įdomus, tačiau monstrų levelių sistema visiškai supista - su žemu leveliu čia visai nesunku viską praeiti, bet kai žaidėjo levelis auga, monstrai pasidaro beveik neužmušami. Tai gerokai užpisa. Todėl nors bendrai Fallout rekomenduoja eiti į šitą pasaulį tik su dideliu leveliu, patariame eiti su kuo žemesniu, nes taip bus daug lengviau.

Nors ir gana įvairus ir įdomus, šitas levelis visvien užpisa, o pabėgti iš jo nesigauna.

Lonesome Road

Pats lieviausias pagal siužetą ir turinį modas, nors gal ir kiek įdomesnis, nei Honest Hearts. Bet tik truputėlį įdomesnis. Geras tiktai tuo, kad galų gale, ketvirtą modą leisdami, veikėjai iš Bethesda susiprato, kad nereikia trukdyti išeiti iš šito levelio į pagrindinį levelį ir paskui grįžti atgal. Taigi, galima čia žaisti normaliai, bendro žaidimo eigoje. Todėl levelis užpisa daug mažiau, nei kiti.

Nepaisant to, siužetas yra pats lieviausias iš visų - apie tai, kaip kažkoks robotukas turėjo jausmus visokius ir panašiai, o jį skriaudė, o jis buvo vargšelis, o jūs todėl jį ten kažkaip globojote ir gelbėjote, kol levelio gale jis už jus pasiaukojo ir susisprogdino, nes buvo labai geras ir vargšiukas.

Šitas manipuliatyvus šūdas apie robotų jausmus bendrai labai pagadina įspūdį, nors ir šiaip siužetas toksai kirviu kapotas - tipo jūs kažkaip ten sunaikinot kažkokį ten pasaulį, tik nieko neatsimenat, o tada jus puola monstrai, o jūs dėl visko kaltas ir turite kažkur ten nueiti. Ai, dar pakeliui reikia sprogdinti atomines bombas.

Kad būtų labai įspūdinga, atominės bombos žaidime yra maždaug namo dydžio, bet sprogsta maždaug tokiu galingumu, kaip pusė kilogramo trotilo. Galit stovėti už keliasdešimt metrų ir nieko jums neatsitiks. Atitinka viso levelio durnumą.

Ketvirtokas

Ketvirtoką jau vėl darė Besezda. Šykart esi tėtušis (ar mamulė), kuris nubėgo į bunkerį, nes tipo atominės bombos krito. Sako tau darbuotojai bunkery, kad lįstum į šaldytuvą, kuriame atseit pralauksi, pakol paviršiuje radioaktyvumas baigsis. Paskui, kol esi užšaldytas, tavo sutuoktinį(-ę) pašauna, o vaiką nukomunizdina. Gali paskui paieškoti tą nelemtą kūdikį, arba gali statyti savo miestelį kaip per Minecraftą.

Fallout 4 visus kitus kritulius pralenkė savo įžangų begaliniu, beviltišku ir nuobodžiu užtęsinėjimu - geimo pradžioje yra nykus ir nuobodus keturių su puse valandos trukmės interaktyvus filmas, kuriame reikia spaudinėti absurdiškus pasirinkimus su vienodomis baigtimis (pvz., bendrauti su kažkokiais pardavėjais, tvarkyti kambarius, daryti kažkokių kūdikių glostymus), negana to, pradžioje dar reikia rinktis savo personažo veidą, nustatant daugiau kaip 9000 skirtingų nustatymų ir taip toliau (jei Fallout 3 New Vegas įžanga ir žaidėjo išvaizdos nustatymai jums atrodė į neviltį varanti mirtis, tai žinokit, kad ten tik pyst ir viskas baigėsi, taip greitai ten buvo).

Taigi, nors Fallout 4 išėjo dar 2015, jį pražaidusių žaidėjų labai maža, nes dauguma neišlaiko ir pasiduoda, net neprasidėjus realiam geimui.

Septymšeštokas

Septymšeštokas jau yra online žaidiakas, kuriame tu, ir kitos septymšešto bunkerio nuokritos turi daryt kažką. Niekam nepatiko žaidimas.

Išties tai, kad šitas Fallout variantas feilino, yra visiškai natūralu - originalūs Fallout variantai buvo paremti pasakojimu, istorija - žaidimas, kad ir kažkuo primenantis kokį nors 3D šūterį, visvien buvo artimas kokiai tai fantastinei knygai, kurią skaitai ir atrandi. O kai tokias istorijas sugalvoja perdaryti į "tai tegul jie ten online vieni kitus šaudo", tai istorijų nelieka ir visi nemato tokiame žaidime prasmės ir smagumo.

Populiarios frakcijos

Vienybė

Vienybė (angl. The Unity) buvo supermutantų frakciją, kuriai vadovavo meistras. Jos tikslas buvo paversti visus dykvietės gyventojus į supermutantus, nes manė, kad tie esą geresni už paprastus žmones ir turi daugiau šansų išgyventi. Kanoniškai, bunkerio #13 gyventojo dėka, vienybė žlugo, kai meistras buvo ar tai nužudytas, ar įtikintas savo idėjos netobulumu. Nors vienybės nebėra, kartais galima sutikti jos buvusius narius, tokius kaip Markusas, kuris mano, kad vienybė tikrai galėjo suveikti.

Plieno brolija

Plieno brolija (The Brotherhood of Steel, BoS) esą technofašisų frakcija, valdoma seniūnų (labiausiai Maksono šeimos narių). Daugelių žaidimų plieno brolijos iteracijos skiriasi viena nuo kitos, tačiau jie visi turi vieną apsėdimą - technologijos. Daugelis plienos brolijos padalinių mano, kad visos technologijos priklauso jiems, kiti mano, kad kai kurios technologijos (kaip instituto sintai) turi būt sunaikinti tučtuojau. Daugelis veikėjų kritikuoja brolija, sakydami kad tie esą barbarai koviniais šarvais.

Anklavas

Anklavas (The Enclave) pirmą kartą pasirodė antroje dalyje ir greitai tapo dykvietės grėsme. Mat, šie urodai šiokie tokie fašistai, nes mano, kad gyventi galima tik žmonėms, o visokiems guliams ir supermutantams reikėtų tokį vieną šūvį į galvą padaryt. Anklavas yra valdomas prezidento.

NKR

Naujoji Kalifornijos Respublika (The New California Republic, NCR) yra Aradešo ir jo draugų sukūrta organizacija, siekianti, taip sakant, atkurti Jungtines Valstijas ir jų vertybes. Šie patriotai nėra labai mėgstami žmonių, nes pastoviai pisą protą savo mokesčiais ir kuom ten dar. NKR yra valdoma prezidento.

Cezario legionas

Cezario, ar Kaizerio legionas (Caesar's Legion) yra autokratinė, diktatūrinė, tradicionalistinė ir vergavaldiška frakcija, valdoma Cezario. Šie klounai gal iš pradžių ir gali pasirodyti juokingai, apsirengę čia savo Romos imperijos šarvais kaip kokie nevykėliai, bet iš tiesu tai yra labai stipri ir pavojinga organizacija, negailestinga bet kam, kas drįsta jai pakenkti.