Pipedija - tautosaka, gandai, kliedesiai ir jokios tiesos! Durniausia wiki enciklopedija durnapedija!


Semiotika

Iš Pipedijos - durniausios enciklopedijos.
Jump to navigation Jump to search

Semiotika - tai jau xuinia kažkokia, kurios normalus žmogus nesupras, nes tai kliedesiai akivaizdūs, ir netgi ne kokia vangioji šizofrenija, o šimtaprocentinis briedas, katrą puikiai galima gydyti durnyne, nes normalūs žmonės tokių kliedesių nešneka.

Tai štai vat būna pasakai kam nors ką nors, o tas kas nors ima analizuoti, tai vietoj to, kad normaliai pagal Froidą visur atrastų bybius ir pizes, tai ima ir atranda kažkokias struktūras ir kundą-lakundą, kurią pagrindžia kažkokiomis metateorijomis ir taip toliau, taigi briedas čia totalus visiškai.

Tai čia dėl to turim pareikšti, kad dar semiotika būna vidinė ir išorinė, tai tipo išorinė - tai tas pats briedas, o vidinė semiotika - tai jau reikalas rimtas ir čia tą reikia dar atskirai paanalizuoti, idantinai visiems išsyk viskas pasidarytų aišku.

Nes čia jums ne kokia Vikipedija katra pimpalus visokius nuotraukose rodo vaikams, o čia jums Pipedija, kuri čia tokių dalykų nepripažįsta!


Tikroji semiotika pagal Froidą

Taigi kaip sakė Froidas, tėra keli tikrieji simboliai arba ženklai, kaip juos semiotikai visokie vadina, taigi yra visų pirma pimpalas ir putė, tai čia pimpalas yra falinis simbolis, o putė yra vaginalinis simbolis. Tai pagal tai belenkoks pailgas arba atsikišęs daiktas yra pimpalas, o belenkokia skylė ar duobė ar ten anga ir panašiai, kur kažkas gali pakliūt - tai putė. Tokia vat paprasta ir aiški simbolika.

O dar yra oraliniai ir analiniai visako aspektai, katrieji sumaišo čia visas kortas, tai oraliniai susiję su burna ir papais, o analiniai - su šikna ir šūdais. Tai vat šitųjų dėka kažkaip ten persikloja visa ta seksualinė dichotomija visokiais ten oraliniais irgi analiniais aspektais taip, kad atsiranda gyvas galas visokių ten erotizmų, iškrypimų ir kitų neurozių. Tai nuo to ir visos bėdos.

O tai tie semiotikai akivaizdžiai turi kažkokį ten disbalansą verbalinį-oralinį, o kartu kadangi šūdus visokius kaišioja, tai ir analinį, reiškia, o tai reiškia, kad išties tai visos tos semiotikos yra ne kas kita, o plačiai žinoma verbalinė tryda.