Pipedija - tautosaka, gandai, kliedesiai ir jokios tiesos! Durniausia wiki enciklopedija durnapedija!


Fallout: New Vegas

Iš Pipedijos - durniausios enciklopedijos.
Jump to navigation Jump to search
Niuvegaso posteris.

Krituliai: Niuvegasas (angl. Fallout New Vegas) yra RPG žaidiakas ir viena Kritulių žaidimų serijos dalių, sukūrta Obsidian Entertainment ir ošleista Besezdos 2010-tais metais.

Fallout: New Vegas siužetas

Žaidiakas pasakoja apie Mochavės dykvietę, kurioje dvi, techniškai trys frakcijos kovoja už Huverio užtvanką. Iš pradžių su šiuo konfliktu nesusijęs, žaidimo protagonistas kurjeris neša siuntinį, tačiau jį prigauna šaika kažkokių barbarų, kurie vadinasi Chanais, ir vieno žmogelio juodai baltu kostiumu vardu Benis. Benis pavogia siuntinį, kuris pasirodo esąs kažkoksai platinos žetonėlis, o po to nušauna kurjerį.

Protagonistas nemiršta. Jį vos gyvą randa robotas sekiuritronas Viktoras, kuris nuneša kurjerį pas Gūdspringso miestelio daktarą Mitčelą. Daktarėlis kurjerį pataiso ir nuo šioliai protagonistas valingas eiti į visas puses. Jis gali ieškoti Benį ir atgauti ta žetonėlį, padeti vienai frakcijų užvaldyti užtvanką, pačiam bandyti užvaldyti Niuvegasą, irba daryti bele ką kitą. Žaidimas turi keletą galų.

Tiesa, šiaip nesvarbi nesąmonė, bet taip ir nesupratome, kodėl tradicinis žalias ir įprastas PipBoy esantis terminalas, kuris būdavo tradicinėse UNIX ir DOS sistemose dar nuo CGA laikų, buvo kažkodėl pakeistas į geltoną ir būdingą tiktai AIX sistemoms ir daugiau niekam daugiau. Čia kažkoksai sąmokslas. Visa laimė, kad paskui spalvas galima vėl atsikeisti į tradiciškai žalias. Jei nesupratote, apie ką kalba - tai čia apie tokį išmanųjį laikrodį, kuris vadinasi PipBoy ir yra esminis prietaisų skydelis, nuolat naudojamas ir labai reikalingas.

Fallout New Vegas papildymai

Be įprastos žaidimo eigos, vėliau Bethesda išleido ir keturis papildymus, skirtus žaidimui. Galima juos buvo susiinstaliuoti. Tik vat tokia bėdelė gavosi, kad nors žaidimas ir įdomus, ir pagal siužetą toksai, kad jį užbaigus, būtų įdomu sugrįžti atgal, šitaip nesigavo - užbaigus žaidimą, papildymai neveikė. Juos reikėjo į neužbaigtą žaidimą dėti. Tai buvo pirma tokia problemėlė, kad ir nedidelė.

Antra problemėlė buvo ta, kad nors papildymai kai kur buvo labai geri, bet vis su kokiomis nors nesąmonėmis. Tipiškiausia iš nesąmonių - kad įėjęs į papildymą, paskui negali grįžti atgal į pagrindinį žaidimą, kol to papildymo nepraėjai. Kita nesąmonė - neadekvatus kai kurių papildymų priešų galingumas. Kartais toksai, kad maža nepasirodo.


Dead Money

Dead money arba Mirę pinigai - šitas papildymas išėjo pirmas, turėjo patį geriausią siužetą iš visų ir buvo labiausiai, giliausiai ir bjauriausiai sugadintas. Žaidimas vyksta Sierra Madre - tokiame miestelyje, kuriame yra kažkoksai kazino, kurį įsteigė koksai tai milijardierius. Jūs pakliūnat į šitą pasaulį, o ten jus išakart pagauna išprotėjęs senas diedas-maniakas, kuris ant kaklo užmauna sprogstantį antkaklį. O paskui liepia daryti kažkokias užduotis.

Siužetas žaidime yra pats geriausias, geresnis netgi už patį pagrindinį Fallout, kuo gražiausia pamiršta meilės istorija, kuri baigiasi klaikia mirtimi - ką jūs ir atrandate. Negana to, suvelta dar su kita meilės istorija, kurioje dvi lesbietės, iš kurių vieną gal kada pasirinkot sau kaip padėjėją, o kita štai šitame pasaulyje, ir jos niekada nebesusitiks. Ir negana to, dar ir čia pat esantys kiti personažai, kurie viską dar labiau suvelia. Stebėtinai geras ir įdomus siužetas.

Kad negalėtumėte mėgautis visa istorija, geimo kūrėjai viską visiškai supiso, užkabindami tą apykaklę ant kaklo ir pristatydami visokių paslėptų radijų, nuo kurių ta apykaklė susprogsta maždaug kas keletą minučių geiminimo. Ir šitai taip užpisa, kad dauguma žaidžiančių iš šito levelio pabėga, pasitakius pirmai progai ir net neišvaikščioję viso to Sierra Madre miestelio. Nes pernelyg užpiso.

Kad maža nepasirodytų, tai kartą iš šito levelio išėjus, į jį sugrįžti nebegalima niekada. Todėl tai išvis galutinai užpisa. Geriausia istorija per tuos sugadinimus palieka šleikštumo ir užpisimo pojūtį.


Honest Hearts

Šitas papildymas buvo antras, bene mažiausiai užpisantis, bet kartu mažiausiai ir įdomus. Iš esmės, nieko tenai įdomaus - pakliuvote į laukinių kraštą, kur reikia šaudyti kažką, paskui kažką dar nušaudyti, paskui kažką ten susitarti ar nesusitarti, bet žodžiu, kaip ir nelabai to siužeto. Užpisa kiek klaidokas žemėlapis, bet tai nėra didelė problema. Didesnė problema - visokių įdomybių trūkumas. Žodžiu, gana nykus levelis.

Vienintelis geresnis dalykas šitame levelyje - tai, kad skirtingai nuo pirmojo, jis padarytas taip, kad galima paskui į jį sugrįžti, netgi ir jį pabaigus. Tiesa, levelį pabaigus, sugrįžti praktiškai nėra prasmės, nes visas tuščia, nyku ir nuobodu.

Vienareikšmiškai pats lieviausias iš visų papildymų pagal turinio turtingumą. Nors pagal siužetą visgi dar nėra toksai blogas, kaip Lonesome Road.


Old World Blues

Šitas Fallout papildymas išėjo trečias. Pagal savo dydį jis toks, kad pats vienas galėtų būti visai kaip gana rimtų apimčių geimas. Kaip ir kiti leveliai, užpisa, kad iš jo negalima išeiti, kol nepabaigsi.

Levelyje pakliūnate į kažkokių mokslininkų, kurie save pavertė robotais, pasaulį. Tie mokslininkai pasidalinę į dvi stovyklas ir vieni kitus dūchina. Ir negana to, didžiuliais kiekiais grobia visokius banditus, fiendus ir panašiai, kuriuos paskui lobotomizuoja ir paleidžia ganytis į savo pasaulio laukus. Tie lobotomitai paskui jus puola ir muša. Be to, yra ir dar kitokių monstrų ir monstriukų nemažai. Robotų ir taip toliau.

Pasaulis įdomus, tačiau monstrų levelių sistema visiškai supista - su žemu leveliu čia visai nesunku viską praeiti, bet kai žaidėjo levelis auga, monstrai pasidaro beveik neužmušami. Tai gerokai užpisa. Todėl nors bendrai Fallout rekomenduoja eiti į šitą pasaulį tik su dideliu leveliu, patariame eiti su kuo žemesniu, nes taip bus daug lengviau.

Nors ir gana įvairus ir įdomus, šitas levelis visvien užpisa, o pabėgti iš jo nesigauna.


Lonesome Road

Pats lieviausias pagal siužetą ir turinį modas, nors gal ir kiek įdomesnis, nei Honest Hearts. Bet tik truputėlį įdomesnis. Geras tiktai tuo, kad galų gale, ketvirtą modą leisdami, veikėjai iš Bethesda susiprato, kad nereikia trukdyti išeiti iš šito levelio į pagrindinį levelį ir paskui grįžti atgal. Taigi, galima čia žaisti normaliai, bendro žaidimo eigoje. Todėl levelis užpisa daug mažiau, nei kiti.

Nepaisant to, siužetas yra pats lieviausias iš visų - apie tai, kaip kažkoks robotukas turėjo jausmus visokius ir panašiai, o jį skriaudė, o jis buvo vargšelis, o jūs todėl jį ten kažkaip globojote ir gelbėjote, kol levelio gale jis už jus pasiaukojo ir susisprogdino, nes buvo labai geras ir vargšiukas.

Šitas manipuliatyvus šūdas apie robotų jausmus bendrai labai pagadina įspūdį, nors ir šiaip siužetas toksai kirviu kapotas - tipo jūs kažkaip ten sunaikinot kažkokį ten pasaulį, tik nieko neatsimenat, o tada jus puola monstrai, o jūs dėl visko kaltas ir turite kažkur ten nueiti. Ai, dar pakeliui reikia sprogdinti atomines bombas.

Kad būtų labai įspūdinga, atominės bombos žaidime yra maždaug namo dydžio, bet sprogsta maždaug tokiu galingumu, kaip pusė kilogramo trotilo. Galit stovėti už keliasdešimt metrų ir nieko jums neatsitiks. Atitinka viso levelio durnumą.